Pastebėjome, kad konkurse dalyvauja daug nepilnamečių merginų, kurios įsisąmonina, kad moters įvaizdis - skirtas vyrams vilioti, gundyti bei puoselėti savo kūną jų veiksmams tenkinti. Tokia mergina, tik kūnu išreiškianti save, neprojektuojanti užimti reikšmingesnės vietos visuomenėje, negalėsianti priimti svarbių sprendimų. Dėl tokio propaguojamo požiūrio visuomenėje įsivyrauja nuomonė, kad mergina yra prekė, todėl prekyba moterimis Lietuvoje ypač spartėja.
Savo pozicijos neišreiškia nei Šiaulių jaunimas, nei pedagogų bendruomenė, o tėvai, net keista, dažnai skatina paaugles dalyvauti panašiuose konkursuose, nesuprasdami, užslaptintos propaguojamo kūno grožio esmės.
Siūlome Šiaulių televizijai surengti konkursą vyrams, kurie demonstruotų savo krūtinę, o gal net raumenis?
Šaltinis: Šiaulių universiteto Lyčių studijų institutas.
Šiaulių universiteto Lyčių studijų institutas reiškia nepasitenkinimą dėl respublikoje išgarsėjusio Šiaulių fenomeno - Šiaulių apskrities televizijos "Nuostabiausių kojų konkurso" rengimo. Jau trylika metų konkursas formuoja moters kaip perkamos prekės vaizdinį.