Eksperimente dalyvavo 176 heteroseksualūs savanoriai (nuo 18 iki 28 m. amžiaus). Dalyviams buvo pasiūlyta sužaisti iš pinigų: vyrai turėjo sudarinėti finansiškai naudingus sandėrius. Prieš žaidimą daliai savanorių buvo pasiūlyta įvertinti moteriškų apatinių kokybę bei peržiūrėti nuotraukas, kuriose puikavosi jaunos patrauklios gražuolės. Kitai daliai savanorių buvo pateikti įprasti marškinėliai ir peizažų bei pagyvenusių moterų nuotraukos.
Žaidimo metu dažniau klydo ir nenaudingus sandėrius sudarinėjo, leidosi apgaunami tie vyrai, kurie prieš žaidimą peržiūrinėjo jaudinančias ir gundančias nuotraukas bei prekes. Labiausiai nesisekė tiems vyrams, kurių testosterono lygis buvo aukščiausias.
Įprasta manyti, kad vyrai labiau racionalūs, tačiau tyrimas parodė, jog pakilusio testosterono vedini jie lengvai pasiduoda seksualinių fantazijų poveikiui. Atlikus analogišką tyrimą, kuriame dalyvavo moterys, nepastebėta, kad kokie nors regimieji stimuliatoriai paveiktų jų elgesį.
Šaltinis: Sex cues ruin men's decisiveness - BBC News