Specialus prietaisas, tiriantis akies vyzdį, tiksliai fiksuoja jo dydžio pasikeitimus, kai žmogus stebi įvairių objektų atvaizdus vieną po kito. Vyzdžiai išsiplečia ir susiaurėja priklausomai nuo to, kokias emocijas žmogui sukelia stebimas objektas. Jei matome kažką, kas mums patinka – vyzdžiai išsiplečia, nepaisant šviesos pasikeitimų, bet jei pamatome kažką atstumiantį, vyzdžiai susiaurėja. Kai įsimylėjėliai atidžiai žvelgia vienas kitam į akis, jie nesąmoningai tikrina, ar partnerio akių vyzdžiai išsiplečia.

Jei vyzdžiai išsiplėtė, tai reiškia, kad partneriui patinka tai, ką jis mato – tai įsimylėjimo ženklas. Mums patinka žmonės, kuriems mes patinkame, vadinasi, išsiplėtę vyzdžiai žymiai patrauklesni nei susiaurėję. Štai kodėl reklamose modeliams dažnai išplečiami akių vyzdžiai vien tam, kad tai sukeltų norą pirkti reklamuojamus produktus. Būtent dėl to kadaise garsios italų kurtizanės lašindavosi į akis preparato, kad išplėstų vyzdžius ir taptų dar patrauklesnės savo partneriams.

Šaltinis: Medikus.ru