Įkraunama...
Įkraunama...

Čia plepa šaunios pradinukės, 53 tema

QUOTE(leliuko_mama @ 2014 11 01, 14:55)
Laba,
Taškai ir lankai yra kiekvieno testo pabaigoje.

Aišku,
su ketvirtokais nenaudojau gilių ax.gif
Atsakyti
Labai ačiū visoms, pasidalijusioms apie ketvirtokų standartizuotus testus. smile.gif

Bet ........ doh.gif

Atsakyti
Sveikos, smile.gif

Dalinuosi nuoroda:

http://www.ictways.l...iscuss.php?d=13
Atsakyti
Išmokime bendradarbiauti.
Tačiau tai neįvyks savaime –
To reikia mokyti ir mokytis.
Tam reikia vidinės nuostatos bei suvokimo,
kad kaita – tai kelionė, kurioje visada pasitaiko duobių.
( M. Fullan)
RESPUBLIKINĖ-METODINĖ PRAKTINĖ KONFERENCIJA
„MOKYKLOS IR ŠEIMOS SĖKMINGA PARTNERYSTĖ“
2014 m. lapkričio 13 d. Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazija
(Klaipėdos g. 138 Panevėžys LT - 37368 Lietuva)
Konferencijos tikslas – projekte „T klasė“ dalyvaujančių mokyklų bendravimas ir bendradarbiavimas, gerosios darbo patirties kūrybiškai organizuojant mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą sklaida.
Konferencijos darbo formos: pranešimai, diskusijos, praktinis darbas, darbas grupėse, ekskursija, tėvų vedamos pamokos.
Konferencijos dalyviai: Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai, vadovai, administracijos atstovai.
Konferencijos programa:
11.30 – 17.00
Dalyvių registracija.
* „Mokyklos ir šeimos sėkminga partnerystė“
Vilma Petrulevičienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos direktorė
* „Bendradarbiavimo meninės vertybės – vardan vaiko sėkmės“
Loreta Palavenienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos muzikos mokytoja metodininkė
* Konferencijos atidarymas. Darbotvarkė.
Plenarinis posėdis
* ,,Ryšių su visuomene planas mokyklai“, knygų „Laimingos mamos dienoraštis“ ir „Debesėlis už milijoną“ pristatymas
Jūratė Jadkonytė Petraitienė, VšĮ „AJA Viešieji ryšiai“ direktorė, projekto „T klasė“ vadovė, leidinio „T klasė“ redaktorė
* Lietuvos Tėvų Forumas „Ar viena kryptimi žiūrime?“
Asociacijos „Lietuvos Tėvų Forumas“ tarybos pirmininkas, lektorius Audrius Murauskas
* Kavos pertrauka
* „Ugdymo sodas – interaktyvi mokytojo darbui skirta aplinka“
Raimundas Zabarauskas, Ugdymo plėtotės centro Ugdymo turinio įgyvendinimo ir organizavimo skyriaus metodininkas, projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas)“, Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo(si) IS sukūrimo veiklos vadovas, projekto „Ugdymo turinio naujovių sklaidos modelis“ veiklos „Skaitmeninių mokymo priemonių elektroninės erdvės (informacinės aplinkos) sukūrimas ir palaikymas“ vedėjas
Darbas grupėse
* I darbo grupė (kompiuterių klasė). Praktinė veikla „Prisijungimas prie * „Ugdymo sodo“ ir pirmieji žingsneliai kuriant ilgalaikius teminius planus“
* II ir III darbo grupės (Konferencijų salė):
* Teminiai tėvų susirinkimai „Kaip tėvai galėtų padėti savo vaikams?“
Jolanta Andriuškevičienė, Panevėžio Senvagės pagrindinės mokyklos
pradinių klasių mokytoja ekspertė
* Projektas „Aš ir mano šeima“
Raimonda Janulienė, Šiaulių Gegužių progimnazijos muzikos mokytoja;
Alina Marcinkienė, Šiaulių Gegužių progimnazijos pradinių klasių mokytoja * „Idėjos tėvų susirinkimui“
Vaida Kielienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė
Elena Oldenburg, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė
Pietūs
* II darbo grupė (kompiuterių klasė). Praktinė veikla „Prisijungimas prie „Ugdymo sodo“ ir pirmieji žingsneliai kuriant ilgalaikius teminius planus“
* I ir III darbo grupės (Konferencijų salė):
* „Kurk filmuką su „Animoto“
Daiva Stefanavičienė, Panevėžio „Ąžuolo“ pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė
* „Pasiūlymai ir idėjos tėvų bendradarbiavimui“
Vija Dilienė, Panevėžio pradinės mokyklos mokytoja metodininkė
* Programa „Charakteris“ – „Šeima – pamatas vaiko ateičiai“
Vanda Vanagienė, Kupiškio rajono Šepetos Almos Adamkienės pagrindinės mokyklos direktorė
Jūra Sigutė Jurėnienė, Kupiškio rajono Šepetos Almos Adamkienės pagrindinės mokyklos direktorės pavaduotoja ugdymui
* „Vaikai, tėvai ir mokytojai – šauni komanda“
Irena Mikalajūnienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė
Vidutė Želvienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė
* III darbo grupė (kompiuterių klasė). Praktinė veikla „Prisijungimas prie „Ugdymo sodo“ ir pirmieji žingsneliai kuriant ilgalaikius teminius planus“
* I ir III darbo grupės (Konferencijų salė):
* „Kuriame elektroninį atviruką internetinėje erdvėje“
Jolanta Vaikasienė, Panevėžio „Ąžuolo“ pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė
* „Kaip ugdyti mokyklos bendruomenės tapatumą?“
Inga Čingienė, Panevėžio Rožyno progimnazijos pradinių klasių mokytoja
* ,,Kartų kaita mokykloje“
Aušra Ščiukienė, Kėdainių ,,Atžalyno“ gimnazijos teatro mokytoja
Valda Ašmontienė, Kėdainių ,,Atžalyno“ gimnazijos muzikos vyresnioji mokytoja
* „Pasiekimų knygelė 1-4 klasių mokiniams“
Kupiškio Salamiesčio pagrindinės mokyklos mokytoja metodininkė
* „Klasės vadovo bendravimo ir bendradarbiavimo su ugdytinių tėvais formos ir būdai“ . Progimnazijos „T klasės“ tinklalapio pristatymas.
Danguolė Kviliūnienė, Panevėžio Alfonso Lipniūno progimnazijos mokytoja metodininkė
* Refleksija. Konferencijos apibendrinimas.
Atsakyti
Sveikos merginos,
zinau, kad cia kaip naujoke atrodau, bet soriukas, pirmokai ir siaip papildomi darbai suryja visa laika.
Kai skaitau apie standartizuotus tai net nusipurtau. Bet ne todel, kad kazkas baisaus, o siaip ispustas burbulas, kuris net neaisku kam reikalingas. Nebijokit ju merginos sitaip stipriai. As tai supratau tik viena, kad mokymo planai yra vienu parasyti, o standartizuoti visai kitu. kaip du zemynai atskiri.Pvz. rasyti rasini reik, o kiek jau pamoku skirta rasiniu mokymui. po kelias pamokas numesta tik miniatiurom ar dar kam. Jei reiktu pakartot ketvirta klase, tai rasyciau rasinius po viena i savaite ir varyciau testo suvokima. Kaip kitaip paruost juos?
Linkiu ramiau i juos ziuret, nes kai viskas praeis pacios taip manysite.

O dabar paprasysiu, gal kas kokia idomesne pedagogine pertraukele pasiulysite matematikos pamokoje pirmokiukam. Baigiu issisemt, o laukia atvira pamoka. g.gif
Atsakyti
„10 naudingiausių mobiliųjų programėlių mokiniams ir mokytojams“

http://kauno.diena.l...27#.VFN9pvmsUf1

Atsakyti
Mergaitė, gal turit pasidariusios tamo vertinimo šablonus? Dar noriu pasiteiraut, kaip pildot tamo, tai rašot temoje gebėjimus ar temą? g.gif
Atsakyti
Sveikos merginos, gal kas nors turite Daivos Jakavonytės-Staškuvienės ir Danguolės Kalesnikienės lietuvių kalbos pratybų sąsiuvinį 2 klasei „Kelionė po lietuvių kalbos pasaulį“ . Būčiau dėkinga jei kas nuskenuotų ir įkeltų į paštą.

Be to į pirmą paštą įkėliau ežiukus darbeliams. Gal kas pasinaudosit.
Atsakyti
QUOTE(NOKIA @ 2014 11 03, 15:46)
Mergaitė, gal turit pasidariusios tamo vertinimo šablonus? Dar noriu pasiteiraut, kaip pildot tamo, tai rašot temoje gebėjimus ar temą? g.gif

Pirmais metais buvau pasidarius visiems dalykams šablonus. Ir... nei kartelio nei vieno šabloniuko nepanaudojau biggrin.gif Tiek darbo be jokio reikalo doh.gif
Atsakyti
QUOTE(NOKIA @ 2014 11 03, 15:46)
Mergaitė, gal turit pasidariusios tamo vertinimo šablonus? Dar noriu pasiteiraut, kaip pildot tamo, tai rašot temoje gebėjimus ar temą? g.gif



Vertinimo šablonų neturiu, nes kiekviena tema vis kitokius uždavinius turi ir vertinu pagal tai, kaip tuos uždavinius sekėsi įgyvendinti (čia apie kasdienį vertinimą), o testus vertindama rašau kiek galėjo surinkti taškų ir kiek surinko.
Tame pildom savaitės ugdomąją veiklą ir rašom pamokų uždavinius (gebėjimus).
Atsakyti
Sveikos merginos,
gal kuri nors turi ir nebenaudoja
"Kūno kultūros pamokų turinys". Ketvirtoji klasė
Povilas Ivanovas, Lina Paškevičienė
http://www.patogupir...toji-klase.html
mielai nupirkčiau.
Atsakyti
Sveikos, mergaitės, kurios dirba su Smart lenta. Nezinau kas atsitiko, bet mano lenta pradejo idomiai veikti. Bandai tempti kokį daiktą nenusitempia arba atšoka atgal. Ar jau čia lenta sugedo, ar trūksta kažkokių atnaujinimų. Ar galima ją kažkuo valyti?
Atsakyti