Įkraunama...
Įkraunama...

Kas geriau - senesnė ar nauja?

Iškilo dilema, kas geriau - senesnė (maždaug 6 metų), bet "su kokybės ženklu" markės mašina (pvz., Saab, Volvo) ar visiškai nauja, bet pačios ekonomiškiausios klasės biggrin.gif , pvz., Dacia ar Fiat (pats paprasčiausias, pigiausias variantas) g.gif Šiuo metu mąstom apie pirmąjį variantą, t.y. senesnė, bet (gal rolleyes.gif ) patikimesnė, kita vertus, su nauja gal kelis metus nebūtų visai jokių rūpesčių?
Atsakyti
Nebūna automobilių be rūpesčių net naujų. Jau nekalbant apie prastesnių firmų. Tad vienareikšmiškai 5-6 metų geresnė mašina, nei nauja prastesnė. Nepamirškim, kad kuo toliau tuo mašinas apskritai gamina prastesnes. Beto tik išvažiavusios iš salono jos praranda iki 20 proc. vertės. Taigi net negalvokit apie naują Jūsų atveju.
Atsakyti
vienareiksmiskai, rinkciausi saab, del daugelio priezasciu, tegul senesne, bet tikrai patikimesne negu naujesnes isvardintos.
Atsakyti
Aš TIK už kelių metų senumo mašiną "su kokybės ženklu". Prieš porą menėsių man SAAB'as įkirto į šoną (labai stipriai), tai ant jo vos pora nubrozdinimų liko, o mano Renuškė ilgai užsibuvo servise. Dabar SAABus vadinu tankais ir tikrai pasitaikius progai mielai įsigyčiau tokį "tanką"
Atsakyti
QUOTE(flight @ 2006 07 02, 18:58)
Iškilo dilema, kas geriau - senesnė (maždaug 6 metų), bet "su kokybės ženklu" markės mašina (pvz., Saab, Volvo) ar visiškai  nauja, bet pačios ekonomiškiausios  klasės  biggrin.gif , pvz., Dacia ar Fiat (pats paprasčiausias, pigiausias variantas)  g.gif  Šiuo metu mąstom apie pirmąjį variantą, t.y. senesnė, bet (gal rolleyes.gif ) patikimesnė, kita vertus, su nauja gal kelis metus nebūtų visai jokių rūpesčių?

Randat ka palyginti. Nu nieko sau.
Dacia yra grabas ant ratu. Stabdymo kelias 100-0 yra daugiau nei 42 metrai, sedynes nepatogios, ryja 10 litru mieste, ir kas svarbiausia - brangi. Fiatas kaip kuris bet is porincipo tas pats. Tai masinos kurios nevertos automobilio vardo.
Antra vertus, jeigu surinksite komplektacija bent kiek prilygstancia Golfui Ar Opel astra NEW (bet ne opel astra clasic), pamatysite kad dacia ir fiatas ne ka pigesnis nei konkurentu atitikmuo, o konkurentai (siuo metu Opel astra patikimesne nei Golfas), neziurint kad tos pacios general motors gamybos, duoda gera garantija. Be to Dacia ir fiato islaikymas brangesnis nei mazda ar ford, ar opel ir t.t. Prancuzai baisiai brangiai ima uz tepalus ir ju keitima.
O siaip, as niekada nesuporantu zmoniu kurie renkasi tarp seno limuzino ir naujo ekonomines klases "triperiuko", reikia ziureti ko jums reikia.
As uz masina jai skirtam keliui. Miestui Opel astra, Golfas, Mazda 2 arba 3, ford focus, ford fiesta. Uzmiesciui Mazda 6, Passat, Vectra ir Mondeo.
Tad jei mieste nuvaziuojate 90% kelio, pirkite nauja maza masina, ir naudokite ja pagal paskirti, o uzmiesciui sena didele, juk vistiek retai vaziuosite, tad dideliu remonto islaidu nebus.
Juk tos vadinamos "miesto" masino ir starteriais stipresniais, kad daugiau uzvedimu atlaikytu, ir varikliais biski kitokiais, kad dazna salimo ir silimo rezima atlaikytu. Tai nelyginami dalykai.
Bet dacia ir fiat - niekada.
Atsakyti
Nu Dacia tai š.... didžiausias... Kiek teko skaityti atsiliepimų, tai oi oi oi.... Gal susilaikykit nuo tokių variantų, na Fiat irgi ne dovanelė, bet žymiai geriau.

O dėl to pirk naują ar šiek tiek padėvėtą tai mano nuomonė tokia, jei gali įkasti naują, tai nepirk jokios padėvėtos, na nebent super variantas pasitaikytų. Mes prieš keletą mėnesių sprendėm tokią dilemą... Nuvažiavom į BRC tai atsisėdi į 2-3 m. senumo mašina, pravažiavusią vieną-antrą šimtą tūkstančių ir grąžintų po veiklos nuomos, tai graudu pasidarė... Garsai neaišku kokie ir iš kur eina, taip uždrožta, kad baisu (nors ko norėt nuomuoji mašina ir varinėji kaip nori). Ieškojom per skelbimus parvarytų iš užsienio - 2-3 m. nuvažiave 10 000 - 30 000 km (nu logikos 0, kad pas mus Lietuvėlėj kur net normalių greitkelių nėra, mašinos nuvažiuoja 10 kartų daugiau, taigi, peršasi išvada, kad skaitliukai atsukti kaip reikian- garantijos jokios). Tada nuvažiavome į saloną ir nusipirkome naują mašiną Suzuki Liana už normalią kainą ir kol kas nesigailim, nes pats važiuoji nuo 0, garantija 3 metai, nu kažkaip ramu - sėdi ir važiuoji... lotuliukas.gif

Na o jei praleisti visą mano litaniją, aš siūlau pirkti tik naują, bet aišku ne Dacia g.gif doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo JOLITUKAS: 04 liepos 2006 - 22:27
QUOTE(JOLITUKAS @ 2006 07 04, 23:26)
Na o jei praleisti visą mano litaniją, aš siūlau pirkti tik naują, bet aišku ne Dacia  g.gif  doh.gif


Jusu pasirinkta suzuki liana yra atskiras japoniskos kokybes pavyzdys. Yra tokia mintis. Vokieciai gamino masinas ir naturaliai tikejosi kad jos ges, kaip bet koks kitas daiktas, tada pasirode japonai, ir ivede nauja kokybes kartele. Jie tiesiog negenda. Ypac jei pats vazineji ir +- pasaugai.
Atsakyti
QUOTE(Tetis2005 @ 2006 07 04, 18:17)
Randat ka palyginti. Nu nieko sau.
Dacia yra grabas ant ratu. Stabdymo kelias 100-0 yra daugiau nei 42 metrai, sedynes nepatogios, ryja 10 litru mieste, ir kas svarbiausia - brangi. Fiatas kaip kuris bet is porincipo tas pats. Tai masinos kurios nevertos automobilio vardo.
Antra vertus, jeigu surinksite komplektacija bent kiek prilygstancia Golfui Ar Opel astra NEW (bet ne opel astra clasic), pamatysite kad dacia ir fiatas ne ka pigesnis nei konkurentu atitikmuo, o konkurentai (siuo metu Opel astra patikimesne nei Golfas), neziurint kad tos pacios general motors gamybos, duoda gera garantija. Be to Dacia ir fiato islaikymas brangesnis nei mazda ar ford, ar opel ir t.t. Prancuzai baisiai brangiai ima uz tepalus ir ju keitima.
O siaip, as niekada nesuporantu zmoniu kurie renkasi tarp seno limuzino ir naujo ekonomines klases "triperiuko", reikia ziureti ko jums reikia.
As uz masina jai skirtam keliui. Miestui Opel astra, Golfas, Mazda 2 arba 3, ford focus, ford fiesta. Uzmiesciui Mazda 6, Passat, Vectra ir Mondeo.
Tad jei mieste nuvaziuojate 90% kelio, pirkite nauja maza masina, ir naudokite ja pagal paskirti, o uzmiesciui sena didele, juk vistiek retai vaziuosite, tad dideliu remonto islaidu nebus.
Juk tos vadinamos "miesto" masino ir starteriais stipresniais, kad daugiau uzvedimu atlaikytu, ir varikliais biski kitokiais, kad dazna salimo ir silimo rezima atlaikytu. Tai nelyginami dalykai.
Bet dacia ir fiat - niekada.


Nu ne visai Tėtuk tu čia tiksliai surašei, ir jei 22900 už kompakto klasės automobilį yra brangu, tai kiek tuomet kainuoja Golfas g.gif , naujas? O kiek jau jis mieste ryja? Kaip kuriam vairuotojui mirksiukas.gif , bernai būna ir po 14 suvaro... Pas mus pas lietuvius kažkoks užtemimas - geriau Golfo pasaulyje nieko nėra blink.gif . O jis toks pats kompaktas kaip ir kiti, kaip ir Dacia beje... Kažkaip keista, kad į tą sarašiuką įkliuvo Astra, Opel juk ne lygis smile.gif . Na o Mazdos dabar uždirbančių automobilinių diletantų automobilis. Gražus... ir tik.
Dėl senas ar naujas, tai senas - visada katė maiše. Visiškas sėkmės dalykas, net ir brangių markių tarpe. O jei dar norime pasiskolinti iš bankelio... Palūkanos nelyginamos...
Aš šiaip už automobilį - transporto priemonę. Praktiškai, pagal poreikį ir galimybes. Ir rinkčiausi nauja Dacią su 3 metų garantija ir kvepiančia naujumu, geriau nei 6 metų prarūkytą Golfą, su kuriuo bičiukas po 14l mieste suvarydavo biggrin.gif
Atsakyti
siaip aisku kad naujas
betgi ne dacia doh.gif nejau kazko dar uz panasius pinigus nusiziuret negalima??? g.gif
Atsakyti
Na, pas mane tikras "bobiskas" poziuris i tai. Mano vienintelis kriterijus, kad masina "liptu". Po keletos paieskojimu ir panarstymu po turgus, labai greit apsisprendziau del senesnio Saab'o. Isedi ir zinai, kad tai yra tai ko ieskojai. Zinoma, cia sukalbejau, kaip Saab'u fanate, bet pabandyk pavaziuoti su viena ir kita ir suprasi kad skirtumas nepaprastas:) rolleyes.gif
Atsakyti
as istikima SAAB notworthy.gif notworthy.gif
Atsakyti
QUOTE(flight @ 2006 07 02, 17:58)
Iškilo dilema, kas geriau - senesnė (maždaug 6 metų), bet "su kokybės ženklu" markės mašina (pvz., Saab, Volvo) ar visiškai  nauja, bet pačios ekonomiškiausios  klasės  :D , pvz., Dacia ar Fiat (pats paprasčiausias, pigiausias variantas)  :hm  Šiuo metu mąstom apie pirmąjį variantą, t.y. senesnė, bet (gal :rolleyes: ) patikimesnė, kita vertus, su nauja gal kelis metus nebūtų visai jokių rūpesčių?

na jei naują - tai tikrai ne dacia :))))) bet ir ne naudotą saab'ą ar volvą :))pasižiūrėkite remonto darbų arba detalių kainas - praeis bet koks noras žiūrėt į tokius aparatus...
jei jau tenkina dacia už tuos pinigus pasiimkit 3-4 metų renault megane(o gal ir laguną pavyks rasti) arba nissan altima, o dar geriau toyota corrola (teks truputį dadėt) dizeliuką prieš pirkdami (tik ne BRC) gerai prakratykit ir džiaugsitės "vos ne iki pensijos": ir kuro mažai valgo, ir naujos kartos dinamiški (nenusileidžia "benzinufkėms")varikliai, ir kainos kritimas nebe toks kaip naujo, jei kartais nepatiks ir norėsite parduoti.
Naują nebent kokį mitsubishi, nissan arba renault, bet už tokią kainą vargu ar pavyks rasti, o jei pavyks tai tik "mažylių" klasės...
Atsakyti