QUOTE(Jurgita G @ 2015 04 09, 17:42)
Pritariu Speedy.
Perkame nemažai ir mes internetu, tačiau buitinę ir kt techniką išskirtinai tik Lietuvoje. Garantinis aptarnavimas čia išplėtotas labai gerai, pvz:
1. Nusipirkome gamykliškai brokuotą GORENJE kaitlentę. Meistras atvažiavo tiesiai į namus, kadangi nepageidavome keisti į naują tai sutaisė namuose pakeisdami originalias detales.
Likome patenkinti.
2. Dėl žaibo iškrovos sudegė naujo LG televizoriaus plokštė (kažkokia
), taip pat nereikėjo nieko daryti kurjeris pasiemė ir pristatė atgal. Viską padarė per 1 sav.
Važiuojame apsipirkti ir į Lenkiją, bet pasidomėjus jų garantiniais apsisprendėme pirkti Lietuvoje. Kam tie rūpesčiai?
O jei situacija tokia: išsiuntėte daiktą tarkim į Vokietiją garantiniam aptarnavimui,bet paaiškės, kad gedimas sąlygotas Jūsų veiksmų. Nebus skanu susimokėti už siuntimo išlaidas pirmyn-atgal, o remonto kainos tada manau neįkasite.
Beje kai norėjome pirkti KitchenAid virtuvinį kombainą tai USA ir UK buvo pigiau, bet paaiškėjo kad jie nesuderinami ne tik su mūsų kištukiniais kizdais bet ir įtampa. Todėl 50/50 sudegdavo blokeliai. Nusipirkome LT euro variantą,veikia puikiai kelintus metus iš eilės
P.s. pasiima ir atveža ir Lietuvoje kurjeris. O laiko tai tiksliai,kad ilgiau trunka.
aš ir iš esmės sutinku, pirkt iš užsienio pigiau, bet ne visad tas pasiteisina.
Va draugė pirko kavos aparatą iš to pačio comtech ir atkeliavo sugedęs. Aišku pataisė jai ir pas mus nemokamai per mėn laiko, bet mūsų parduotuvei aš būčiau grąžinus be jokių taisymų ir pirkus naują. kažkaip gaut suremontuotą daiktą už naujo kainą nelabai mane žavi
Pati pirkau kitchenaid'ą iš JAV pirkau įtampos keitiklį, viskas gavos beveik perpus pigiau, nei būčiau čia mokėjus, bet po pusmečio man jis sugedo ir nieks nesugebėjo pataisyt
nei mokamai nei nemokamai