Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ("Sodros") direktorius Mindaugas Mikaila sakė, kad naujoji paslauga įdiegta siekiant patogumo klientui. "Asmeniui nebereikės skambinti keliais skirtingais telefonais ieškant atsakymo į iškilusį klausimą. Jeigu konsultantas negalės suteikti reikiamos informacijos, klientas bus sujungtas su kompetentingu "Sodros" specialistu nereikės vargti užsirašinėjant reikiamą telefono numerį ir skambinti dar sykį. Informacinis "Sodros" telefono numeris yra lengvai įsimenamas. Tai patogu nereikės kiekvieną sykį ieškoti reikiamo numerio telefonų knygoje ar skambinti į informaciją. Patogesnis ir paslaugos teikimo laikas informacinis "Sodros" numeris veiks darbo dienomis nuo 8 valandos ryto iki 8 valandos vakaro, be pietų pertraukos", teigė "Sodros" vadovas.
"Sodra" didelį dėmesį skiria paslaugos kokybei. Klientas, paskambinęs naujuoju telefonu turi būti greitai, kvalifikuotai ir mandagiai aptarnautas. Todėl "Sodra" ir bendrovė "Lintel" didelį dėmesį skyrė konsultantų paruošimui. Socialinio draudimo dalykų konsultantus mokė geriausi "Sodros" specialistai, taip pat jie gilino kalbos kultūros žinias, mokėsi bendravimo su klientu subtilybių: maloniai aptarnauti skambinantįjį, išsiaiškinti, kokios tiksliai informacijos pageidauja klientas, operatyviai atsakyti į klientui rūpimus klausimus, spręsti konfliktines situacijas.
Pati konsultacija, teikiama informaciniu "Sodros" telefono numeriu, yra nemokama. Asmeniui tereikia susimokėti už ryšio paslaugas. TEO klientams skambutis kainuos 19 ct, sujungimo mokestis 14 ct, o skambinantiems iš kitų tinklų pagal mokėjimo planus.
Šaltinis: Sodra