QUOTE(Kriiste @ 2015 01 21, 14:31)
jei PPT isvados pristatomos rugsejo pradzioje - be abejo su jomis vaikui prioritetas, bet jei etatui priklauso 30-35 vaikai, turiu 45 - ir spali atnesa dar vieno dokumentus, kurio poreikiai dideli - juk nepasakysi tiems, su kuriais jau dirbi - kad nebedirbsiu... Dedi tas PPT isvadas i stalciu ir lauki, kol atsiras laiva vieta - tiek sarase tiek tvarkarastyje...
manau, kad sumanus ir save gerbiantis specialistas
1) gali laviruoti tarp tam tikru uzsiemimu intensyvumo/daznumo, ivertindamas kai kuriu vaiku nezymiu sutrikimu situacijos rimtuma, paciu tu vaiku lankomuma del ligos ir pan. (o be to, realiai, juk nieks kasdien neis ir netikrins. Dargi esu tikra, kad daug yra teveliu, kurie masto 'na, eina pas logopede, tai lai lanko', o realiai pacios logopedes net gyvenime nera mate, nes jiems galbut net kazkoks nezymus tarimo defektas net nekliuna. Galbut su jais pakalbet vardan kitu teveliu naudos.
2) gali komunikuoti per aukletojas ar tiesiogiai su tevais del stipriu sutrikimu turncio vaiko ir issakyti pastebejimus bei teikti pasiteisinimus ar pasiulymus su aiskiai argumentuota priezastimi.
Siandien buvau nuejusi pabendrauti su vaiko logopede. Maloniai apsikeitem informacija, pamastymais. Is pokalbio daug kas tapo aisku
As irgi manau, kad tiesiogiai kontaktuot karinga maniera yra didele klaida, - reikia pabandyti rasti taiku buda 'suvirpinti sirdi'..? Jeigu tas kelias nepavyksta, tai tuomet yra minteta istaiga, kuri turi teise imtis inicijuoti rimta pokalbi su atitinkmais administracijos darbuotojais, specialistais, remadamasi pateiktu nusiskundimu.