Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 30 tema

QUOTE(arkava @ 2015 01 23, 15:36)
Gal yra priesingai?
As jo po vandens lašais nemontuociau.
Jei manai priešingai - gali...  lotuliukas.gif
Papildyta:
Tai idomu kaip geriau: kai stogo plevele gerai itempta ant gegniu, ar laisvesne?
Galvociau, kad greiciau dils,ir plyš , jei judes laisva


abudu teiginiai neteisingi. na,del pirmo teiginio man dzin,galvok ka nori,o del antro.. paziurek kad ir RUUkki rekomendacijas kaip deti plevele..
Atsakyti
QUOTE(*** @ 2015 01 23, 20:45)
Netik uzkaliau bet dar ir sita
http://e-stogdengiai...roll-prot-kaina
naudojau.

Dar geras pvz. Bostic PU 2637 poliuretanini hermetika, kuris kainuoja 14lt/0,3ltr...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Pupcis: 24 sausio 2015 - 01:31
Cibuli, o kodel tu negalvoji tokio varianto, suklyjuoti pvz neps koki 10cm, dirbs kaip priesvejinis ir termoizolecinis sluoksnis, o tuomet pusti ekovata, o is apacaios pir, lengvai ir paprastai viskas ispresta.
Atsakyti
jei dzin - kam lot tada? bele tik oponuot.. biggrin.gif
o paaiskinimu nera

QUOTE(biesas66 @ 2015 01 23, 21:48)
abudu teiginiai neteisingi. na,del pirmo  teiginio man dzin,galvok ka nori,o del antro.. paziurek kad ir RUUkki rekomendacijas kaip deti plevele..

Atsakyti
QUOTE(Pupcis @ 2015 01 24, 01:22)
Dar geras pvz. Bostic PU 2637 poliuretanini hermetika, kuris kainuoja 14lt/0,3ltr...

Turiu buteliuką ar du. Jūs ką su jais siūlote hermetizuoti: kampą tarp difuzinės ir gegnės?
Papildyta:
QUOTE(Orginalus @ 2015 01 24, 01:51)
Cibuli, o kodel tu negalvoji tokio varianto, suklyjuoti pvz neps koki 10cm, dirbs kaip priesvejinis ir termoizolecinis sluoksnis, o tuomet pusti ekovata, o is apacaios pir, lengvai ir paprastai viskas ispresta.

Dėti NEPS tiesiai link čerpių negerai, nes vasarą stogas stipriai įkaista ir NEPS gali pradėti lydytis. Geriau link stogo dangos dėti labiau karštį pernešančias medžiagas. Kitas dalykas yra toks, kad bus labai daug skirtingų medžiagų, kurių laidumas garams, drėgmei irgi skiriasi. Be to, toks sprendimas būtų labai brangus: mokėk už NEPS sudėjimą, tada už ekovatą, tada už PIR, o ir NEPS atraižų daug liktų. Aš galvoju, kad geriau naudoti mažiau medžiagų.
Atsakyti
Tai kad stogas pas pati jau sudetas kaip tu ji dabar panaudosi.

QUOTE(cibulis @ 2015 01 23, 20:53)
Dabar kai jau prikalta per vėlu naudoti?

Atsakyti
Man toks ūkiškas klausimas kilo. Kokios garantijos, kad pūsdami ekovatą, ją tikrai užpildo kiekvieną tarpą. Pavyzdžiui, štai čia pučia tarp stiklo, mato kiek užpildyta, dar papučia, bet pūtikai vis pasižiūri ar tikrai pripūtė gerai. O jei jiems neleisti žiūrėti, kiek pripūtė, o tik žiūrovai matytų, kaip pučiama? Įdomu, koks rezultatas išeitų.

O štai čia mano filmuotas gyvas pavyzdys. Viršuje OSB ir iš kur žinoti, kad jau viduje tikrai gerai užpūtė. Tas pūtikas sakė, kad jaučia, jog per žarną vata neina, atsieit jau užsipildė ir patraukia žarną atgal, kad vėl pūstų, bet kokia ten užpūtimo kokybė bala žino. Mano atveju, jei pūstų, viršuje būtų MPP plokštė, apačioje PIR plokštės. O tai reiškia, kad nėra jokios galimybės įsitikinti, kad užpūsta be mažiausių tarpų. Galima pamatyti tik iš viršaus, bet ten matomas plotas gana mažas.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2015 01 24, 10:11)
Turiu buteliuką ar du. Jūs ką su jais siūlote hermetizuoti: kampą tarp difuzinės ir gegnės?
Papildyta:

Dėti NEPS tiesiai link čerpių negerai, nes vasarą stogas stipriai įkaista ir NEPS gali pradėti lydytis. Geriau link stogo dangos dėti labiau karštį pernešančias medžiagas. Kitas dalykas yra toks, kad bus labai daug skirtingų medžiagų, kurių laidumas garams, drėgmei irgi skiriasi. Be to, toks sprendimas būtų labai brangus: mokėk už NEPS sudėjimą, tada už ekovatą, tada už PIR, o ir NEPS atraižų daug liktų. Aš galvoju, kad geriau naudoti mažiau medžiagų.


Teisigai mastai del neoporo. Netinka, del neatsparumo temperaturai. Dek ta priesvejine vata, kur radai 40mm storio. Gali pabandymui nusipirkti poka ir pabandyti prapusti su dulkiu siurbliu. Manau bus be sansu (nudus siurblys), nes nera jinai tokia kiaura, kaip Bangas teigia. Ir jeigu kisene "isnesa" ant Isover 0,03, dek ta Isover. Izover, apskritai, produktai kokybiski. Sau namuose ant perdangos dejau Isover Flo grindine 2cm storio, tai su Parok SSB nera ka lygint. Su Bostik'u, jei netingi ir turi laiko, gali praeiti difuzines pleveles siules (tarp gegniu). Tiesiog ant sanduros siules uztepti platesne siule ir su mentele ja palyginti (paploninti, paskleisti). O ko PIR plokste bijai "subadyti"? Su ilgesniais samariezais, samariezo vieta sandarinant tuo paciu Bostik ir gipsiniais "krokodilais" (CD) viskas bus sandaru. Del gipso profiliu viengubo karkaso dar pamastyk. Dvigubas patikimiau, nes tokia konstrukcija "leidzia" minimalius stogo judejimus. Dvigubas karkasas ir viengubas gipsas.
Atsakyti
QUOTE(Pupcis @ 2015 01 24, 10:18)
1. Ir jeigu kisene "isnesa" ant Isover 0,03, dek ta Isover. Izover, apskritai, produktai kokybiski.
Sau namuose ant perdangos dejau Isover Flo grindine 2cm storio, tai su Parok SSB nera ka lygint.

2. O ko PIR plokste bijai "subadyti"? Su ilgesniais samariezais, samariezo vieta sandarinant tuo paciu Bostik ir gipsiniais "krokodilais" (CD) viskas bus sandaru.

3. Del gipso profiliu viengubo karkaso dar pamastyk. Dvigubas patikimiau, nes tokia konstrukcija "leidzia" minimalius stogo judejimus. Dvigubas karkasas ir viengubas gipsas.

1. Baisiai brangi ta Isover Multimax 30 - gamintojo kainos. Išeina, kad 1 kv. metras kainuoja 80 zlotų arba 65,33 Lt. Kubo kaina įspūdinga - 653 Lt. Tiesa, vakar internete buvau radęs kainų ir nuo 400 Lt.

2. Mano supratimu bus nemažai taškų, kuriuos turės pažeisti medvarštis. Isoverio gipsininkai ieško sprendimo. Dar reikės realiai Knaufininkus pasikviesti prie namo, nes kai parodai, ką nori padaryti realybėje, tai jų veidai pasikeičia.

3. Statybininkai ir siūlo tik dvigubą karkasą, nors tas pats Knauf sako, kad galimas ir viengubas. Tik su gipsu nereikia skubėti glaistyti, dažyti. Kita vertus mano gegnės ne grynas medis, o iš esmės OSB. Gal stogas taip stipriai nevaikščios ir nereikia dvigubo karkaso.
Atsakyti
Man tik idomu, ar kuris nors is cia rasanciu trisdesimta tema po 50 puslapiu jau yra pasistates pasyvu nama ar cia viskas vyksta tik teoriniame lygmenyje..
Atsakyti
QUOTE(bruonius @ 2015 01 24, 12:12)
Man tik idomu, ar kuris nors is cia rasanciu trisdesimta tema po 50 puslapiu jau yra pasistates pasyvu nama ar cia viskas vyksta tik teoriniame lygmenyje..

Nereikia taip iš karto kategoriškai, senas pražuvėli. Čia dauguma yra besistatančių: kas jau apdailą daro, kas stogus šiltina, kas projektus daro. Visi skirtingose stadijose, bet kalbame ne tik apie teoriją, bet ir labai daug apie praktiką.

Gal ponas Bronius papasakos, pasidalins savo namo patirtimi? Jei neklystu, jau kokius 4-5 metus kaip gyvenate. Kokie įspūdžiai, kokios klaidos, ką taisytumėte ar darytumėte kitaip?
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2015 01 24, 13:21)
Nereikia taip iš karto kategoriškai, senas pražuvėli. Čia dauguma yra besistatančių: kas jau apdailą daro, kas stogus šiltina, kas projektus daro. Visi skirtingose stadijose, bet kalbame ne tik apie teoriją, bet ir labai daug apie praktiką.

Gal ponas Bronius papasakos, pasidalins savo namo patirtimi? Jei neklystu, jau kokius 4-5 metus kaip gyvenate. Kokie įspūdžiai, kokios klaidos, ką taisytumėte ar darytumėte kitaip?

Kaip ir viskas pasitvirtino, PU ant stogo ir sienu/stogo sankirtoje, vejas visiskai neprapucia, sienu/grindu termoiziliacijos per daug nebuna, grindinis sildymas isdziovina ora, be rekuperatoriaus nebutu imanoma gyventi, rekuperatorius veikia kiaurus metus be pertrauku. Sildymas metams kainuoja 2000Lt/600€, vedinimas metams kainuoja 1500Lt/450€, daugiau viskas normaliai.
Atsakyti