Įkraunama...
Įkraunama...

Kavos aparatai - 7

QUOTE(Kasco E-robot @ 2018 02 03, 13:26)
kazin ar verta (bent jau si a7) siustis is de del 50eu ar 0eu skirtumo..siaip pats aparatas toks glamurinis, atrodo graziai, gamintojo pavadinimas garantuoja kokybe...nedideli kiekis vandens ir kavos talpa, bet del minetu 4 puodeliu per diena tinka. as uz.


min 50eur 4u.gif lyginant su lt 72er, o yra ir 172 biggrin.gif
jei jums 50+euru ne pinigas, tuomet zinoma neverta biggrin.gif uz ta suma iseitu 2-3kg kavos, geriant 4 puodelius ju uztektu 2-3men smile.gif man pakankama priezastis buvo siustis, kodel tureciau sumoketi kazkokiai lt firmai, kuri padarys ta pati, t.y. is kazkur atsisius ta aparata?
Atsakyti

mano nužiūreti modeliai yra :
https://www.topocent...medium=referral


ir šis:

https://www.topocent...bsw-juodas.html


Ar jau isigijot aparata? Mes isigijom jusu nurodyta Miele, labai gera kaina Topo centre buvo, pirmakart susiduriau, kad parduotuveje butu zymiai pigiau nei internete.

Cia dar palyginimas su kitu Jura modeliu: https://www.youtube....h?v=z-GRThBKxxw

 

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo BlackNo1: 04 vasario 2018 - 15:47
QUOTE(milaaaa @ 2018 02 04, 15:03)
min 50eur 4u.gif lyginant su lt 72er, o yra ir 172 biggrin.gif
jei jums 50+euru ne pinigas, tuomet zinoma neverta biggrin.gif uz ta suma iseitu 2-3kg kavos, geriant 4 puodelius ju uztektu 2-3men smile.gif man pakankama priezastis buvo siustis, kodel tureciau sumoketi kazkokiai lt firmai, kuri padarys ta pati, t.y. is kazkur atsisius ta aparata?

Jei pirksite iš LT pardavėjo, Jums galios LT garantijos.
Dabar "užsakykite mišias artimiausioje bažnyčioje", nes kavos aparatai dalykas kuris dažnai genda nepriklausomai nuo jo pavadinimo (naudoju jau trečią ir visi buvo gerų brandų).
Dėl 5-10% daikto vertės neverta ... rolleyes.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo speedy: 04 vasario 2018 - 18:21
[quote=milaaaa,2018 02 04, 14:03]
min 50eur 4u.gif lyginant su lt 72er, o yra ir 172 biggrin.gif
jei jums 50+euru ne pinigas, tuomet zinoma neverta biggrin.gif

72eu skirtuma matau, bet be siuntimo is de, su siuntimu jums tai bus jau 800 ir gaunasi 49eu skirtumas su lt...be to internetines parduotuves lt taip pat duoda nuolaidas, tai jei taip ta kaina kandziojasi, paprasykit ir bus jums tas 0eu skirtumas:)..antras dalykas, as turiu viena vieninteli aparata (philips) ir tas jau buvo per garantini sugedes, mano kolega turi miele aparata, kuris kelis kartus buvo sugedes, dabar jau baigesi garantinis, tai zegnojasi kiekviena diena:)
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2018 02 04, 20:20)
Jei pirksite iš LT pardavėjo, Jums galios LT garantijos.
Dabar "užsakykite mišias artimiausioje bažnyčioje", nes kavos aparatai dalykas kuris dažnai genda nepriklausomai nuo jo pavadinimo (naudoju jau trečią ir visi buvo gerų brandų).
Dėl 5-10% daikto vertės neverta ...  rolleyes.gif

Netiesa, perkant ES garantija galioja lygiai taip pat, kaip perkant LT, pats išbandžiau. Nereikia bijoti 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2018 02 04, 18:20)
Jei pirksite iš LT pardavėjo, Jums galios LT garantijos.
Dabar "užsakykite mišias artimiausioje bažnyčioje", nes kavos aparatai dalykas kuris dažnai genda nepriklausomai nuo jo pavadinimo (naudoju jau trečią ir visi buvo gerų brandų).
Dėl 5-10% daikto vertės neverta ...  rolleyes.gif


nuo kada Europoje pirktam daiktui netaikoma Europoje garantija.
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2018 02 04, 20:20)
Jei pirksite iš LT pardavėjo, Jums galios LT garantijos.
Dabar "užsakykite mišias artimiausioje bažnyčioje", nes kavos aparatai dalykas kuris dažnai genda nepriklausomai nuo jo pavadinimo (naudoju jau trečią ir visi buvo gerų brandų).
Dėl 5-10% daikto vertės neverta ...  rolleyes.gif


kam tos lt garantijos, jei galioja europine garantija?
pati esu skambinusi i jura garantinio aptarnavimo servisa, viskas ten tvarkoje, garantini aptarnavima tikrai atlieka 4u.gif o meistras toks malonus, kad mano ''remonta'' atliko telefonu! skundziausi ir cia, kad aparatas nebeputina pieno, tai pamoke, ka isimti ir kaip ''pagydyti'' ir svarbiausia, kad tikrai pagelbejo, tos dalies tikrai pati nebuciau susipratusi isimti ir pasitvarkyti. meistras net perskambino paklausti, ar padejo 4u.gif
pries tai, manydama taip, kaip ir jus, paskambinau i kita kavos aparatu taisykla, tai vien diagnostika kainuotu 30ar 35 eur! o buvo viso labo 1min darbas!

tai, kad misias uzsakinekite savo patarimams biggrin.gif

QUOTE(Kasco E-robot @ 2018 02 04, 20:59)
72eu skirtuma matau, bet be siuntimo is de, su siuntimu jums tai bus jau 800 ir gaunasi 49eu skirtumas su lt...be to internetines parduotuves lt taip pat duoda nuolaidas, tai jei taip ta kaina kandziojasi, paprasykit ir bus jums tas 0eu skirtumas:)..antras dalykas, as turiu viena vieninteli aparata (philips) ir tas jau buvo per garantini sugedes, mano kolega turi miele aparata, kuris kelis kartus buvo sugedes, dabar jau baigesi garantinis, tai zegnojasi kiekviena diena:)



siuntimas viso labo 15eur!!!! uztruko 3d!
Atsakyti
QUOTE(bezdzioniukas @ 2018 02 04, 21:01)
Netiesa, perkant ES garantija galioja lygiai taip pat, kaip perkant LT, pats išbandžiau. Nereikia bijoti 4u.gif

Išbandėte ne viską ... pabandykite tam pardavėjui grąžinti kavos aparatą. Pamatysite, kaip skiriasi taisyklės ir kiek verti lietuviško serviso popieriai užsienyje rolleyes.gif
Papildyta:
QUOTE(milaaaa @ 2018 02 04, 22:51)
tai, kad misias uzsakinekite savo patarimams biggrin.gif

Ponia turi praktiką su vieno prietaiso gedimu vieną kartą, mano Jura sugedo 4 kartus per 4 metus - IŠMEČIAU. rolleyes.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo speedy: 05 vasario 2018 - 07:29
[quote=speedy,2018 02 05, 09:32]
Išbandėte ne viską ... pabandykite tam pardavėjui grąžinti kavos aparatą. Pamatysite, kaip skiriasi taisyklės ir kiek verti lietuviško serviso popieriai užsienyje rolleyes.gif
Papildyta:
Tai kad grąžinti kaip tik sunkiau Lietuvoj pirktus prietaisus. Prieš kelis metus bandžiau grąžinti Elektromarkte pirktą kavos aparatą. Nuolat gedo, atsibodo tampyti į servisą, ir pabandžiau pasinaudoti įstatymuose numatyta teise grąžinti. Sugaišau marias laiko, rašiau visokius skundus ir nieko neįrodžiau. Kitas pavyzdys: iš Vokietijos Amazon pirkau standųjį diską. Viskas su juo buvo gerai, kompiuteryje veikė tyliai, bet NAS įrenginyje buvo gana triukšmingas. Parašiau, kad netinkamai veikia, išsiunčiau, atgavau visus pinigus, įskaitant ir siuntimo išlaidas. Esu daug iš Vokietijos pirktų brangių daiktų šitaip grąžinęs, tiesa, per pardavėjo numatytą terminą (Amazon atveju 30 dienų). Dabar, jei perku pvz. kokias bluetooth ausines, kai žinau, kad su mano telefonu gali kas nors neveikti, siunčiuosi iš Vokietijos ar dar kur nors. Siųsčiausi, net jei būtų brangiau, vien dėl ramybės, kad be jokių problemų galėsiu grąžinti. Nemanau, kad būtų problemų grąžinti ir vėliau, jei daiktas būtų netaisomas. Čia daugiau apie visa tai https://europa.eu/yo...ns/index_lt.htm
Atsakyti
QUOTE(bezdzioniukas @ 2018 02 05, 14:20)
Tai kad grąžinti kaip tik sunkiau Lietuvoj pirktus prietaisus. Prieš kelis metus bandžiau grąžinti Elektromarkte pirktą kavos aparatą. Nuolat gedo, atsibodo tampyti į servisą, ir pabandžiau pasinaudoti įstatymuose ...

Bet nesuprantu, kodėl žmonės rašinėja nežinodami.
Su atveju, kai "atsibodo tampyti į servisą", apskritai daugelyje šalių nieko nepavyks. Su lietuvišku serviso popierėliu apie prekės išdefektavimą apskritai galite pasinaudoti ne pagal paskirtį - užsienio pardavėjui reikia jo serviso išvados. Ir t.t., ir pan... galite pasibandyti, jei aktualu sutaupyti tuos kelis procentėlius prekės vertės biggrin.gif
Ir nuorodėle į https://europa.eu/yo...ns/index_lt.htm nelabai ką pagąsdinsite.
Papildyta:
QUOTE(bezdzioniukas @ 2018 02 05, 14:20)
Nemanau, kad būtų problemų grąžinti ir vėliau, jei daiktas būtų netaisomas.

Kaip manote, kuris servisas (pardavėjo ar pirkėjo šalyje) nuspręs pataisomas ar ne rolleyes.gif Ir kas bus, jei Lietuvoje meistreliai-naujokėliai, nemokėdami pataisyti, išrašys popierėlį, o užsienyje sutaisys?
Atsakyti
QUOTE(speedy @ 2018 02 05, 14:55)
Ir kas bus, jei Lietuvoje meistreliai-naujokėliai, nemokėdami pataisyti, išrašys popierėlį, o užsienyje sutaisys?

Reikia kreiptis į autorizuotą servisą, o ne pas meistrelius-naujokėlius
Papildyta:
QUOTE(speedy @ 2018 02 05, 14:55)
Bet nesuprantu, kodėl žmonės rašinėja nežinodami.
Su lietuvišku serviso popierėliu apie prekės išdefektavimą apskritai galite pasinaudoti ne pagal paskirtį - užsienio pardavėjui reikia jo serviso išvados. Ir t.t., ir pan... galite pasibandyti, jei aktualu sutaupyti tuos kelis procentėlius prekės vertės  biggrin.gif

Ne apie kelis procentėlius kalba. Paskutinis mano pirkinys - ausinės. Su atsiuntimu iš Amazon - apie 260 Eur, Topo Centre - 395 Eur. Kavos aparatas irgi kainavo gerokai pigiau nei LT. Kad daiktas nepataisomai sugestų ir reikėtų grąžint - nebijau. Labiau pasitikiu užsienio pardavėjais, o ne lietuviškais smile.gif Beje, kai teko tą vienintelį kartą taisyti Amazon pirktą prekę, servise kažką minėjo, kad jei pripažintų netaisomu, grąžintų gamintojui. Tai turbūt būtų pritaikę tą vadinamą prekybinę (gamintojo) garantiją. Lietuvos pardavėjai galėtų daugiau galvoti, kaip antkainius sumažinti, o ne kaip žmones gąsdinti visokiais įsivaizduojamais baubais
Atsakyti
QUOTE(bezdzioniukas @ 2018 02 05, 16:18)
Reikia kreiptis į autorizuotą servisą, o ne

Taigi, kad autorizuotuose servisuose Lietuvoje tokių ir pilna. Kas darbą išmanė, daug "į privačią praktiką" išėjo - taiso parsisiuntusiems iš užsienių ir panašiems ...
QUOTE(bezdzioniukas @ 2018 02 05, 16:18)
Beje, kai teko tą vienintelį kartą taisyti Amazon pirktą prekę, servise kažką minėjo, kad jei pripažintų netaisomu, grąžintų gamintojui.

Kol neprireikia, viskas "rausvai atrodo" rolleyes.gif
Tas ginčas bevertis - Jūs vadovaujatės myliu/nemyliu požiūriu, aš konkrečiai su tuo susidūriau ir ne sykį. Nebeįdomu man "tą pati per tą patį" malti ...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo speedy: 05 vasario 2018 - 14:30