[quote=b.s,2014 11 05, 00:41]
Labas vakarėlis, visos jau sumigę, o aš tik dabar darbus išsitaisiau. Ką darote, jei vaikai nedaro namų darbų? Pratųbų sąsiuviniai pusiau tušti. Kaip priversti daryti. Gal turite kokių pasiteisinančių būdų? Tėvų ir vaikų požiūris (maniškių) vienodas - suprantu, kad jiems nei galvoj, nei uodegoj.
Mano ketvirtokai, bet visi laukia mažo saldainiuko (bibi). Jei visi iki vieno padaro namų užduotį - visi gauna, po saldainiuką. Tada greit padalinu ir toliau dirbam. Vaikai vieni kitus skatina atlikti namų užduotis, bet žinoma yra etatinių (juos ypatingai draugai kontroliuoja). Galiu ir visai netikrinti, tada jie patys prašo.
QUOTE(kad ji kur galas @ 2014 11 05, 21:33)
Jei nupiešti gerą piešinį, naudojant technikas tai dviejų pamokų per maža, atsisėsti neturiu kada.
Pas mane taip pat. Net su pirmokais 2 pamokas pilnai išnaudojam. Nors kai kurie pradeda lakstyt jau po 15 minučių ir klausti, ar gerai. Sakau, kad dar yra ką tobulinti ir dirba toliau.
bebras2014 klausė, ką veikt, kad darbo turėtų. Viena mintis: lygtais šiuo metu pirmokai mokosi geometrines figūras. Nepamenu gerai, nes mano ketvirtokai, bet daviau tą darbą kažkada pirmokams. Kai išmoksta geometrines figūras, ant A3 lapo prisibraižo daug geometrinių figūrų su pieštuku, net viena ant kitos gali ,,užlipti" figūros. Tai buvo grupinis darbas. Tada visas figūras spalvina. Darbo buvo labai daug. Gaunasi gražus darbas, lyg koks koliažas.
Tai ir integracija su matematika.
Nerandu tik nuotraukos dabar...
Labas vakaras,
[quote=Mergelė,2014 11 05, 16:39]
[/quote]
Darau iš eilės dvi pamokas. Kol kas man patinka.
[quote=gitė,2014 11 05, 17:42]
Maniškiams gerai veikia, kai atlikti namų darbus palieku po pamokų, arba, kai aš po pamokų neturiu laiko, atlieka pertraukų metu. Va čia, tai jau būna bausmė. Nors 3 etatiniai yra iš 26. Kiti atlieka dažniausiai.
[/quote]
Aš taip pat palieku vienai pamokai po visų pasibaigusių. bet matau, kad jie jau priprato - nei liūdi, nei džiaugiasi-kap sakant reikia, tai reikia, padirbėsim. O aš sėdžiu. Aišku ir namo tokiu laiku dar niekada neišeinu, nors ir nebėra vaikų, bet jų reakcija-spręsime po pamokų, labai jau įprastinė.
[quote=klaipedike,2014 11 05, 20:46]
[quote=b.s,2014 11 05, 00:41]
Labas vakarėlis, .............
Mano ketvirtokai, bet visi laukia mažo saldainiuko (bibi). Jei visi iki vieno padaro namų užduotį - visi gauna, po saldainiuką. Tada greit padalinu ir toliau dirbam. Vaikai vieni kitus skatina atlikti namų užduotis, bet žinoma yra etatinių (juos ypatingai draugai kontroliuoja). Galiu ir visai netikrinti, tada jie patys prašo.
[/quote]
Mano yra įsigudrinusių padaryti bet kaip, kad tik kažką parašyti, nes pirmas įspūdis - padarė. Pradedi namie tikrinti - vaje vaje, surašė bet ką. Saldainių už n.d. nedalinu.
[quote=Mergelė,2014 11 05, 16:39]
[/quote]
Darau iš eilės dvi pamokas. Kol kas man patinka.
[quote=gitė,2014 11 05, 17:42]
Maniškiams gerai veikia, kai atlikti namų darbus palieku po pamokų, arba, kai aš po pamokų neturiu laiko, atlieka pertraukų metu. Va čia, tai jau būna bausmė. Nors 3 etatiniai yra iš 26. Kiti atlieka dažniausiai.
[/quote]
Aš taip pat palieku vienai pamokai po visų pasibaigusių. bet matau, kad jie jau priprato - nei liūdi, nei džiaugiasi-kap sakant reikia, tai reikia, padirbėsim. O aš sėdžiu. Aišku ir namo tokiu laiku dar niekada neišeinu, nors ir nebėra vaikų, bet jų reakcija-spręsime po pamokų, labai jau įprastinė.
[quote=klaipedike,2014 11 05, 20:46]
[quote=b.s,2014 11 05, 00:41]
Labas vakarėlis, .............
Mano ketvirtokai, bet visi laukia mažo saldainiuko (bibi). Jei visi iki vieno padaro namų užduotį - visi gauna, po saldainiuką. Tada greit padalinu ir toliau dirbam. Vaikai vieni kitus skatina atlikti namų užduotis, bet žinoma yra etatinių (juos ypatingai draugai kontroliuoja). Galiu ir visai netikrinti, tada jie patys prašo.
[/quote]
Mano yra įsigudrinusių padaryti bet kaip, kad tik kažką parašyti, nes pirmas įspūdis - padarė. Pradedi namie tikrinti - vaje vaje, surašė bet ką. Saldainių už n.d. nedalinu.
[quote=klaipedike,2014 11 05, 21:46]
[quote=b.s,2014 11 05, 00:41]
Mano ketvirtokai, bet visi laukia mažo saldainiuko (bibi). Jei visi iki vieno padaro namų užduotį - visi gauna, po saldainiuką. Tada greit padalinu ir toliau dirbam. Vaikai vieni kitus skatina atlikti namų užduotis, bet žinoma yra etatinių (juos ypatingai draugai kontroliuoja). Galiu ir visai netikrinti, tada jie patys prašo.
[/quote]
Sveiki, na su saldainiais man kažkaip nežinau.... kaip psichologė Želionienė , kad sako, vaikai ne šunys ir jokiais sausainiais ar saldainiais dresuoti negalima
Aišku, kiekviena ieškome to paties geriausio varianto. Aš kaip ir gitė palieku po pamokų,negali po pamokų, dirbk per pertraukas ir aišku kaip pas daugumą yra etatiniai
[quote=b.s,2014 11 05, 00:41]
Mano ketvirtokai, bet visi laukia mažo saldainiuko (bibi). Jei visi iki vieno padaro namų užduotį - visi gauna, po saldainiuką. Tada greit padalinu ir toliau dirbam. Vaikai vieni kitus skatina atlikti namų užduotis, bet žinoma yra etatinių (juos ypatingai draugai kontroliuoja). Galiu ir visai netikrinti, tada jie patys prašo.
[/quote]
Sveiki, na su saldainiais man kažkaip nežinau.... kaip psichologė Želionienė , kad sako, vaikai ne šunys ir jokiais sausainiais ar saldainiais dresuoti negalima
Aišku, kiekviena ieškome to paties geriausio varianto. Aš kaip ir gitė palieku po pamokų,negali po pamokų, dirbk per pertraukas ir aišku kaip pas daugumą yra etatiniai
Sveikutes mergaitės, ar yra kažkokie nurodymai, kaip rašyti pamokos planą? Ar užtenka - tema, tikslai, uždaviniai ir lentelė su mokytojo, mokinio veikla?
QUOTE(simba3 @ 2014 11 06, 04:45)
Sveikutes mergaitės, ar yra kažkokie nurodymai, kaip rašyti pamokos planą? Ar užtenka - tema, tikslai, uždaviniai ir lentelė su mokytojo, mokinio veikla?
Ar reikia plane fiksuoti laiką???
QUOTE(simba3 @ 2014 11 06, 05:45)
Sveikutes mergaitės, ar yra kažkokie nurodymai, kaip rašyti pamokos planą? Ar užtenka - tema, tikslai, uždaviniai ir lentelė su mokytojo, mokinio veikla?
Planą tu rašai sau, tad jis turi būti tau suprantamas. Laiką turėtum pasižymėti, kad galėtum planuoti savo darbą.
Kai ateina studentės atlikti praktikos, tai tokių planų atsineša Ir kiekvienas dėstytojas moko iš savo varpinės. O kai kurie iš jų kuria vadovėlius
QUOTE(Bebras2014 @ 2014 11 05, 16:57)
Merginos, padėkite sugalvoti dailės pamokos temą tokią, kad vaikai pieštų dvi pamokas? Nes maniškiai viską nupiešia per 15min, tai nupirkau a3 lapų, kad pieštų ilgiau, bet nesugalvoju temos....
Gal kurti koliažą, panaudojant iškarpas iš laikraščių...
Sveikos, mergaičiukės Vėl dalinuosi įspūdžiais iš audito Liko paskutinė diena Pasirodo, tos vertintojos šiek tiek keistokos, po pamokos labai išgiria, o kai nueina pateikti ataskaitą direktorei, tai sudeda į šuns dienas... Dėl ko labiausiai kabinėjosi prie pradinukių? Kad gabūs vaikai,mažai padeda silpniems. Pasak jų, gabūs vaikai turi būti lyg mokytojo padėjėjai ir turi nuolat padėti, būti šalia to silpnojo... Pas daugumą kolegių pasigedo vaikų apdovanojimo, nesvarbu, kad pamokos pabaigoje jūs atlikote įsivertinimą, bet turi vaikus apdovanoti - štampuku su šypsena, lipdukais ar kokiu saldainiu, čiulpinuku... Taip pat prašo kuo daugiau aktyvių metodų, kad vaikai kuo mažiau sėdėtų suole...
O ką galiu pasakyti iš savęs - mano gyvenime tai pirmi pirmokai, pirmas toks patikrinimas ir jeigu taip reikėtų dirbti visada, tai vaikai nieko neišmoktų... Per tas 35min mes su vaikais nieko nepadarom, per visą savaitę nepalietėm nei vieno pratybų puslapio, tad kitą savaitę dirbsime dvigubai
Beje, per dailę su vaikais piešėme "Rudens peizažą pro akinius" Vaikams labai patiko
O ką galiu pasakyti iš savęs - mano gyvenime tai pirmi pirmokai, pirmas toks patikrinimas ir jeigu taip reikėtų dirbti visada, tai vaikai nieko neišmoktų... Per tas 35min mes su vaikais nieko nepadarom, per visą savaitę nepalietėm nei vieno pratybų puslapio, tad kitą savaitę dirbsime dvigubai
Beje, per dailę su vaikais piešėme "Rudens peizažą pro akinius" Vaikams labai patiko
QUOTE(Mergelė @ 2014 11 05, 16:39)
Su mano Smartu rodos negauna. Niekaip nepavyksta instaliuoti. Nors jau ir diskai atsirado, žinom ir numerius ir raktus.
O mokyklos kompiuteristas nesugeba? Mums tai viską jis tvarko.
QUOTE(Bebras2014 @ 2014 11 05, 17:40)
O pas mus jokiu būdu neleidžia daryti dailės pamokų skirtingų... Jos netgi tvarkaraštyje yra viena po kitos ir mums yra pasakyta, kad susigalvoti tokią temą, kad pilnai išnaudotume dvi pamokas... Maniškiai yra pirmokai
Mums nėra jokių nurodymų, kaip daryti dailę. bet man patinka dvi pamokos iš karto. Liepi išbaigti darbą, nepalikti bet kaip. Paskui dar tvarkymasis kiek laiko trunka...
QUOTE(Mergelė @ 2014 11 05, 17:53)
Oi, pas mane po pamokų, tai prasideda man treniruotė, man repeticija. Jei palikčiau, tai kai atlėktų mamytė ar tėvelis, tai greitai užmirčiau.
Bet, ai, jiems gerai, tai man dar geriau. Tegul neskaito, tegul neruošia namų darbų. Bus atitinkamai įvertinti. Juk viskas pareina nuo šeimos. Mes pastoviai pergyvenam už svetimus. Neturi atsakomybės, neturės atsakomybės ir visą gyvenimą.
Bet, ai, jiems gerai, tai man dar geriau. Tegul neskaito, tegul neruošia namų darbų. Bus atitinkamai įvertinti. Juk viskas pareina nuo šeimos. Mes pastoviai pergyvenam už svetimus. Neturi atsakomybės, neturės atsakomybės ir visą gyvenimą.
Mano į tokias replikas atsakymas vienas: tai ne mano problema. Jei viską atliksi laiku - nereiks dirbt po pamokų. Namo eisi laiku. Tą patį sakau ir tėvams, kai ateina aiškinti, kodėl vaikas užlaikytas.
Taisingai. Jei juos tokie įvertinimai tenkina - tegul. Tai ir man dėl to galva neskauda.
QUOTE(Bebras2014 @ 2014 11 06, 16:57)
Sveikos, mergaičiukės Vėl dalinuosi įspūdžiais iš audito Liko paskutinė diena Pasirodo, tos vertintojos šiek tiek keistokos, po pamokos labai išgiria, o kai nueina pateikti ataskaitą direktorei, tai sudeda į šuns dienas... Dėl ko labiausiai kabinėjosi prie pradinukių? Kad gabūs vaikai,mažai padeda silpniems. Pasak jų, gabūs vaikai turi būti lyg mokytojo padėjėjai ir turi nuolat padėti, būti šalia to silpnojo... Pas daugumą kolegių pasigedo vaikų apdovanojimo, nesvarbu, kad pamokos pabaigoje jūs atlikote įsivertinimą, bet turi vaikus apdovanoti - štampuku su šypsena, lipdukais ar kokiu saldainiu, čiulpinuku... Taip pat prašo kuo daugiau aktyvių metodų, kad vaikai kuo mažiau sėdėtų suole...
Labai ačiū, kad daliniesi įspūdžiais. Labai pravers. Tik galvoju, maža tikimybė, kad pas mus bus tos pačios vertintojos. Kitoms gal viskas vėl kitaip atrodys...
Gal kuri turit pateiktis apie būdvardžio priesagas ir priešdėlius?