Įkraunama...
Įkraunama...

Čia plepa šaunios pradinukės, 53 tema

QUOTE(riešutasgilė @ 2014 10 30, 08:56)
Labas rytas,

žr. papildomi failai http://www.sviesa.lt/knyga?id=57002

Manau, kad reikia mokyti pilnu sakiniu atsakinėti.
Dėl rašinių vertinimo irgi panašiai kaip čia nurodyta.

Klaidas skaičiuoti reikėjo ne visame rašinyje, o tik 100 žodžių(patikslinkite,  jei ne taip). Tada, jei užduoti klausimai, tai į visus turėjo būti atsakyta.
Pasiskaitykite vertinimo instrukciją, labai nuosekliai aprašyta.

http://www.egzaminai...ukcija_2014.pdf


Taisiau pernykštį... Klaidas tikrinom tik 100 ž.
Aš nuo antros klasės vaikus mokau atsakyti tik pilnu sakiniu. Tačiau praėjusių metų teksto suvokimo testo atlikti kai kurie ketvirtokai nesuspėjo, jeigu atsakinėjo pilnai.
Dilema... Kas geriau - atsakyti pilnai ir rizikuot nesuspėti ar nepilnai ir netekti taškų. Kas patars?
Atsakyti
QUOTE(Gvadalupė @ 2014 10 30, 10:10)

Dilema... Kas geriau - atsakyti pilnai ir rizikuot nesuspėti ar nepilnai ir netekti taškų. Kas patars?


nesuspėsim šokinėti pagal visų sumąstytas naujoves, doh.gif (o jas sukuria, tie ,kas nedirba su mokiniais!) svarbiausia, manau, išmokykim vaikus rašyti be klaidų. Tegul vieną kartą atsakys pilnu sakiniu, kitą kartą vienu žodžiu, svarbu suprastų, ko klausiama ir žinotų atsakymą.
Atsakyti
QUOTE(alaizy @ 2014 10 30, 10:43)
nesuspėsim šokinėti pagal visų sumąstytas naujoves, doh.gif  (o jas sukuria, tie ,kas nedirba su mokiniais!) svarbiausia, manau, išmokykim vaikus rašyti be klaidų. Tegul vieną kartą atsakys pilnu sakiniu, kitą kartą vienu žodžiu, svarbu suprastų, ko klausiama ir žinotų atsakymą.

Sutinku.
Atsakyti
Sveikos 4u.gif
Laukiam svečių iš ministerijos, tai ruošiamės juos sutikti tinkamai mirksiukas.gif
Gal pas ką lankėsi? Ką veikė? Ką tikrino? Ar ėjo į pamokas?
Pas mus bus dvi dienas unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zuzanele: 30 spalio 2014 - 20:02
QUOTE(zuzanele @ 2014 10 30, 20:02)
Sveikos 4u.gif
Laukiam svečių iš ministerijos, tai ruošiamės juos sutikti tinkamai mirksiukas.gif
Gal pas ką lankėsi? Ką veikė? Ką tikrino? Ar ėjo į pamokas?
Pas mus bus dvi dienas unsure.gif

Sėkmės 4u.gif Mes nuo lapkričio 3d. turėsime auditą, tai ruošiamės, plušam, valdžios "naujovėms" ruošiamės... doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Bebras2014 @ 2014 10 30, 23:19)
Sėkmės  4u.gif Mes nuo lapkričio 3d. turėsime auditą, tai ruošiamės, plušam, valdžios "naujovėms" ruošiamės... doh.gif


nepavydžiu... laikykis
Atsakyti
QUOTE(alaizy @ 2014 10 30, 21:26)
nepavydžiu... laikykis

Aš irgi sau nepavydžiu... Man visa tai pirmą kartą ir matant kaip vyresnės kolegės pergyvena, bijo, ašaroja - darosi dar baisiau.. doh.gif
Atsakyti
Sveikutės, nepažiųrėjau matematikos pašte ar turim, bet siunčiu ,,Pasirenk standartizuotam testui. Matematikos testai" sąsiuvinį. Tik vakar pačiai atvežė.
Atsakyti
QUOTE(alaizy @ 2014 10 30, 10:43)
nesuspėsim šokinėti pagal visų sumąstytas naujoves, doh.gif  (o jas sukuria, tie ,kas nedirba su mokiniais!) svarbiausia, manau, išmokykim vaikus rašyti be klaidų. Tegul vieną kartą atsakys pilnu sakiniu, kitą kartą vienu žodžiu, svarbu suprastų, ko klausiama ir žinotų atsakymą.




O aš jau nežinau, ko reikia išmokyti vaikus. Praėjusiais mokslo metais aš buvau viena iš standartizuotų testų tikrintojų. Tikrai nereikėjo atsakyti pilnais sakiniais. Bet kas gali žinoti, kaip bus šiais metais. Juk kaip diena, taip naujiena. O testo apimtis didelė. Jeigu vaikas dirba lėčiau, pilnais sakiniais rašydamas, gali nesuspėti atlikti užduočių, nors ir žino atsakymus. Man šie testai labai primena dvyliktokų egzaminus.
O dar geriau - klausimynas. Kiek suprantu pagal jį skaičiuoja pridėtinę vertę. Ir visai nesvarbu, kad mokinių testų rezultatai yra geri, bet jeigu pridėtinė vertė su minuso ženklu, tai reiškia, kad mokiniai galėjo dar geriau. Ir čia jau mokytojas labai kaltas, nes jis neparenka tinkamų mokymo ir mokymosi būdų, kad vaikas galėtų pasiekti daugiausiai, kiek gali. verysad.gif Gal kuri daugiau girdėjote apie pridėtinę vertę, gal jau buvote seminare apie tai?
Atsakyti
QUOTE(gitė @ 2014 10 31, 20:37)
O aš jau nežinau, ko reikia išmokyti vaikus. Praėjusiais mokslo metais aš buvau viena iš standartizuotų testų tikrintojų. Tikrai nereikėjo atsakyti pilnais sakiniais. Bet kas gali žinoti, kaip bus šiais metais. Juk kaip diena, taip naujiena. O testo apimtis didelė. Jeigu vaikas dirba lėčiau, pilnais sakiniais rašydamas, gali nesuspėti atlikti užduočių, nors ir žino atsakymus. Man šie testai labai primena dvyliktokų egzaminus.
O dar geriau - klausimynas. Kiek suprantu pagal jį skaičiuoja pridėtinę vertę. Ir visai nesvarbu, kad mokinių testų rezultatai yra geri, bet jeigu pridėtinė vertė su minuso ženklu, tai reiškia, kad mokiniai galėjo dar geriau. Ir čia jau mokytojas labai kaltas, nes jis neparenka tinkamų mokymo ir mokymosi būdų, kad vaikas galėtų pasiekti daugiausiai, kiek gali.  verysad.gif Gal kuri daugiau girdėjote apie pridėtinę vertę, gal jau buvote seminare apie tai?

Čia jau ne mokykla, o kažkoks apskaitos auditas blink.gif Jūs rimtai kreipiate į tokius dalykus dėmesį? g.gif blush2.gif

Leliuko mama, ar negalėtum tiksliau papasakot, kaip tą taikinį naudoji. Suprantu, kad čia įdomi mintis, bet noriu tiksliau ją suprasti, ne per savo įsivaizdavimą.
Atsakyti
Merginos, o jūsų klasėse vaikai budi? Gal kuri turite pasidarius kokį grafiką? g.gif

Beje, į paštą įmečiau įsivertinimo lentelę, gal kuri pasinaudosite smile.gif thumbup.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Bebras2014: 01 lapkričio 2014 - 10:48
Laba,
QUOTE(agė-melagė @ 2014 10 31, 22:35)
Leliuko mama, ar negalėtum tiksliau papasakot, kaip tą taikinį naudoji. Suprantu, kad čia įdomi mintis, bet noriu tiksliau ją suprasti, ne per savo įsivaizdavimą.

čia iš 4 kl. Gilės testų, paskutiniai puslapiai. Cituoju iš "4 KLASĖS PASAULIO PAŽINIMO VADOVĖLIO „GILĖ“ TESTŲ METODINĖS REKOMENDACIJOS IR ATSAKYMAI": "...Kad mokytojui būtų patogiau vertinti, o mokiniui įsivertinti, taškams priskirti lankų paveikslėliai. Lankai simbolizuoja „šūvius“: vienas lankas – vienas „šūvis“. „Šūviai“ žymimi pasiekimų taikinyje – jis yra paskutiniuose testų sąsiuvinio puslapiuose. Mokinys, gavęs įvertinimą, šiame taikinyje turėtų nuspalvinti tiek šūvių, kiek jų priskirta surinktam skaičiui taškų. Papildomos testo užduotys taškais nevertinamos. Jei mokinys teisingai atliko daugiau negu 70 proc. šių užduočių, jam suteikiama teisė atlikti dar vieną „šūvį“ – nuspalvinti testui priskirtame taikinio rate dar vieną skritulį.
Po taikiniu rasite testo užduočių lentelę. Rekomenduojame pasiūlyti mokiniams, kad jie, atlikę testą, šioje lentelėje nurodytų sunkiausias, lengviausias ir įdomiausias užduotis. Tokia lentelė padės išsiaiškinti, kurias pasaulio pažinimo sritis (temas) reikėtų pakartoti, aptarti išsamiau. ...".
Taškai ir lankai yra kiekvieno testo pabaigoje.
Atsakyti