Tyrimo metu buvo išanalizuotas aštuntų klasių mokinių akademinis pažangumas bei santykiai su mokytojais. Rezultatai rodo, kad mokytojos-moterys teigiamai veikia mergaičių sėkmingą mokymąsi, ir neigiamai berniukų. Mokomi moterų, pastarieji pamokų metu elgiasi neadekvačiai, trukdo mokymo procesą ir mažai galvoja apie mokslą. Mokomos vyrų, mergaitės dažniau prisipažįsta, kad jų dėstomų dalykų joms gyvenime neprireiks.
Mokslininkai kol kas nedaro labai skubotų išvadų ir neteigia, jog reikia suskirstyti mokinius bei jų mokytojus pagal lytis, ar imtis kokių kitų priemonių, tiesiog ruošiamasi nuodugniau tyrinėti šią sritį.
Šaltinis: med-news
JAV mokslininkai teigia, kad berniukai žymiai geriau įsisavina informaciją tuomet, kai juos moko mokytojai-vyrai, o mergaitės daugiau išmoksta mokomos moterų. Su šiomis tyrimui vadovavusio prof. Thomas Dee išvadomis nesutinka daugelis jo kolegų bei pedagogų. Vis dėlto mokslininkas tvirtina, jog atliktas tyrimas aiškiai parodo, kad priešingos lyties mokytojai gali neigiamai paveikti mokinių akademinį pažangumą.