Na va, pasikonsultavau su kai kuo iš kelionių agentūros (gal susidūrę su tokiais atvejais) ir pasiskambinau i viešbutį. Pinigus rezervavo viešbutis, o ne booking. Nors kelionių agentūroje sakė, kad jie yra turėję incidentų su booking, kai nuskaitė pinigus iš kortelės, o ir viešbutyje pinigų jų paprašė, tai jie po to labai atsargiai dirba su booking. Man patarė pasiskambinti į viešbutį ir paklausti jų dėl rezervacijos, būtent paskambinti, o ne rašyti e-mail. Ir jog būna, kad viešbutis rezervuojasi sau kažkokią sumą, kurią paskui gražina kai jau būna aišku, kad kambaryje jokios žalos nepadarei...
Na, kalbantis su viešbučiu man susidarė įspūdis, kad jei būčiau kalbėjusi prancūziškai, būtų buvę aiškiau:) Juolab kad susirašinėjau e-mail jau su kokiais keturiais vardais, o čia dar kita atsiliepė ir vėl visą istoriją pasakoti..Aš jai bandau pasakoti, o ji sako, kad buvo kortelės problemos.
Bet jie pavadino tą rezervuotą sumą "pre autorization" ir pasakė, kad ją paskui gražina, kai sumoku visą sumą. Ir patvirtino, kad viskas su mano rezervacija yra gerai ir kad aš sumokėsiu kai atvyksiu. Bet tas jausmas, kad ji nelabai įsigilinusi į konkrečias situacijas: )
Reik man dar prancūzų kalbą pasitobulinti, šiek tiek žinau, bet vis tiek smagiau bus
QUOTE(Harienė @ 2015 03 11, 00:40)
Kam įšaldyt pinigus, jei raštu įsipareigojo palikt rezervaciją be išankstinio apmokėjimo? Bet jei Jums bus ramiau, galit ir papildyt kortelę.
O banke su kuo nors šnekėjot? Ten juk turi matyti, kas - viešbutis ar bookingas tuos eurus rezervavo.