Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 29 tema

QUOTE(cibulis @ 2014 12 29, 00:22)
Vienas ekspertas man siūlo tokį MPP tvirtinimą prie gegnių. Jo esmė tokia, kad MPP išpjaunama maždaug 4 mm siauresnė nei tarpas tarp gegnių. Tada pritvirtinami kampučiai (metaliniai ar plastikiniai). Tada plokštė įstatoma tarp gegnių ir pritvirtinama prisukant tuos kampučius. MPP tvirtinama tarp gegnių taip, kad vienoje pusėje liktų 2 mm ir kitoje 2 mm tarpelis. Tada tas tarpelis užpučiamas klijais. Sukietėjus klijams sako, kad galima net kampučius išsukti, jei jie metaliniai, arba juos galima ir palikti. Įdomu tik ar 2 mm tarpelis ne per mažas? Kaip iš principo tokia sistema?

Is principo tokia schema buvau tau pasiules ,tik kam taip sudetingai su kampais...
ispjauni grubiai apie 1cm siauresne MPP nei tarpas tarp gegniu .Itvirtini su polistirplio konusinem atraizom isprausdamas reikamam aukstyje ir suputi su sauodal flex fom gun . Noredamas neislupsi, isbandyta ... smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo korida: 29 gruodžio 2014 - 14:27
QUOTE(cibulis @ 2014 12 28, 22:22)
Kažkaip panašu į sąmokslo teorija. Nejau viskas taip paprasta? Kokie rekuperatoriai veikia būtent tokiu principu? Jei tai yra tiesa, gamintojai už tokias šunybes turėtų būti baudžiami. Kažkas čia man ne taip su tavo teorija. Beje, pats sukūrei, kažkur skaitei? Gal kažkokių pagrindžiančių faktų turi?


Ne nu Cibuli, tarsi iš dangaus nukritai. Juk tiek apie tai buvo diskutuota.

Ok, į "google" įvedžiau "rekuperatoriaus apsauga nuo užšalimo" ir atmetus kelis puslapius su neinformatyviu paaiškinimu "automatinė apsauga nuo užšalimo" kuri nepaaiškina, kaip ta apsauga dirba, gal trečioje nuorodoje radau tikslesnį paaiškinimą:

"tuomet apsauginis vožtuvas automatiškai tam kartui uždaro oro padavimą iš lauko. Kai padavimas yra uždarytas, ištraukimas veikia. Praėjus užšalimo pavojui, oro padavimas iš lauko vėl automatiškai atidaromas."

Taip, kad Cibuli labai nesunkiai pats gali info susirasti google pagalba, jei tuo, kas tau asmeniškai sakoma, netiki.

QUOTE
Tai koks geriausias rekuperatorius pasyviam, sandariam namui Lietuvos oro sąlygomis? Rotacinis? Ką daryti, jei man reikia modelio, kurio NVK būtų virš 92 proc.?


Pasikartosiu ir vėl. Nori pigesnio varianto, tai tik rotacinis rekuperatorius, nori aukštesnio nvk, tai tik priešpriešinių srautų rekuperatorius su ŽŠ.

Beje, mano Komfovent Domekt Rego 400VE, prie mano namui optimalios, pagal "PN normas", oro apykaitos ~90-120m3/h turi nvk artimą 90%. Manyčiau, kad pakankamai aukštas nvk, padorus net ir lyginant su plokšteliniu priešpriešinių srautų rekuperatoriumi.

Vis tik yra šiek tiek niuansų, bet įtariu, kad su visais rekuperatoriais bus kažkas panašaus. Tiesa, jie susiję ne su kvapų maišymusi. Atvirkščiai, paėmimas pas mane ties kaimyno pirtele, iš kurios kamino pastoviai dūmelis rūksta, bet aš namie dūmų kvapo nejaučiu, nekalbant jau apie grąžinamus kvapus. Triukšmo šiuo režimu dirbant taipogi nėra daug, nors toje pačioje patalpoje, kurioje stovi rekuperatorius, miegoti nenorėčiau, per ortakius triukšmo nesigirdi.

Beje, jei įdomu pamatyti jį veikiantį realiomis sąlygomis, gali užvažiuoti, telefono numerį turi.

Atsakyti
Tai ne šunybės, o pats efektyviausias apšąlusio šilumokaičio atgaivinimo būdas. Šiaip yra du būdai - primityvus naudojant teną, ir kiek mandresnis disbalansuojant srautus. Mano nuomone, srautų disbalansavimas yra efektyvesnis, nes tam gali būti panaudotas pagrindinis namo šilumos šaltinis (SS, KKK, GKK, dujos, etc), kurio šiluma dažniausiai yra pigesnė, nei teno naudojamos elektra. O dėl tos kreivos teorijos kūrimų, tai atvirkščiai - kreivai žiūriu į tuos gamintojus, kurie nesugeba realizuoti atitirpinimo disbalansuojant srautus, o vietoj to nueina primityviausiu keliu - tiesiog pastato teną.
Dėl namų, su sandarumu kaip pas Mintą - disbalansavimas nebūtų jokia problema, jei tai būtų daroma ne kaitaliojant ventiliatorių greičius, o balansuojant paduodamą srautą tarp bypass'o ir šilumokaičio.
QUOTE(cibulis @ 2014 12 28, 22:22)
Jei tai yra tiesa, gamintojai už tokias šunybes turėtų būti baudžiami. Kažkas čia man ne taip su tavo teorija. Beje, pats sukūrei, kažkur skaitei?<{POST_SNAPBACK}>
Atsakyti
QUOTE(korida @ 2014 12 29, 14:25)
Itvirtini su polistirplio konusinem atraizom isprausdamas reikamam aukstyje ir suputi su sauodal flex fom gun . Noredamas neislupsi, isbandyta ... smile.gif


Pasižiūrėjęs Youtube, savo vidines duris įtvirtinau tik "makroflekso" tipo putų pagalba, rezultatas puikus, durys tarsi įmūrytos.
Papildyta:
QUOTE(Milao @ 2014 12 29, 15:57)
Dėl namų, su sandarumu kaip pas Mintą - disbalansavimas nebūtų jokia problema, jei tai būtų daroma ne kaitaliojant ventiliatorių greičius, o balansuojant paduodamą srautą tarp bypass'o ir šilumokaičio.


Taip, sau jei būčiau žiūrėjęs plokštelinio, tai tik su apsauga disbalansuojančia oro srautus ByPass`o pagalba, bet koks tokiu režimu dirbančio rekuperatoriaus bendras NVK? Manyčiau, kad bendroje sumoje vargiai 50% sieks g.gif . Tuo metu kai veikia apsauga tai konkretus 0%, bet susumavus bendrai.
Papildyta:
Vis tik teisinga buvo pastaba. Naujausias "naw haw" yra oro srautų apkeitimas. Tokiu būdu plokštelinis įgauna rotorinio rekuperatoriaus pliusus (tokius, kaip darbas žemomis lauko temperatūromis išlaikant pakankamai aukštą bendrą nvk), bet deja ir minusus (tas nelemtas "kvapų pamaišymas").

Manyčiau, kad net ir su tokia apsauga nuo užšalimo, bus pasiektas bendras nvk rotorinio rekuperatoriaus lygyje, tad ir šis variantas netiks norintiems labai aukšto nvk šalčių metu. Taip kad vis tiek aukštumose išliks tik priešpriešinių srautų rekuperatoriaus ir ŽŠ kombinacija.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mintas: 29 gruodžio 2014 - 16:30
QUOTE(biesas66 @ 2014 12 29, 05:44)
Is garazo.Vamzdis po gridu pulistirolu. Siuo momentu nesildomam garaze prie minus 10 temperaturos,astuoni silumos.  Is lauko  nesinorejos del salto oro.


O kiek grubiai gavosi atstumas nuo zidinio iki garazo ir kokio diametro vazmdi dejot?

Pas mus iki garazo ~8m, o iki lauko ~4m. Noras butu is garazo siurbti ora, tik atstumas dvigubai didesnis. O gal dzin tas atstumas 4 ar 8 m vis tiek tam paciama aukstyje po zeme?

Speju kad siurbti per 8m vamzdi po zeme tame paciame aukstyje yra paprasciau, nei 8 m per kamina, ar klystu?
Atsakyti
QUOTE(mintas @ 2014 12 29, 16:17)
Pasižiūrėjęs Youtube, savo vidines duris įtvirtinau tik "makroflekso" tipo putų pagalba, rezultatas puikus, durys tarsi įmūrytos.
Papildyta:
Taip, sau jei būčiau žiūrėjęs plokštelinio, tai tik su apsauga disbalansuojančia oro srautus ByPass`o pagalba, bet koks tokiu režimu dirbančio rekuperatoriaus bendras NVK? Manyčiau, kad bendroje sumoje vargiai 50% sieks  g.gif . Tuo metu kai veikia apsauga tai konkretus 0%, bet susumavus bendrai.
Papildyta:
Vis tik teisinga buvo pastaba. Naujausias "naw haw" yra oro srautų apkeitimas. Tokiu būdu plokštelinis įgauna rotorinio rekuperatoriaus pliusus (tokius, kaip darbas žemomis lauko temperatūromis išlaikant pakankamai aukštą bendrą nvk), bet deja  ir minusus (tas nelemtas "kvapų pamaišymas").

Manyčiau, kad net ir su tokia apsauga nuo užšalimo, bus pasiektas bendras nvk rotorinio rekuperatoriaus lygyje, tad ir šis variantas netiks norintiems labai aukšto nvk  šalčių metu. Taip kad vis tiek aukštumose išliks tik priešpriešinių srautų rekuperatoriaus ir ŽŠ kombinacija.


jei paziurejus kaip veikia air pohoda rekupas, tai ŽŠ kaip ir nereikalingas patampa. Gal tada geriau brangesnis rekupas su dregmes grazinomo funkcija bei galimybe dirbti prie gan dideles minusines temperaturos be jokiu tenu vietoje ŽŠ ? Ten realiai priespresiniu srautu silumokaitis su automatiniu srautu perjunginejimu, kuris butent ir uztikrina jog rekupas dirbs efektyviai prie minusines teperaturos. Efektyvumo grafikas visai neblogai atrodo:
user posted image
Atsakyti
QUOTE(Noriukas5 @ 2014 12 28, 22:41)
Skyliu difuzineje pleveleje bus sociai., nebent ant zemes kampukus prisuksi prie MPP, o tada labai labai atsargiai prie gegniu

Taip, kampai būtų sukami ant žemės. Tik tada reikėtų sukti prie gegnių MPP su kampais.
Atsakyti
QUOTE(VilkasPilkas @ 2014 12 29, 18:13)
O kiek grubiai gavosi atstumas nuo zidinio iki garazo ir kokio diametro vazmdi dejot?

Pas mus iki garazo ~8m, o iki lauko ~4m. Noras butu is garazo siurbti ora, tik atstumas dvigubai didesnis. O gal dzin tas atstumas 4 ar 8 m vis tiek tam paciama aukstyje po zeme?

Speju kad siurbti per 8m  vamzdi po zeme tame paciame aukstyje yra paprasciau, nei 8 m per kamina, ar klystu?


Kanilizacijos vamzdi dejau 110 mm diametro. pas mane 4 metrai gavos. kaip ten yra su trauka del kamino ir gulscio vamzdzio,bet man atrodo kad is gulscio ir storo vamzdzio trauka bus gerokai geresne neigu traukti ora is virsaus ir per gana nedideles ertmes.
Atsakyti
QUOTE(zigiz @ 2014 12 29, 12:26)
kaip ekspertas planuoja iterpti klijus i tarpa pro "kampuoti"?

Geras klausimas - nežinau. Vienintelis dalykas tikriausiai tas, kad tas kampas turėtų būti ne ilgas: kokių 1-2 cm. Tokius kampus reikėtų tvirtinti kas 50 cm.
Atsakyti
Cibuli,buvau uzlipes i palepe virs garazo. Nera jokio serksno,o praeita ziema buvo. Vadinas viskas del dregmes (kas ir taip aisku buvo)
Atsakyti
QUOTE(korida @ 2014 12 29, 14:25)
Is principo tokia schema buvau tau pasiules ,tik kam taip sudetingai su kampais...
ispjauni grubiai  apie 1cm siauresne  MPP nei tarpas tarp gegniu .Itvirtini su polistirplio konusinem atraizom isprausdamas reikamam aukstyje ir suputi su sauodal flex fom gun . Noredamas neislupsi, isbandyta ... smile.gif

Gal galima plačiau? Sudomino mazgiukas. Nelabai suprantu, kaip daryti su EPS?
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2014 12 29, 19:53)
Geras klausimas - nežinau. Vienintelis dalykas tikriausiai tas, kad tas kampas turėtų būti ne ilgas: kokių 1-2 cm. Tokius kampus reikėtų tvirtinti kas 50 cm.


Cibuli. Megsti apsunkint sau gyvenima? Idedi plokste,is apacios vietoj kampo ikali vini,uzputi klijais,istrauki vinis. Plokste laikos. Bet ne,tau turbut labiau patiks sudetingas varijantas biggrin.gif
Atsakyti