QUOTE(Ms.Blonde @ 2015 05 16, 01:16)
Juo labiau, kad si dizainere jau nebera paprastas zmogus, o yra verslo vienetas ir asmeniskumams vietos nebera.
QUOTE(guodzik @ 2015 05 16, 10:30)
va va, pasiteisinimams laiko yra o taisymams ne
cia isvis pasielgta neprofesionaliai, ne kliento reikalas tu pavargus ar ne. Jei pavargus, samdykis pagalba o ne verk fcb. Zodziu as jos auskaru nepirksiu
QUOTE(Noa @ 2015 05 16, 20:34)
Na arba grąžink pinigus ir tiek. Nes aš vietoje klientės tai nežinau, ar norėčiau nešioti 7 mėnesius mėtytą ir griežiant dantimis taisytą papuošalą... Mano juk skonis keičiasi, pernai norėjau tokio, šiemet jau nebenoriu...
Kas čia yr, padaryt pavedimą, gi visai greitai
Tai va nelabai aš jau ir noriu to pakabuko nešioti, tik gražus prisiminimas kaip mano draugai stengėsi ir tikėjo, kad pasirinko tobulą žmogų, su iškirtiniu talentu ir vertybėmis. Dovilė Dagė yra puikiai įvaldžius meną viską įvynioti į gražų saldainio popieriuką, tik va jis yra tuščiaviduris... Gražiai kalba, daug žada, per savo post'us daug reklamuojasi kaip ją visi myli, o galiausiai dar ir verkia, užuojautos ieško kol tuo tarpu iš savo klienčių plešia ne dešimtimis, o šimtais eurų ir visiškai nesiskaito...
Taip pat manau, kad atėjo toks laikas kai mūsų "dizaineriai" pasiekė tokį susireikšminimo lygį, o mes patiklūs ir naivūs klientai tikime jais aklai.
Dovilė Dagė dirba su Egidiju Rainiu ir kitais žinomais žmonėmis, įdomu ar jie laukia 7 mėnesius? Žinoma prioritetas yra PINIGAI, nauji užsakymai, o ne savo pareigų vykdymas ir atsakomybės jausmas.
Tokių kaip aš manau yra labai daug, tik ne visos pasisako. Ši istorija turbūt greitai pasimirš, Dovilė toliau kurs, iš jos post'ų matome, kad ji nieko neišmoko ir jokių išvadų nepadarė, bet noriu tikėti, kad mano sugaištas laikas gal kažkam padės.