QUOTE(prek @ 2015 04 06, 00:25)
Pavasaris rudeniškai murzinas ir žiemiškai šaltas? Ar rudeniškai šiltas ir žiemiškai švarus? O kaip tada su rudeniškai šiltu ir žiemiškai šaltu?
Pavasaris niekada nebus nei šaltas, nei murzinas. Jis visada, kurį bepaimsi, bus šiltas ir švarus. Skirsis tik šiltumo ir švarumo laipsniai. Įtaka reiškia tik niuansus, kryptį, kurlink dar galima ieškoti tinkančių spalvų. Su rudens ir žiemos įtaka pavasaris tiesiog bus vėsenis už patį šilčiausią pavasarį, bet šiltenis už patį vėsiausią. Lygiai taip pat nė viena žiema nebus šilta. Žiema su rudens įtaka (deep) vis tiek yra šalta, nors ir ne tokia, kaip true winter. Ir ji nėra murzina, nes tai visų pirma žiema - o rudens įtaka tereiškia, kad gali sau leisti naudoti ir šį bei tą murzinesnio.
QUOTE(Noa @ 2015 04 06, 08:03)
O aš tai manau, kad priešingai, tą sistemą ne sudėtinginčiau, o paprastinčiau
Gi susudėtinginta jau yra, BFAS. Reiktų paprastesnės
Skirčiau tipus gal pačius pagrindinius - pavasaris vasara ruduo žiema, pagal šilta/šalta, dulkėta/švaru. Ir tada ne kurčiau paletes, o nusakyčiau spalvų pasirinkimo principus. Pvz. kokia spalva yra švari, o kokia dulkėta? Kokia šilta ir šalta? Gi ne visi žino. Tikslas būtų - kad tauta nenusivažiuotų visai į pievas, ir žinotų bendras taisykles, kurias sykiais galima ir sulaužyt, bet ne iš nežinojimo, o specialiai
O tada dar įvesčiau kontrastą ir ribas. Kontrastas - tai kad siekiant harmoningo atrodymo, neturi būt kontrastas žymiai skirtingas nuo paties žmogaus kontrasto, kad jo nepermuštų, viena, ir kad remiamasi į natūralias spalvas - plaukus, odą, akis (kaip ten Zyla sako), lūpas, dantis/akies baltymą (šviesiausia).
Kaip Vasiljevas sako - perlus renkantis reikia, kad nebūtų baltesni už dantis! O koks BFAS duos tau paletę, kur bus žiemai kokia balta kuo gražiausiai. O jeigu toks konkrečios žiemos dantys geltoni, nes ji rūko kaip kaminas? Va...
Tai tada žmogus galėtų aiškiau nusistatyt pagal tai, ko jis nori. Nes dabar paimi light spring paletę, ir trečdalis jos - ružavos
Tai nafiga tokia, kas ją atsimins
Man, tarkim, užtektų iš jos kokių 10ties spalvų su prierašu "ir panašios, atskiestos baltu"
Be to, vis tiek visų pasaulyje esančių spalvų niekas į paletę nesudės. Geriau žinoti principus, bus daugiau šansų ką nors nusipirkt ir gerai atrodyt. O jau kam reikia tikslumo, lai ima BFAS individualią paletę. Ir tai dar čia nuo konsultanto priklauso...
Nes tos išsamios bendros paletės su daug spalvų sudaro tikslumo įvaizdį vietoje, kur tikslumo vis tiek negali būti...
Ką tu, nesupranti, taigi čia koks biznis būtų
Žmonės mėgsta sistemas, klasifikacijas - ir daugiau atsižvelgimo į individualius niuansus norisi, nes grubesniame suskirstyme lieka daug neatitikimų, neišsiaiškintų niuansų. Čia kaip spalvų rate - gali būti tiesiog geltona - raudona - mėlyna, o gali būti geltona - oranžinė - raudona - violetinė... Ponimaješ? Tereikia poros bendraautorių, kad vienas mokėtų rašyt, kitas gaudytųsi dailioškės spalvų teorijoje, tarpiniams tipams pastumdyti tuos tradicinius hue-value-blabla. Dar paletes sudaryti, paimant spalvas iš gretimų tipų, ir vuolia
Galima amerikonams eksportuoti ir pinigus žertis
Va rock muse iškart nutipizuotume į clear autumn. Tai yra, rudenį su žiemos ir pavasario įtaka. Švarų, kiek gali būti ruduo, kaip warm autumn, tik ne taip stipriai šiltą ir galbūt kiek tamsėlesnį, tačiau netraukiantį iki deep. Pasakytume, kad ji gali imti dalį spalvų iš warm, bet vengti pačių šilčiausių, ir dalį - iš deep
O tai dabar sėdės su WA spalvomis ir verks atsipeikėjus, kad lyg ir taip, bet ne visai taip, lyg ir per šilta.