QUOTE(BangaS @ 2015 03 24, 10:09)
...
1. Keraminiai blokeliai yra patys kreiviausi ir patys kiauriausi viduje sienos. Keraminių blokelių vertikalios siūlės yra be skiedinio. Esant plyšiui sienoje vidinėje (patalpų) pusėje prasiskverbęs oras gali lengvai ištekėti per plyšį išorinėje pusėje, kuris yra net už kelių metrų (ar per murlotą). Jeigu mūras sandarus tada per rozetes jau nebepučia, nes šie kanalai nebesusisiekia su išorine sienos puse. Kas yra dar blogiau - keraminiai blokeliai beveik niekada netinkuojami iš išorės ar net nėra užtepamos vertikalios siūlės. Iš išorės eps nutinkuojamas, o pažiūrėjus kiaurai blokelius, iš vidinės pusės pamatytume didžiulį ertmių, susisiekiančių kanalų tinklą. Kai šios blokelių ir eps ertmės susijungia prasideda "kamino" traukos efektas, jose esantis oras kyla aukštyn ir pasišalina per murlotą. Į blokelių sieną per apačią įsiurbiama ir šalto oro iš išorės. Tai įmanoma lygiai taip pat kaip ir dūmams sandarumo testo metu prasiskverbti iš lauko į patalpas per "plintusus", ką ne vienas yra patyręs savo kailiu, kad ir kaip sunkiai tai būtų suvokiama.
Kalbant apie 30-40 cm šiltinimo sluoksnius reikia pasakyti, kad net mažiausi defektai lems šiltalo švaistymą, t.y. siena su 40cm eps ir mažais plyšeliais ar šiluminiais tilteliais bus tokia pat šilta kaip pvz 20cm idealiai apšiltinta siena. Deja, bet šiltinant galioja mažėjančio efektyvumo dėsnis ir kiekvienas papildomas cm šiltinimo atneša vis mažesnį indėlį mažinant šilumos nuostolius, todėl viskas kas eina virš 15-20cm privalo būti padaryta nepriekaištingai, nesukuriant jokių papildomų šiluminių tiltelių ir kaip įmanoma sandariau, kitaip nepajusite skirtumo tarp 25cm ir 35cm eps. O realiai klijuojant putplastį yra atvirkščiai - 10 cm sluoksnis klijuojasi maloniai, galima idealiai pritarkuoti ir užpūsti kiekvieną tarpelį, o klijuojant 30 cm viskas pasidaro daug sunkiau, maži sienos nelygumai lemia didelius plyšius tarp putplasčio lapų. Nėra tokio ilgio putų pistoletų normaliai užpūsti plyšiams 30cm sienoje, reikia parsiverži iš užsienio. Tų pačių putų tenka pirkti dėžėmis... Galima imti didesnius lapus ir taip mažinti siūlių kilometražą, bet jie būna pasiraitę ir juos klijuoti yra nepatogu, reikia galvoti apie papildomą laikiną prispaudimą. Šios problemos iš esmės yra sprendžiamos idealiu atveju užpilant skystą šiltinimo medžiagą, kuri 100% padengia nešančiąją konstrukciją ir yra 100% sandari (didelio tankio PUR putos) arba atvirkščiai - suklijavus visą sieną iš kietos šiltinimo medžiagos (vientiso EPS) nepaliekant jokių nesandarumų ir vėliau užpurškiant nešančiąją konstrukciją (betoną) ant eps https://www.youtube....h?v=s2BZKDcDY54 (šiluminių tiltelių ir eps storio šiame pvz nereikėtų vertinti, nes jis yra tik betono "užpurškimo" iliustracija)
...
1. Keraminiai blokeliai yra patys kreiviausi ir patys kiauriausi viduje sienos. Keraminių blokelių vertikalios siūlės yra be skiedinio. Esant plyšiui sienoje vidinėje (patalpų) pusėje prasiskverbęs oras gali lengvai ištekėti per plyšį išorinėje pusėje, kuris yra net už kelių metrų (ar per murlotą). Jeigu mūras sandarus tada per rozetes jau nebepučia, nes šie kanalai nebesusisiekia su išorine sienos puse. Kas yra dar blogiau - keraminiai blokeliai beveik niekada netinkuojami iš išorės ar net nėra užtepamos vertikalios siūlės. Iš išorės eps nutinkuojamas, o pažiūrėjus kiaurai blokelius, iš vidinės pusės pamatytume didžiulį ertmių, susisiekiančių kanalų tinklą. Kai šios blokelių ir eps ertmės susijungia prasideda "kamino" traukos efektas, jose esantis oras kyla aukštyn ir pasišalina per murlotą. Į blokelių sieną per apačią įsiurbiama ir šalto oro iš išorės. Tai įmanoma lygiai taip pat kaip ir dūmams sandarumo testo metu prasiskverbti iš lauko į patalpas per "plintusus", ką ne vienas yra patyręs savo kailiu, kad ir kaip sunkiai tai būtų suvokiama.
Kalbant apie 30-40 cm šiltinimo sluoksnius reikia pasakyti, kad net mažiausi defektai lems šiltalo švaistymą, t.y. siena su 40cm eps ir mažais plyšeliais ar šiluminiais tilteliais bus tokia pat šilta kaip pvz 20cm idealiai apšiltinta siena. Deja, bet šiltinant galioja mažėjančio efektyvumo dėsnis ir kiekvienas papildomas cm šiltinimo atneša vis mažesnį indėlį mažinant šilumos nuostolius, todėl viskas kas eina virš 15-20cm privalo būti padaryta nepriekaištingai, nesukuriant jokių papildomų šiluminių tiltelių ir kaip įmanoma sandariau, kitaip nepajusite skirtumo tarp 25cm ir 35cm eps. O realiai klijuojant putplastį yra atvirkščiai - 10 cm sluoksnis klijuojasi maloniai, galima idealiai pritarkuoti ir užpūsti kiekvieną tarpelį, o klijuojant 30 cm viskas pasidaro daug sunkiau, maži sienos nelygumai lemia didelius plyšius tarp putplasčio lapų. Nėra tokio ilgio putų pistoletų normaliai užpūsti plyšiams 30cm sienoje, reikia parsiverži iš užsienio. Tų pačių putų tenka pirkti dėžėmis... Galima imti didesnius lapus ir taip mažinti siūlių kilometražą, bet jie būna pasiraitę ir juos klijuoti yra nepatogu, reikia galvoti apie papildomą laikiną prispaudimą. Šios problemos iš esmės yra sprendžiamos idealiu atveju užpilant skystą šiltinimo medžiagą, kuri 100% padengia nešančiąją konstrukciją ir yra 100% sandari (didelio tankio PUR putos) arba atvirkščiai - suklijavus visą sieną iš kietos šiltinimo medžiagos (vientiso EPS) nepaliekant jokių nesandarumų ir vėliau užpurškiant nešančiąją konstrukciją (betoną) ant eps https://www.youtube....h?v=s2BZKDcDY54 (šiluminių tiltelių ir eps storio šiame pvz nereikėtų vertinti, nes jis yra tik betono "užpurškimo" iliustracija)
...
Pirmas namas buvo paciu kreiviausiu keraminiu Roku blokeliu todel, kad ju mase didziausia. Vidaus tinkui panaudota masina kalkinio skiedinio. Darbas kainavo nepriklausomai nuo nelygumu. Nematau problemu. Galima buvo muryti is ARKO. Tuomet tinkuoti nereiketu. Uztektu tik nuglaistyti.
Is lauko buvo klijuojamas polistirolas visu pavirsiumi. Nelygumai itakos taipogi neturejo. Siltinau 250m2 ir i tarpus supurskiau 2 dezes putu.
Antra nama murijau keraminemis plytomis. Akilinoms sienoms naudojau 1x4m polistirolo plokstes. Neoporas 20cm storio. Papildomas laikinas prispaudimas ikalta smeige.
Murlota dejau ant 2cm storio polistirolo. Kamino nera, nes horizontalios siules perdenngia.
Patalpos mikroklimatui geriausia yra keramika. Blogiausia - betonas. Silikatas per viduriuka.
Garaza murijau is Fibo, nes nenumatytas jo siltinimas
QUOTE(??? @ 2015 03 24, 10:09)
...
Šiek tiek norėčiau detaliau padiskutuoti su BangaS dėl Heluz keraminių blokelių:
...
Šiek tiek norėčiau detaliau padiskutuoti su BangaS dėl Heluz keraminių blokelių:
...
Geriau diskutuoti kitoje temoje apie onanizma, o ne tokius blokelius kaip visokie durisoliai, trisluoksniai ar i tarpus pilamu betonu