Saugokitės, vaikinai! Beveik ketvirtadalis britų automobilių vairuotojų pripažįsta, jog pakelėje esantys apsinuoginusių modelių plakatai taip išblaško jų dėmesį, kad jie pavojingai nukrypsta nuo kelio.
Pirmadienį paskelbto tyrimo duomenimis, vienas iš penkių vairuotojų vyrų teigia, kad nukreipė akis nuo kelio dėl plakatų su pusnuogėmis moterimis. Tuo tarpu moterų vairuotojų dėmesį pusnuogiai vyrai blaško kur kas mažiau - akis nuo kelio į tokius plakatus pripažino pakėlusios tik dešimtadalis moterų.
"Didėja nerimas dėl to, kad trūksta nuoseklios strategijos tvarkant pakelių apstatymą", - sakė Markas Jangas (Mark Young) - transporto ergonomikos ekspertas iš Brunelio universiteto.
Jis perspėjo, jog neįprasta reklama gali sukelti didelį pavojų išsiblaškiusiems vairuotojams ir kritiniais momentais, pavyzdžiui, važiuojant sudėtinga žiedine sankryža.
"Iš esmės ši rizika yra neįvertinta, todėl turime geriau ištirti galimybę pašalinti nebūtiną informaciją, kai vairuotojai ir taip yra užsiėmę stebėdami kelią", - sakė jis, komentuodamas "Privilege Insurance" atlikto tyrimo rezultatus.
ELTA