QUOTE(gretusiu @ 2015 05 25, 09:18)
Ateinu su klausimu.
Susirasineju su dviem pardavejais. Pirmasis pirkinys senokas, negavau, lyg issiunte pakartotinai, negavau, lyg padare refunda, negavau. Istorija tesiasi daugiau nei kelis menesius. Antrasis pirkinys pries 6 savaites, negavau, atsiprase, paprasiau refundo (nes daikto kaip ir nebereikia, siusti pakartotinai nera prasmes) - tyla.
Abiems siandien PP iskeliau disputus. Kokie tolesni mano zingsniai? Kuo skiriasi disputas nuo claim'o?
Aciu uz tolerantiska patarima.
Dispute'as skirtas susirasinet su pardaveju - jis vyksta tik tarp jusu dvieju, o esme ta, kad duodama galimybe susitart tarpuasavyje. Jei neissprendziat problemos, perkelt i claim'a reiketu ir tada jau paypal spres jusu ginca. Neperkelus ir paisbaigus dispute'o laikui byla nebuna jokio sprendimo, pinigu neatgaunat ir antrakart kelt bylos nebegalit.