O ka reikia aparatui padaryti isvaziuojant, kad nesugestu? Niekur instrukcijose neradau tokios info
nu jis nesugedo, bet susukaupe kondensatas turbut kiek as supratau, siaip pataria jei ilgesni laika nesinaudoji ispilti visa vandeni is jo, o as palikau 2 savaitem...
va ka raso :
Jeigu ketinate išvykti ilgesniam
laikui:
Jeigu neketinate kavos aparato naudoti
ilgesnį laiką, pvz., atostogų metu:
Ištuštinkite lašų surinkimo padėklą,
tirščių indą ir vandens bakelį.
Išplaukite visas prietaiso dalis, taip
pat ir užplikymo bloką.
Prietaisą atjunkite nuo maitinimo tink-
lo.
man to nepadarius gryzus malunelis kazkaip keistai male kava, tai manau cia del mano kaltes, kad palikau neisvalyta ir su vandeniu.
kavos aparatuose elektronika genda mažiausiai. Todėl yra ekranas ar jo nėra - jokio skirtumo tuo požiūriu.
Šventas naivume - sugedo, nes atėjo laikas. Nes "o as palikau 2 savaitem" - čia savigraužos požymis (manote aparatui liūdna be jūsų pasidarė?) - man nei sykio taip nebuvo, bet daugybė patirtų gedimų prieš tai buvusiuose aparatuose tiesiog nutiko paprastai bandant paleisti kavą.
Papildyta:
Darykite aprašytą instrukcijoje reikalingą priežiūrą atitinkamu laiku. Ir tai viskas, ką galite.
Papildyta:
Nu ka jus cia kalbate,koks dar laikas atejo???? turiu pazistama kuris uzsiima tuo, isvale visa sistema, sutepe ir veikia toliau, nei ten kas rimciau "sugedo" nei kokiu daliu reikejo keisti, tiesiog taip nutiko nuo dregmes. Ir JOKS LAIKAS NEATEJO. Nenusisnekekite jei nezinote ir nematete kas kaip buvo. Jei jums nelaiko aparatai tai nereiskia, kad visi tokie. SU TOKIU NUSISTATYMU KAIP JUSU JUMS NEI VIENAS IR NEVEIKS ILGIAU
Ponia, Jūsų asmeninė patirtis su vienu kavos aparatu. Mano asmeninė patirtis jau su ketvirtu kavos aparatu. Plius importas.
Jūs "turite pažįstamą", aš dirbu su kavos aparatais ir pardavimo automatais užsiimančia įmone. Ji man atlieka garantinį aptarnavimą.
Jūs turite vieną aparatą, per mano rankas perėjo šimtai ir nematau prasmės toliau diskutuoti apie tai, mūsų patirtys stipriai skirtingos.
Mano nešama žinutė tokia: kavos aparatai bene labiausiai gendanti buitinės technikos grupė, nenustebkite, jei po kelerių metų teks pirkti naują arba stipriau remontuoti, jei konstruktyviai tai įmanoma ir verta.
Jūs "turite pažįstamą", aš dirbu su kavos aparatais ir pardavimo automatais užsiimančia įmone. Ji man atlieka garantinį aptarnavimą.
Jūs turite vieną aparatą, per mano rankas perėjo šimtai ir nematau prasmės toliau diskutuoti apie tai, mūsų patirtys stipriai skirtingos.
Mano nešama žinutė tokia: kavos aparatai bene labiausiai gendanti buitinės technikos grupė, nenustebkite, jei po kelerių metų teks pirkti naują arba stipriau remontuoti, jei konstruktyviai tai įmanoma ir verta.
Taip, jus teisus, as patirties neturiu, turiu tik viena kavos aparata kuri naudoju ilgai ir be rimtu gedimu. Nezinau kiek jis man veiks, ir as neskelbiu visiems kad VISI kavos aparatai negenda ar genda, as tik parasiau, kad JUS NEKLAIDINTUMETE ZMONIU SAKYDAMAS, KAD VISI SUGENDA PO 4 METU. TAI NETIESA!!!!
PS. jus susiduriate su tais kuriems sugenda, o kiek zmoniu nusiperka ir naudoja sau ramiai? ir jus apie juos nieko nezinote,nes jie to neskelbia niekur . Skundziasi tik tie kam sugenda. DISKUSIJA BAIGTA!
Papildyta:
Nei vienas nelaikė daugiau 4 metų.
ir pagal jus visi tokie..... NESAMONE
Žmonės, help! Nusipirkau Delonghi ECAM22.110SB 2018-12-17. 2019-01-19 užsidegė nukalkinimo indikatorius. Ta pačią dieną pagal instrukciją atlikau nukalkinimo procedūrą. Procedūra praėjo ne pagal įprastą procesą, sprendžiant iš video youtube. Per nukalkinimo stadiją nedidelė dalis vandens išsipylė per kavos padavimo vamzdžius, didžioji dalis - per garo vamzdį. Per praplovimo stadiją beveik visas vanduo buvo išpiltas per kavos padavimo vamzdžius ir nukalkinimo indikatorius neužgeso, dega toliau. Kokių veiksmų turiu imtis dabar? Bandžiau susisiekti su garantiniu servisu http://www.bcsc.lt- tyla ir bjaurūs komentarai apie jų aptarnavimo kokybę. Ką daryti?
Gali būti, kad standartinė procedūra nesusitvarkė su apkalkėjimu. Reikia valyti mechaniškai - rakomis. Bandyčiau nukalkinimą paleisti vėl.
Su Baltic Continent geriau bendrauti per jų sistemą (registruoti gedimą). Jei turite daug laiko galite skambinti - jei neprisiskambinsite, po kokių 10 bandymų dažniausiai perskambina.
Žmonės, help! Nusipirkau Delonghi ECAM22.110SB 2018-12-17. 2019-01-19 užsidegė nukalkinimo indikatorius. Ta pačią dieną pagal instrukciją atlikau nukalkinimo procedūrą. Procedūra praėjo ne pagal įprastą procesą, sprendžiant iš video youtube. Per nukalkinimo stadiją nedidelė dalis vandens išsipylė per kavos padavimo vamzdžius, didžioji dalis - per garo vamzdį. Per praplovimo stadiją beveik visas vanduo buvo išpiltas per kavos padavimo vamzdžius ir nukalkinimo indikatorius neužgeso, dega toliau. Kokių veiksmų turiu imtis dabar? Bandžiau susisiekti su garantiniu servisu http://www.bcsc.lt- tyla ir bjaurūs komentarai apie jų aptarnavimo kokybę. Ką daryti?
kokia nukalkinimo priemone naudojote?
Nukalkinimas buvo paleistas iš naujo - rezultatas tas pats. Naudojau originalų DELONGHI EcoDecalk (buvo pridėtas prie aparato). Aš manau, kad vanduo po nukalkinimo procedūros - perplaunat turėjo išbėgti BŪTENT pro kapučinatorių, o ne per kavos padavimą. Visa kita veikia puikiai.
Nukalkinimas buvo paleistas iš naujo - rezultatas tas pats. Naudojau originalų DELONGHI EcoDecalk (buvo pridėtas prie aparato). Aš manau, kad vanduo po nukalkinimo procedūros - perplaunat turėjo išbėgti BŪTENT pro kapučinatorių, o ne per kavos padavimą. Visa kita veikia puikiai.
Dar klausimas naudojote grubiai 1 metus ir ne karto neprašė kad ji nukalkinti?
O aš manau, kad po nukalkinimo perplauti reikia viską, ne tik kapučinatorių.
Jei veikia, tai ir naudokitės - gal apsinulins po kažkurio laiko pats.
Papildyta:
Man kažkaip mėnuo išeina