Įkraunama...
Įkraunama...

Paypal-9

QUOTE(jurgitatr @ 2016 04 29, 20:12)
Sveikos,
na nebemoku naudotis naujuoju paypal... Grazino pinigus, o kaip man juos pasiimti, nieko nesuprantu... Gal padesite kas?  ax.gif



Aš irgi sunkiai susigaudau doh.gif Man neseniai darė refund, tai jeigu mokėjote iš kortelės, grįš į ją po kurio laiko, man grįžo per keletą dienų, o jeigu iš paypalo balance, grįš į jį, o tada reikia persivesti į savo kortelę (su Mastercard nepavyks), arba palikti juos ten smile.gif
Atsakyti
QUOTE(JungeDame @ 2016 04 30, 17:12)
Aš irgi sunkiai susigaudau doh.gif  Man neseniai darė refund, tai jeigu mokėjote iš kortelės, grįš į ją po kurio laiko, man grįžo per keletą dienų, o jeigu iš paypalo balance, grįš į jį, o tada reikia persivesti į savo kortelę (su Mastercard nepavyks), arba palikti juos ten  smile.gif

Siaip is korteles mokejau, bet grazinimui prase paypal, ech...
Aciu labai 4u.gif Kol kas nuliukai...
Atsakyti
QUOTE(jurgitatr @ 2016 05 01, 11:31)
Siaip is korteles mokejau, bet grazinimui prase paypal, ech...
Aciu labai  4u.gif  Kol kas nuliukai...



Jeigu mokėjote iš kortelės, tai į ją ir grįš. Šiaip paypal balance turėtų transakcija matytis, o fiziškai pinigai turi grįšti į kortelę. Paypal customer support nurodyta, kad tai gali užtrukti iki 30 dienų unsure.gif Paskaitykit paypal informaciją, ten viskas išsamiai paaiškinta.

Refunds to credit or debit cards can take up to 30 days depending on the card company involved.
Atsakyti
QUOTE(JungeDame @ 2016 05 01, 12:55)
Jeigu mokėjote iš kortelės, tai į ją ir grįš. Šiaip paypal balance turėtų transakcija matytis, o fiziškai pinigai turi grįšti į kortelę. Paypal customer support nurodyta, kad tai gali užtrukti iki 30 dienų  unsure.gif Paskaitykit paypal informaciją, ten viskas išsamiai paaiškinta.

Refunds to credit or debit cards can take up to 30 days depending on the card company involved.

Aaaciu 4u.gif 4u.gif 4u.gif thumbup.gif
Atsakyti
Pasidalinsiu svarbia info

Siandien is paypal gaunu emaila, kad mano account'as limituotas, nes jo veikla neiprastai padidejus. Laiskas atejo is service@paypal.com, o pati pradejau tikrai daugiau paypal naudot, tai kaip ir nekilo daug klausimu. Na tikejausi, kad kazkada paypal paprasys papildomos info, tai ramiai nuejau i paypal puslapi, prisijungiau prie account'o ir nieko nepamaciau. Nu galvoju gal kad per telefona ir kitaip ismete puslapi, bet pabandziau is balanso persivest $ i saskaita ir viskas ok. Na tada paskambinau paypal'ui, o jie patikino, kad mano saskaita neapribota ir dave naudingos info.

Paypal savo laiskuose nededa linku (maniskiam buvo "confirm your information now", bet as niekad nenaudoju tokiu linku), i vartotoja kreipiasi vardu ir pavarde (pas mane buvo emailo adresu kreipiamasi). Tik paskui persiunciant paypal'ui pastebejau, kad ikonele salia laisko ne paypal'o, kad skyrybos klaidu pilna (pvz po kreipinio trys kableliai), o adresa rode nepilna, nes pilnas mazdaug toks: service@paypal.com.45xcksuvj.com doh.gif

Man ne viskas naujiena buvo, bet sitas tikrai tikroviskas laiskas pasirode
Atsakyti
Sveikos 4u.gif

as irgi gavau toki laiska :

We are sending you this notice because you have received more than 1,800.00
EUR in total payments to your PayPal account.

EU regulations require that we collect and confirm some of your account
information by 9/26/2016 to lift the receiving limits on your account.

-----------------------------------
To lift your receiving limit:
-----------------------------------

1. Log in to your PayPal account at https://www.paypal.com
2. Click the "Resolution Center" tab and complete all required steps.

Please provide the requested information within the allotted timeframe.
Once all the steps have been completed, we will review your PayPal account
and email you to let you know if we have sufficient information.

If you cannot complete these steps, click "Contact Us" to go to the Help
Center for more information or to contact Customer Service.

We appreciate your business and apologize for any inconvenience.

Case ID: NURODYTAS NUMERIS

Thanks,
PayPal Account Review Department


AR KAM TEKO SU TUO SUSIDURTI ? KAIP ISSISPRENDE ?


ACIUUU!
Atsakyti
QUOTE(astulkinas @ 2016 05 18, 22:41)
Sveikos 4u.gif

as irgi gavau toki laiska :

AR KAM TEKO SU TUO SUSIDURTI ? KAIP ISSISPRENDE ?
ACIUUU!


Kaip rasiau auksciau, paypal i laiska nededa link'u, tai del to man rodos, kad cia scam'as. O pacio laisko pradzioj vardu ir pavarde ar emailu kreipiasi? Nes paypal tik vardu ir pavarde kreipiasi. Ir iaaku ziurek kas siuntejas - paprastai buna nesamoningas emailas (pvz service@paypal-.com, @paypall.com ir tt).

Ieik i savo paypal (tik ne per nuoroda, o paprastai) ir ziurek ar ten is tikruju kas yra. Jei realus laiskas, tai viska paypal'e matysi ir bus parasyta ka toliau daryt. Bet panasu, kad cia apgaule.
Atsakyti
Na pas mane panasu , kad viskas ok. Kreipiasi vardu ir pavarde del limitu kelimo.

Galvojau gal kas jau susidures g.gif
Atsakyti
QUOTE(astulkinas @ 2016 05 20, 19:57)
Na pas mane panasu , kad viskas ok. Kreipiasi vardu ir pavarde del limitu kelimo.

Galvojau gal kas jau susidures  g.gif


O tai kas konkreciai domina? Nes nueini i ta resolutions n center ir padarai ka praso.
Atsakyti
Pirkau is internetines parduotuves apmokejau per PayPal per kiek laiko nuskaiciuoja pinigus? Nes kolkas nenuskaiciavo( per pietus pirkau) ir nezinau gal nesigavo apmoket..
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo felija: 23 gegužės 2016 - 19:58
QUOTE(felija @ 2016 05 23, 20:56)
Pirkau is internetines parduotuves apmokejau per PayPal per kiek laiko nuskaiciuoja pinigus? Nes kolkas nenuskaiciavo( per pietus pirkau) ir nezinau gal nesigavo apmoket..


Turejai matyt uzsakymo patvirtinima parduotuves puslapyje, taip pat juk ateina i emaila patvirtinimas tiek is parduotuves, tiek is paypal (ir paypal matysi ta operacija). Dauguma parduotuviu iskart nuskaiciuoja, bet kai kurios nuskaiciuoja kai issiuncia uzsakyma, t.y. Paypal'e rezervuoti pinigai stovi kol nuskaiciuoja.
Atsakyti
Niu vel Paypal prie manes kabinas...ar kas susidure ??

Security and safety are top priorities for PayPal, but being a good partner to you is equally important. Recently, we shared with you our plans to implement a series of necessary security upgrades and heard from many of you who cannot meet our timelines. Your feedback is invaluable and as your partner, we want to work with you. So we’re rescheduling 3 of the upgrades and postponing them until the middle of 2017. They are:

TLS 1.2 HTTP/1.1 requirement
HTTPS requirement for IPN Postback
Discontinue GET Method for Classic API
Atsakyti