JAV ekspertai mano, kad „elitiniai“ kremai mažai kuo skiriasi nuo tų, kurie pardavinėjami vaistinėse ir įprastuose prekybos centruose. Žurnalas “Consumer Reports” sulygino tik 19 dolerių kainuojantį kremą “Olay Regenerist” su labai garsių gamintojų kremais ir padarė išvadą, jog jis ne mažiau efektyvus. Tiesa, nė vienas iš tyrimo metu testuotų kremų nepadarė odai ryškaus išorinio poveikio.


Net ir pačių garsiausių vardų kremai po 12 savaičių naudojimo išlygino raukšles tik 10%. O tokį rezultatą sunku įžiūrėti plika akimi.  Tyrimas rodo, kad brangiųjų ir pigesnių kremų poveikio odai skirtumas yra nereikšmingas, o tarp efektyvumo bei kainos nėra tiesioginio ryšio. Eksperimentą atlikę ekspertai tyrimui buvo pasirinkę geriausiai perkamus kremus, kainuojančius nuo 19 iki 355 JAV dolerių. Kiekvieną šių kremų išbandė tyrime dalyvavusios 30-70 m. moterys (nuo 17 iki 23 vienoje grupėje).

Viena moters veido pusė buvo tepama testuojamu kremu, o kita – standartiniu drėkinančiu kremu. Odos būsena iki ir po eksperimento buvo vertinama specialiu optiniu prietaisu.

Tiesa, ne visi ekspertai sutinka su paskelbta eksperimento išvada, kad brangiųjų ir pigesnių kremų poveikio odai skirtumas yra nereikšmingas, o tarp efektyvumo bei kainos nėra tiesioginio ryšio. Dermatologė Tina Alster mano, kad turimos informacijos nepakanka daryti tokią skubotą išvadą. Ji sako, kad „žmonėms patinka galvoti, jog brangūs kremai niekuo nesiskiria nuo pigių. Jie džiūgauja, kad kažkas už kremo buteliuką sumoka 500.“ JAV pirkėjai per metus už kremus nuo raukšlių sumoka 1 bilijoną dolerių! Svarbiausia renkantis kremą žiūrėti į jo sudėtį, o ne pakuotę. 

Šaltinis: Reuters