Speedy, jus labai ribotas, toliau savo nosies nematote
mano namuose kavos aparatas ne pirmas, taip kad patirties irgi turiu
ir galiu jus uztikrinti, labai puikiai zinau ir naudojuosi garantinio laiko privalumais
taippat jums vertetu zinoti, kad daiktui sugedus, pirkejas turi 3 pasirinkimus(ne pardavejas!)- taisyti sugedusia preke, susigrazinti sumoketus pinigus, bei noreti, kad preke butu pakeista identiska nauja
tiesiog reikia zinoti, kaip tvarkytis, pardavejai pas mus linke gasdinti ir grasinti, kad tik nevykdyti savo isipareigojimu...
tereikia zinoti negrazinamu/nekeiciamu prekiu sarasa(jeigu nekokybiskos, negalioja)
zmones pas mus nesidomi savo teisemis, nezino ko gali reikalauti
net elementarius batus galima!!! grazinti, t.y. susigrazinti pinigus, jei 2m laikotarpiu jie suplysta, perluzta padas ar issikiria uztrauktukas.
esu grazinus ne viena daikta, kartais pardavejes su tvarka susipazines, tai be problemu, kartais su vartotoju teisiu apsaugos tarnybos pagalba, nes netiki, kartais parasius skunda, pats pasiaiskina ir nusprendzia paielgti ''teisingai''.
Bezdzioniukas yra labai teisus, daug saugiau pirkti ne lt
paskutinis topas su ausinem, kaip jums atrodo, tai elektronikos preke? man- taip
o vat tele2 nusprendusi,kad pas juos ausines yra aksesuaras ir garantija joms negalioja, gali jau naujas namie ispakuoti, rasti neveikiancias ir vat tau tikras aksesuaras
tai tiesiog tokioje vietoje tokio daikto nereikia pirkti...