Išmokime bendradarbiauti. Tačiau tai neįvyks savaime To reikia mokyti ir mokytis. Tam reikia vidinės nuostatos bei suvokimo, kad kaita tai kelionė, kurioje visada pasitaiko duobių. ( M. Fullan) RESPUBLIKINĖ-METODINĖ PRAKTINĖ KONFERENCIJA MOKYKLOS IR ŠEIMOS SĖKMINGA PARTNERYSTĖ 2014 m. lapkričio 13 d. Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazija (Klaipėdos g. 138 Panevėžys LT - 37368 Lietuva) Konferencijos tikslas projekte T klasė dalyvaujančių mokyklų bendravimas ir bendradarbiavimas, gerosios darbo patirties kūrybiškai organizuojant mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą sklaida. Konferencijos darbo formos: pranešimai, diskusijos, praktinis darbas, darbas grupėse, ekskursija, tėvų vedamos pamokos. Konferencijos dalyviai: Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai, vadovai, administracijos atstovai. Konferencijos programa: 11.30 17.00 Dalyvių registracija. * Mokyklos ir šeimos sėkminga partnerystė Vilma Petrulevičienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos direktorė * Bendradarbiavimo meninės vertybės vardan vaiko sėkmės Loreta Palavenienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos muzikos mokytoja metodininkė * Konferencijos atidarymas. Darbotvarkė. Plenarinis posėdis * ,,Ryšių su visuomene planas mokyklai, knygų Laimingos mamos dienoraštis ir Debesėlis už milijoną pristatymas Jūratė Jadkonytė Petraitienė, VšĮ AJA Viešieji ryšiai direktorė, projekto T klasė vadovė, leidinio T klasė redaktorė * Lietuvos Tėvų Forumas Ar viena kryptimi žiūrime? Asociacijos Lietuvos Tėvų Forumas tarybos pirmininkas, lektorius Audrius Murauskas * Kavos pertrauka * Ugdymo sodas interaktyvi mokytojo darbui skirta aplinka Raimundas Zabarauskas, Ugdymo plėtotės centro Ugdymo turinio įgyvendinimo ir organizavimo skyriaus metodininkas, projekto Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas), Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo(si) IS sukūrimo veiklos vadovas, projekto Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis veiklos Skaitmeninių mokymo priemonių elektroninės erdvės (informacinės aplinkos) sukūrimas ir palaikymas vedėjas Darbas grupėse * I darbo grupė (kompiuterių klasė). Praktinė veikla Prisijungimas prie * Ugdymo sodo ir pirmieji žingsneliai kuriant ilgalaikius teminius planus * II ir III darbo grupės (Konferencijų salė): * Teminiai tėvų susirinkimai Kaip tėvai galėtų padėti savo vaikams? Jolanta Andriuškevičienė, Panevėžio Senvagės pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja ekspertė * Projektas Aš ir mano šeima Raimonda Janulienė, Šiaulių Gegužių progimnazijos muzikos mokytoja; Alina Marcinkienė, Šiaulių Gegužių progimnazijos pradinių klasių mokytoja * Idėjos tėvų susirinkimui Vaida Kielienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė Elena Oldenburg, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė Pietūs * II darbo grupė (kompiuterių klasė). Praktinė veikla Prisijungimas prie Ugdymo sodo ir pirmieji žingsneliai kuriant ilgalaikius teminius planus * I ir III darbo grupės (Konferencijų salė): * Kurk filmuką su Animoto Daiva Stefanavičienė, Panevėžio Ąžuolo pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė * Pasiūlymai ir idėjos tėvų bendradarbiavimui Vija Dilienė, Panevėžio pradinės mokyklos mokytoja metodininkė * Programa Charakteris Šeima pamatas vaiko ateičiai Vanda Vanagienė, Kupiškio rajono Šepetos Almos Adamkienės pagrindinės mokyklos direktorė Jūra Sigutė Jurėnienė, Kupiškio rajono Šepetos Almos Adamkienės pagrindinės mokyklos direktorės pavaduotoja ugdymui * Vaikai, tėvai ir mokytojai šauni komanda Irena Mikalajūnienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė Vidutė Želvienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė * III darbo grupė (kompiuterių klasė). Praktinė veikla Prisijungimas prie Ugdymo sodo ir pirmieji žingsneliai kuriant ilgalaikius teminius planus * I ir III darbo grupės (Konferencijų salė): * Kuriame elektroninį atviruką internetinėje erdvėje Jolanta Vaikasienė, Panevėžio Ąžuolo pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė * Kaip ugdyti mokyklos bendruomenės tapatumą? Inga Čingienė, Panevėžio Rožyno progimnazijos pradinių klasių mokytoja * ,,Kartų kaita mokykloje Aušra Ščiukienė, Kėdainių ,,Atžalyno gimnazijos teatro mokytoja Valda Ašmontienė, Kėdainių ,,Atžalyno gimnazijos muzikos vyresnioji mokytoja * Pasiekimų knygelė 1-4 klasių mokiniams Kupiškio Salamiesčio pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė * Klasės vadovo bendravimo ir bendradarbiavimo su ugdytinių tėvais formos ir būdai . Progimnazijos T klasės tinklalapio pristatymas. Danguolė Kviliūnienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos mokytoja metodininkė * Refleksija. Konferencijos apibendrinimas.
Sveikos merginos, zinau, kad cia kaip naujoke atrodau, bet soriukas, pirmokai ir siaip papildomi darbai suryja visa laika. Kai skaitau apie standartizuotus tai net nusipurtau. Bet ne todel, kad kazkas baisaus, o siaip ispustas burbulas, kuris net neaisku kam reikalingas. Nebijokit ju merginos sitaip stipriai. As tai supratau tik viena, kad mokymo planai yra vienu parasyti, o standartizuoti visai kitu. kaip du zemynai atskiri.Pvz. rasyti rasini reik, o kiek jau pamoku skirta rasiniu mokymui. po kelias pamokas numesta tik miniatiurom ar dar kam. Jei reiktu pakartot ketvirta klase, tai rasyciau rasinius po viena i savaite ir varyciau testo suvokima. Kaip kitaip paruost juos? Linkiu ramiau i juos ziuret, nes kai viskas praeis pacios taip manysite.
O dabar paprasysiu, gal kas kokia idomesne pedagogine pertraukele pasiulysite matematikos pamokoje pirmokiukam. Baigiu issisemt, o laukia atvira pamoka.
Sveikos merginos, gal kas nors turite Daivos Jakavonytės-Staškuvienės ir Danguolės Kalesnikienės lietuvių kalbos pratybų sąsiuvinį 2 klasei Kelionė po lietuvių kalbos pasaulį . Būčiau dėkinga jei kas nuskenuotų ir įkeltų į paštą.
Be to į pirmą paštą įkėliau ežiukus darbeliams. Gal kas pasinaudosit.
Vertinimo šablonų neturiu, nes kiekviena tema vis kitokius uždavinius turi ir vertinu pagal tai, kaip tuos uždavinius sekėsi įgyvendinti (čia apie kasdienį vertinimą), o testus vertindama rašau kiek galėjo surinkti taškų ir kiek surinko.
Tame pildom savaitės ugdomąją veiklą ir rašom pamokų uždavinius (gebėjimus).
Sveikos merginos, gal kuri nors turi ir nebenaudoja "Kūno kultūros pamokų turinys". Ketvirtoji klasė Povilas Ivanovas, Lina Paškevičienė http://www.patogupir...toji-klase.html mielai nupirkčiau.
Sveikos, mergaitės, kurios dirba su Smart lenta. Nezinau kas atsitiko, bet mano lenta pradejo idomiai veikti. Bandai tempti kokį daiktą nenusitempia arba atšoka atgal. Ar jau čia lenta sugedo, ar trūksta kažkokių atnaujinimų. Ar galima ją kažkuo valyti?