QUOTE(RitaRazi @ 2015 05 20, 21:39)
apskritai norėtųsi ir man kažkokio atslūgimo ant tų "must have" šmutkių, tašiųtašių, dūrųdūrų, gėdųpelėdų, vaikiškų kepurių ir supermuper papuošalų už kosmines kainas. Epidemija kažkokia
vaikšto kartais tiek "prisioriginalinę", kad jau juokingai pradeda atrodyti..
Bet tai tokios must have bangos apskritai ne naujiena. Pvz., buves masinis Michael Kors laikrodziu pirkimas, laikas nuo laiko isledantis vis kitas must have brandas (kokie Ray Ban'ai). Atitinkamai marketinge labiau pasikauste Lt dizaineriai savo preke bando paversti mados dalyku (ir parduoti uz trigubai isaugusias kainas).
Pvz., siuo metu lietuviskoji HD brows studija irgi yra is tu dalyku ant bangos. O kas matet ju FB, tai labai tikslingai eina pjaras - kas savaite po nauja gwiazda puikuojasi nuotraukose kaip kliente, praktiskai nebuna foto "paprastu moteru" pries ir po, kaip ta dazniausiai daro paprastesni salonai.
Tokiu pat budu, tik gal maziau izuliai pjarinasi (ar pjarinosi) tashes, duros, peledos ir kt. Ir, pasirodo, tas veikia. Kazkodel gana placiai sklindantys gandai ir istorijos apie daugumos situ bendravima su klientais srautu neapmazina... Del to man ir liudna, nes neiseina pamokyti siu didziu dizaineriu, kad rinkos desniai galioja ir brangesnems prekems, o ne vaidinti Hermes, kurie sau leidzia atsijoti klientus (tik Lt dizaineriai nori parduoti visiems, bet jau garantinius probleminius atvejus siusti von)