Aha, aciu, Hariene, uz info! Nebuvau susidurus su dvigubais nuskaitymais, greitosiom pagooglinau. Dar ryt daugiau paskaitinesiu. Hm, tai kaip supratau, galiu bandyti prideti pinigu i kortele ir pasiulyt viesbuciui dar syki bandyt nuskaityt? Tiketina, kad ivyko neteisingai nuskaitymas ir pinigai buvo "uzsaldyti" ir juos per menesi atgausiu. Man atrodo baisiausia-o jei nuskaiciuos ir visa suma viesnages ir tuos 200 euru, tai i ka kreiptis..bet cia turbut ivyko nuskaitymu klaida. Tik keista, kad viesbutis nieko neatsako i ta konkretu mano klausima..gal verta pasitiket ju pazadu palikt mano rezervacija ir be isankstinio apmokejimo..
QUOTE(Harienė @ 2015 03 10, 23:31)
bookong.com rašoma:
Dauguma viešbučių avanso ar užstato nereikalauja. Jei viešbutis to reikalauja, ši informacija bus aprašyta Viešbučio nuostatuose viešbučio puslapyje Booking.com ir jums atsiųsimame patvirtinimo el. laiške.
Gal tas viešbutis reikalauja kokio nors depozito? - Bet tai viešbutis, kaip rašot - "rimtas", lyg ir neturėtų..
Apie dvigubus nuskaitymus arba ir nuskaitymą, ir rezervaciją yra rašoma ir SM (pagoolinkit, rasit). Situacija nemaloni, bet ne neišsprendžiama.