QUOTE(NOKIA @ 2015 04 01, 08:26)
Individualizuotos programos vaikai nelaiko....
Kur čia taip gerai yra? Pas mus laiko....
Papildyta:
QUOTE(NOKIA @ 2015 04 01, 13:42)
Tiki ką grįžau iš trijų dienų vertinimo eksperto mokymų. Taigi situacja, pasak Merkelienės tokia: sudarykim sąlygas visiems vaikams dalyvauti, tačiau spręskit mokyklos viduje, ar verta rodyti beneltiškus vaikus traukti į rezultatus, tiesiog tas užduotis atlikit su juo atskirai, o ne per st testų rašymą.Tas vaikas per testų darymą gali piešti gėlytę, bet jei stipresnis mokinys gal ir išlaikys. Jūs turit galvoti, ar verta to vaiko darbą traukti į ataskaitą. Čia kalba eina ape spec. poreikių vaIKUS. Didesnė problema vaikai, kurie neturi programų, o neišlaiko. .. Mokytojas taip pat gali būti toje patalpoje, kur laiko vaikai, tai mokyklos susitarimas
Mūsų niekas neklausia, atveža užduotis iš rajono, visiems išdalina, iš visų surenka, visus darbus važiuojam į rajoną taisyt (mokytojai iš visų mokyklų), ataskaitas jie padaro, mums belieka sėdėt ir tylėt galvas nuleidus ir aiškintis, kodėl vaikai prastai parašė, kodėl mes neišmokėm. Rodo tas ataskaitas visiems ir dar gąsdina,kurios vaikai blogiau parašė, gali pagalvoti dėl tolesnio darbo. Va taip bando susidorot su mokytojais.