Mergaites, gal kuri butumet geranoriska ir pagelbetumet, labai reiktu anglu kalbu kenguros uzduociu pradinukams,(treciokams, 1 lygio) . Niekur nerandu. Gal kuri turit?
Sveikos, pradinukės:)
Maniškė kitąmet eis į pirmą klasę - jau dabar puikiausiai skaito didžiausias knygas ( mažosiomis raidėmis ). Norėjau paklausti, kaip yra dirbama, kai klasėje yra ir visai neskaitančių, ir jau gerai skaitančių pirmokėlių - kaip diferencijuojamas darbas?
Maniškė kitąmet eis į pirmą klasę - jau dabar puikiausiai skaito didžiausias knygas ( mažosiomis raidėmis ). Norėjau paklausti, kaip yra dirbama, kai klasėje yra ir visai neskaitančių, ir jau gerai skaitančių pirmokėlių - kaip diferencijuojamas darbas?
QUOTE(Bebras2014 @ 2015 01 18, 20:18)
Net neįsivaizduoju ką patarti ir nežinau ką pati darysiu.. Jeigu snigtų vaikais, tai gali antrus metus palikti, o dabar džiaugiesi, kad klasę pasiseka surinkti... Mano irgi praleido daug pamokų ir sirgdama namuose nieko nedirbo, per pamokas ištisai vemia, visos raidės jai yra A, skaičiuoti iki 10 moka, bet skaičių pavadinimų nežino, sąsiuvinyje rašo kaip sugalvoja, skaičiai irgi kaip hieroglifai... Testai ir diktantai nuliniai... Namuose išmoksta kelias eilutes skaityti atmintinai ir atėjusi giriasi, kaip puikiai skaito, o kai paprašau išvardinti raideles, ašaros pradeda riedėti...
Aš irgi turiu tokią mergaitę+ jos mamą, kuri oer pilnatį man tokių sms parašo. Kad tris dienas per ašaras kelio nematau...neva aš jos mergaitės visai nemokau. Nes mokau tik turtingų tėvų vaikus...
Papildyta:
QUOTE(Aurute @ 2015 01 18, 22:29)
Maniškės dar ir mama problematiška. Skundus pyškina visur kur įstengia. Net vaikų teises yra apskundusi. Net nežinau, ką sugalvos, jei gaus nepatenkinamą. O patenkinamam nekabina, net labai pasistengus... Pavaduotoja sako, kad daryčiau viską griežtai pagal įstatymus. Nu, kad nerastų pagrindo apskųst. Bet juk jei nori, gali ir stulpą apskųst...
Susidūriau su tokia situacija. Mama norėjo A lygio. O man įvertinus žinias, paskaičius įstatymus nekilo ranka ir parašiau p. Tai mama jau kitą dieną pas pavaduoją atlėkė. Išsivedė vaiką ir skundą parašė. Visiškai.nesusijusį su vertinimu. Atvažiavo švietimo atstovė. Pasikalbėjom parašiau pasiaiškinimą ir baigėsi pasirodymas. O kitoms auklėtinių mamoms pasakė, kad pervedė į kitą mokyklą
. Mokytoja pakalbėjo su vaiku 40 min. Ir nutarė vaiką kelti į 2 klasę. Va
Papildyta:
QUOTE(Aurute @ 2015 01 18, 22:29)
Maniškės dar ir mama problematiška. Skundus pyškina visur kur įstengia. Net vaikų teises yra apskundusi. Net nežinau, ką sugalvos, jei gaus nepatenkinamą. O patenkinamam nekabina, net labai pasistengus... Pavaduotoja sako, kad daryčiau viską griežtai pagal įstatymus. Nu, kad nerastų pagrindo apskųst. Bet juk jei nori, gali ir stulpą apskųst...
Susidūriau su tokia situacija. Mama norėjo A lygio. O man įvertinus žinias, paskaičius įstatymus nekilo ranka ir parašiau p. Tai mama jau kitą dieną pas pavaduoją atlėkė. Išsivedė vaiką ir skundą parašė. Visiškai.nesusijusį su vertinimu. Atvažiavo švietimo atstovė. Pasikalbėjom parašiau pasiaiškinimą ir baigėsi pasirodymas. O kitoms auklėtinių mamoms pasakė, kad pervedė į kitą mokyklą
. Mokytoja pakalbėjo su vaiku 40 min. Ir nutarė vaiką kelti į 2 klasę. Va
Sveikos mergaites,
Esu retas svecias cia, net nepatogu berasyt
Atsakysiu Rasuolei nuo saves. Istikruju pirmoku lygis labai skirtingas. Bet tie kurie jau skaito gauna nuo mokytojos papildomo skaitymo ar kokio papildomo darbo pagal einama tema. Tikrai nemiega per pamokas.
O skaitymo tema noriu pasiteirauti visu, gal koki lektoriu pasiulytumet, kuris paskaita teveliams paskaitytu apie skaityma. Aciu
Esu retas svecias cia, net nepatogu berasyt
Atsakysiu Rasuolei nuo saves. Istikruju pirmoku lygis labai skirtingas. Bet tie kurie jau skaito gauna nuo mokytojos papildomo skaitymo ar kokio papildomo darbo pagal einama tema. Tikrai nemiega per pamokas.
O skaitymo tema noriu pasiteirauti visu, gal koki lektoriu pasiulytumet, kuris paskaita teveliams paskaitytu apie skaityma. Aciu
Sveikos, gal galite pasidalinti patirtimi, kaip ir kokiu būdu fiksuojate kiekvieno mokinio pasiekimus (individualius) jo pasiekimų aplanke. Iš jo turi matytis kaip mokinys darė pažangą visą pusmetį ir kodėl pusmečio rezultatas toks ar kitoks. Kas buvo daroma, kad ;ygis A arba,kas buvo daroma, kad PT. Mums reikizaa kažką tokio susikurti (greituoju būdu).
QUOTE(Jaša @ 2015 01 19, 15:02)
Atsakysiu Rasuolei nuo saves. Istikruju pirmoku lygis labai skirtingas. Bet tie kurie jau skaito gauna nuo mokytojos papildomo skaitymo ar kokio papildomo darbo pagal einama tema. Tikrai nemiega per pamokas.
Tikrai taip Be to skaitymas tai ne tik žodelių skaitymas, bet ir suvokimas perskaityto. Va čia ir glūdi sunkumas. Esu turėjusi ne vieną mokinį, kuris skaito greitai, aiškiai, bet kai pradedi aiškintis, ką suprato iš perskaityto, supranti, kad žmogutis turi suvokimo problemų. Mokantys skaityti pirmokai jau atlieka teksto suvokimo testus. Tai gali daryti, kol kiti mokosi jungti raides.
Papildyta:
QUOTE(b.s @ 2015 01 19, 17:22)
Sveikos, gal galite pasidalinti patirtimi, kaip ir kokiu būdu fiksuojate kiekvieno mokinio pasiekimus (individualius) jo pasiekimų aplanke. Iš jo turi matytis kaip mokinys darė pažangą visą pusmetį ir kodėl pusmečio rezultatas toks ar kitoks. Kas buvo daroma, kad ;ygis A arba,kas buvo daroma, kad PT. Mums reikizaa kažką tokio susikurti (greituoju būdu).
Tai, kad TAMO dienyne, kai vedi pusmetį labai gerai matosi visi vaiko individualūs vertinimai. Niekam tie aplankai nebereikalingi.
Dar turiu tokius tipo pasiekimų sąsiuvinius suklijuoju ten visus testus (nes juos šviečiu), bet jau matosi, kad tai atgyvena. Bereikalingas darbas. Testai, diktantai gali būt sąsiuviniuose, o vertinimų kitimas, pažanga (ar atvirkščiai) matosi Tamo.
QUOTE(agė-melagė @ 2015 01 19, 16:52)
Tai, kad TAMO dienyne, kai vedi pusmetį labai gerai matosi visi vaiko individualūs vertinimai. Niekam tie aplankai nebereikalingi.
Dar turiu tokius tipo pasiekimų sąsiuvinius suklijuoju ten visus testus (nes juos šviečiu), bet jau matosi, kad tai atgyvena. Bereikalingas darbas. Testai, diktantai gali būt sąsiuviniuose, o vertinimų kitimas, pažanga (ar atvirkščiai) matosi Tamo.
Dar turiu tokius tipo pasiekimų sąsiuvinius suklijuoju ten visus testus (nes juos šviečiu), bet jau matosi, kad tai atgyvena. Bereikalingas darbas. Testai, diktantai gali būt sąsiuviniuose, o vertinimų kitimas, pažanga (ar atvirkščiai) matosi Tamo.
Tai ir mums viskas aišku, o reikia padaryti (tipo grafiniu vaizdu), kad parodžius tą lapą su grafiku aiškiai matytusi daroma pažanga arba kritimas. O tada reikės pagrįsti (ypač tuos atvejus, kuriems pažangumas krito).
QUOTE(b.s @ 2015 01 19, 17:04)
Tai ir mums viskas aišku, o reikia padaryti (tipo grafiniu vaizdu), kad parodžius tą lapą su grafiku aiškiai matytusi daroma pažanga arba kritimas. O tada reikės pagrįsti (ypač tuos atvejus, kuriems pažangumas krito).
Mes turime tokį lapą ir grafiškai vaizduojam kiekvieno testo balus.. matosi, ar balai kyla ar leidžiasi.. lietuvių kalbai turiu vel kitokį lapą, kur žymiuosi diktantų klaidas... Beje, ar kas nors leidžiate pirmokėlius į kengūrą? Ar jie patempia ten ką nors?
QUOTE(agė-melagė @ 2015 01 19, 16:52)
Tikrai taip Be to skaitymas tai ne tik žodelių skaitymas, bet ir suvokimas perskaityto. Va čia ir glūdi sunkumas. Esu turėjusi ne vieną mokinį, kuris skaito greitai, aiškiai, bet kai pradedi aiškintis, ką suprato iš perskaityto, supranti, kad žmogutis turi suvokimo problemų. Mokantys skaityti pirmokai jau atlieka teksto suvokimo testus. Tai gali daryti, kol kiti mokosi jungti raides.
Papildyta:
Tai, kad TAMO dienyne, kai vedi pusmetį labai gerai matosi visi vaiko individualūs vertinimai. Niekam tie aplankai nebereikalingi.
Dar turiu tokius tipo pasiekimų sąsiuvinius suklijuoju ten visus testus (nes juos šviečiu), bet jau matosi, kad tai atgyvena. Bereikalingas darbas. Testai, diktantai gali būt sąsiuviniuose, o vertinimų kitimas, pažanga (ar atvirkščiai) matosi Tamo.
Papildyta:
Tai, kad TAMO dienyne, kai vedi pusmetį labai gerai matosi visi vaiko individualūs vertinimai. Niekam tie aplankai nebereikalingi.
Dar turiu tokius tipo pasiekimų sąsiuvinius suklijuoju ten visus testus (nes juos šviečiu), bet jau matosi, kad tai atgyvena. Bereikalingas darbas. Testai, diktantai gali būt sąsiuviniuose, o vertinimų kitimas, pažanga (ar atvirkščiai) matosi Tamo.
Sveikos, mes turim tipo tuos aplankus. Man tai nereikalinga, bet iš mūsu reikalauja. Pas mus iš vis popierius dėl popieriaus.
Papildyta:
QUOTE(Bebras2014 @ 2015 01 19, 17:39)
Mes turime tokį lapą ir grafiškai vaizduojam kiekvieno testo balus.. matosi, ar balai kyla ar leidžiasi.. lietuvių kalbai turiu vel kitokį lapą, kur žymiuosi diktantų klaidas... Beje, ar kas nors leidžiate pirmokėlius į kengūrą? Ar jie patempia ten ką nors?
Bet testu sasiuviniuose juk yra diagramos.
As dar tokiu klausimu. Gal zinote gera psichologa paaugliui ir jo tevams? Reikalinga konsultacija.
QUOTE(Bebras2014 @ 2015 01 19, 17:39)
Mes turime tokį lapą ir grafiškai vaizduojam kiekvieno testo balus.. matosi, ar balai kyla ar leidžiasi.. lietuvių kalbai turiu vel kitokį lapą, kur žymiuosi diktantų klaidas... Beje, ar kas nors leidžiate pirmokėlius į kengūrą? Ar jie patempia ten ką nors?
O tai kelis lapus tokius turi, keliems dalykams?
QUOTE(b.s @ 2015 01 19, 17:22)
Sveikos, gal galite pasidalinti patirtimi, kaip ir kokiu būdu fiksuojate kiekvieno mokinio pasiekimus (individualius) jo pasiekimų aplanke. Iš jo turi matytis kaip mokinys darė pažangą visą pusmetį ir kodėl pusmečio rezultatas toks ar kitoks. Kas buvo daroma, kad ;ygis A arba,kas buvo daroma, kad PT. Mums reikizaa kažką tokio susikurti (greituoju būdu).
Sveikute, aš turiu kiekvienam dalykui pasidariusi tokias lenteles, kur vertikaliai surašyti vaikų vardai, o horizontaliai - data ir testo Nr. Po kiekvieno testo (ar savarankiško darbo) įrašai taškų skaičių (galima ir lygį) ir matai - pagerėjo, paprastėjo ar nesikeičia. Paprasta ir aišku. Bent jau man.
QUOTE(Iruciukass @ 2015 01 19, 19:14)
Sveikute, aš turiu kiekvienam dalykui pasidariusi tokias lenteles, kur vertikaliai surašyti vaikų vardai, o horizontaliai - data ir testo Nr. Po kiekvieno testo (ar savarankiško darbo) įrašai taškų skaičių (galima ir lygį) ir matai - pagerėjo, paprastėjo ar nesikeičia. Paprasta ir aišku. Bent jau man.
Aš irgi turiu kažką panašaus, bet tai yra mokytojo asmeninis reikalas ką kaip pasižymėti ir turėti po ranka dėl savęs. Mums reikia, kad kiekvienas mokinys turėtų atskirą lapą (tik neįsivaizduoju ar atskirai lietuvių, matematikai ir pasaulio paž. ), ar įmanoma viename lape žymėti vieno mokinio tuos tris dalykus. Tai būtų popierizmo mažiau. Tada m.m. pabaigoje tuos grafikus (diagramas) segsime į mokinio asmens bylas, kad baigę pradinę mokyklą ir išėję į penktą klasę matytų dalykininkai. Ir dar viena priežastis kodėl reikalauja, ad bet koks auditorius galėtų aiškiai matyti mokinių individualias pažangas. Va koks