Gal kuri žinote kaip yra su amazon.de. Rodo akcija monopoliui 9,99 euru, bet raso, kad pasiulymas galioja 10 minučių. Bandau apmokėti, bet kaina iškart daug didesnė Kaip nupirkti už tuos 9.99?
http://www.amazon.de...=A3JWKAKR8XB7XF
QUOTE(Vi_ktorija @ 2014 12 19, 18:42)
Europos Sąjungoje galioja 2 metų garantija.
Daugiau čia: http://www.ecc.lt/in...208#.VJRGSF4Cos
http://www.ecc.lt/in...940#.VJRGWl4Cos
http://www.ecc.lt/in...948#.VJRGcl4Cos
Teisinė garantija nekokybiškų prekių ar paslaugų atveju
Prekė ar paslauga yra nekokybiška, jeigu neatitinka prekės ar paslaugos aprašymo arba jeigu negali būti naudojama įprastiems tikslams arba specialiems tikslams, kuriuos nurodėte pardavėjui. Prekė ar paslauga taip pat yra nekokybiška, jeigu neatitinka įprastos kokybės ar savybių, kurių pagrįstai galima būtų tikėtis.
Pirmiausia, vartotojas gali prašyti, kad pardavėjas sutaisytų prekes arba pakeistų (bet kokiu atveju nemokamai), nebent tai yra neįmanoma ar neproporcinga. Tam tikromis sąlygomis vartotojas gali prašyti kainos sumažinimo arba sutarties nutraukimo. Šios taisyklės apskritai taikomos mažiausiai 24 mėnesius nuo pirkimo dienos, bet kai kuriose šalyse šitas laikotarpis yra ilgesnis.
Pardavėjas yra atsakingas už bet kokį neatitikimą, kuris egzistavo prekės pristatymo metu arba išaiškėjo mažiausiai per du metus po pristatymo. Tačiau neatitikimas negali būti nustatytas, jeigu sutarties sudarymo metu vartotojas žinojo ar negalėjo nežinoti apie neatitikimą.
Bet koks neatitikimas, kuris išaiškėja per 6 mėnesius nuo prekių pateikimo, laikomas egzistavusiu pateikimo metu, nebent įrodoma priešingai ar tokia prielaida yra nesuderinama su prekių pobūdžiu ar neatitikimo pobūdžiu. Per 6 mėnesius po pirkimo įrodinėjimo pareiga, kad produktas yra kokybiškas tenka pardavėjui, praėjus 6 mėnesiams po pirkimo, vartotojas turi įrodyti, kad produktas yra nekokybiškas (išskyrus Portugalijoje ir Prancūzijoje nuo 2016 m.). Jeigu pirkimas atšaukiamas pardavėjas turi grąžinti visus sumokėtus pinigus. Pardavėjas taip pat turi apmokėti pirkėjui siuntimo atgal pardavėjui išlaidas.
Jeigu kyla problemų pateikite skundą
Pirmiausia kreipkitės raštu į pardavėją ir praneškite apie defektą. Paaiškinkite problemą, ką pageidautumėte, kad pardavėjas padarytų ir kokiais terminais pageidautumėte, kad padarytų. Pridėkite defekto aprašymą, nuotraukos parodančios defektą taip pat gali būti naudingos.
Svarbu, kad informuotumėte pardavėją ar norite pasinaudoti sutarties atsisakymo teise ar skundžiatės dėl nekokybiškos prekės ar paslaugos.
Svarbu žinoti, kad teisinė garantija suteikia pirkėjui teisinę apsaugą tuo atveju, jeigu įsigytos nekokybiškos prekės ar paslaugos. Šita teisinė apsauga pagal įstatymą yra privaloma ir nepriklauso nuo sutarties sąlygų. Prekės pardavėjas yra atsakingas vartotojui už nekokybišką prekę.
Komercinė garantija priklauso nuo garantijos davėjo valios, kuris savanoriškai prisiima atsakomybę už tam tikrus defektus, pvz. gamintojas.
Jeigu iš pardavėjo registruoto kitoje ES valstybėje narėje ar Islandijoje ir Norvegijoje gaunate jus netenkinantį atsakymą, galite kreiptis patarimo ar pagalbos į Europos vartotojų centrą valstybėje, kurioje gyvenate.
Daugiau čia: http://www.ecc.lt/in...208#.VJRGSF4Cos
http://www.ecc.lt/in...940#.VJRGWl4Cos
http://www.ecc.lt/in...948#.VJRGcl4Cos
Teisinė garantija nekokybiškų prekių ar paslaugų atveju
Prekė ar paslauga yra nekokybiška, jeigu neatitinka prekės ar paslaugos aprašymo arba jeigu negali būti naudojama įprastiems tikslams arba specialiems tikslams, kuriuos nurodėte pardavėjui. Prekė ar paslauga taip pat yra nekokybiška, jeigu neatitinka įprastos kokybės ar savybių, kurių pagrįstai galima būtų tikėtis.
Pirmiausia, vartotojas gali prašyti, kad pardavėjas sutaisytų prekes arba pakeistų (bet kokiu atveju nemokamai), nebent tai yra neįmanoma ar neproporcinga. Tam tikromis sąlygomis vartotojas gali prašyti kainos sumažinimo arba sutarties nutraukimo. Šios taisyklės apskritai taikomos mažiausiai 24 mėnesius nuo pirkimo dienos, bet kai kuriose šalyse šitas laikotarpis yra ilgesnis.
Pardavėjas yra atsakingas už bet kokį neatitikimą, kuris egzistavo prekės pristatymo metu arba išaiškėjo mažiausiai per du metus po pristatymo. Tačiau neatitikimas negali būti nustatytas, jeigu sutarties sudarymo metu vartotojas žinojo ar negalėjo nežinoti apie neatitikimą.
Bet koks neatitikimas, kuris išaiškėja per 6 mėnesius nuo prekių pateikimo, laikomas egzistavusiu pateikimo metu, nebent įrodoma priešingai ar tokia prielaida yra nesuderinama su prekių pobūdžiu ar neatitikimo pobūdžiu. Per 6 mėnesius po pirkimo įrodinėjimo pareiga, kad produktas yra kokybiškas tenka pardavėjui, praėjus 6 mėnesiams po pirkimo, vartotojas turi įrodyti, kad produktas yra nekokybiškas (išskyrus Portugalijoje ir Prancūzijoje nuo 2016 m.). Jeigu pirkimas atšaukiamas pardavėjas turi grąžinti visus sumokėtus pinigus. Pardavėjas taip pat turi apmokėti pirkėjui siuntimo atgal pardavėjui išlaidas.
Jeigu kyla problemų pateikite skundą
Pirmiausia kreipkitės raštu į pardavėją ir praneškite apie defektą. Paaiškinkite problemą, ką pageidautumėte, kad pardavėjas padarytų ir kokiais terminais pageidautumėte, kad padarytų. Pridėkite defekto aprašymą, nuotraukos parodančios defektą taip pat gali būti naudingos.
Svarbu, kad informuotumėte pardavėją ar norite pasinaudoti sutarties atsisakymo teise ar skundžiatės dėl nekokybiškos prekės ar paslaugos.
Svarbu žinoti, kad teisinė garantija suteikia pirkėjui teisinę apsaugą tuo atveju, jeigu įsigytos nekokybiškos prekės ar paslaugos. Šita teisinė apsauga pagal įstatymą yra privaloma ir nepriklauso nuo sutarties sąlygų. Prekės pardavėjas yra atsakingas vartotojui už nekokybišką prekę.
Komercinė garantija priklauso nuo garantijos davėjo valios, kuris savanoriškai prisiima atsakomybę už tam tikrus defektus, pvz. gamintojas.
Jeigu iš pardavėjo registruoto kitoje ES valstybėje narėje ar Islandijoje ir Norvegijoje gaunate jus netenkinantį atsakymą, galite kreiptis patarimo ar pagalbos į Europos vartotojų centrą valstybėje, kurioje gyvenate.
Ačiū labai jums už info
o elektronikos prietaisus pirkusioms yra pasitaike brokas ar kazkas
QUOTE(linxmute @ 2014 12 19, 19:40)
Gal kuri žinote kaip yra su amazon.de. Rodo akcija monopoliui 9,99 euru, bet raso, kad pasiulymas galioja 10 minučių. Bandau apmokėti, bet kaina iškart daug didesnė Kaip nupirkti už tuos 9.99?
http://www.amazon.de...=A3JWKAKR8XB7XF
http://www.amazon.de...=A3JWKAKR8XB7XF
pabandziau, tai man normaliai rodo kaina, ten sone paraso, kad 30 euru, bet paskui po apacia isminusuoja 20 euru ir lieka tik 9.99
QUOTE(norala @ 2014 12 19, 14:03)
Yra 20 proc. nuolaida
koks kodukas?
QUOTE(Dziugile @ 2014 12 19, 15:04)
Kas yra pildę GAP formą grąžinimui, pagelbėkit
Ką reikia rašyti laukeliuose:
Customer Specific Data
Reference 1 on label (*) -?
Reference 2 (*) -?
daugybė tų barkodų ten
Ką reikia rašyti laukeliuose:
Customer Specific Data
Reference 1 on label (*) -?
Reference 2 (*) -?
daugybė tų barkodų ten
nu va man irgi tas klausimas ir dar klientas, jo adresas - tai cia Gap klientas ar as?
QUOTE(Kimora @ 2014 12 19, 15:53)
Ką jau čia padarysi, arba susimokat arba neimat siuntinio, po 30dienų jį grąžins pardavėjui.
Argi sigmabeauty priima prekes atgal?
QUOTE(Kriiste @ 2014 12 19, 20:12)
koks kodukas?
as naudojau toki:
FFVC6YKGD8V9B
bet antra karta man jau neleidzia jo panaudot
QUOTE(norala @ 2014 12 19, 20:42)
jauciu, kad mano krepsys mazas, nes raso kad netinku kazkokiu salygu
QUOTE(Kriiste @ 2014 12 19, 21:48)
jauciu, kad mano krepsys mazas, nes raso kad netinku kazkokiu salygu
reikejo 50 sv. krepsio
Kavos megejos, kaip manote, ar toki (ar panasu) aparata galeciau rasti kazkur geresne kaina, nei siuo metu akcijoje pas mus?
http://beta.lt/visa-...p;category_id=1
http://beta.lt/visa-...p;category_id=1
QUOTE(salduke @ 2014 12 19, 21:05)
Argi sigmabeauty priima prekes atgal?
Jeigu nepasiimsit, tada gražins, kaip neatsiimta.
gal kuri pagelbetu.. nes su tuo verteju baigiu nudurnet
šitas laikrodukas orginalus? kiek jis man kainuotu su siuntimu i lietuva?
http://www.amazon.de...WB0W92H8BJTWF6J