Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokinančioms vairuoti

QUOTE(Irce6 @ 2014 10 13, 17:56)
4u.gif  noriu paklausti  4u.gif  kaip jus mokino (ar mokina) instruktoriai pristabdyti pries posuki, ar stabdot mazinant pavaras ar galima pristabdyt su stabdziu iki reikiamo greicio ir tada pavara mazinti?Nezinau ar klausima teisingai suformulavau, bet su posukiais vargstu juodai....

Aš tai mieste pristabdydavau iki 30 km/h, persijungdavau antrą pavarą iš trečios, privažiavus posūkį jau viskas padaryta ir įvažiuoju tokiu greičiu, kad norisi posūkyje šiek tiek gazo, o ne dar pristabdyt. Čia, aišku, ir nuo mašinos priklauso, aš mokiaus su tokia, su kuria mieste pilnai trečios pavaros užtekdavo, per mokyklinį egzaminą jau gavau kitokį instruktorių, kita mašina, tai jau liepė mieste ir ketvirtą jungti, tai su tokia posūkiui gal ir trečia pavara tiktų. O užmiestyje gal kuri kita patars, manęs žeminti pavaras nemokė blush2.gif
Atsakyti
Sveikos, pagaliau įveikiau regitrą lotuliukas.gif
Dėkui visom už patarimus. smile.gif
Beje egzaminatorius buvo tas pats kaip ir pirmą kartą. Tai kai pamačiau jį net nežinojau ar čia džiaugtis ar čia verkt biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 10 13, 17:44)
Aš tai mieste pristabdydavau iki 30 km/h, persijungdavau antrą pavarą iš trečios, privažiavus posūkį jau viskas padaryta ir įvažiuoju tokiu greičiu, kad norisi posūkyje šiek tiek gazo, o ne dar pristabdyt. Čia, aišku, ir nuo mašinos priklauso, aš mokiaus su tokia, su kuria mieste pilnai trečios pavaros užtekdavo, per mokyklinį egzaminą jau gavau kitokį instruktorių, kita mašina, tai jau liepė mieste ir ketvirtą jungti, tai su tokia posūkiui gal ir trečia pavara tiktų. O užmiestyje gal kuri kita patars, manęs žeminti pavaras nemokė  blush2.gif

Ačiū labai 4u.gif žinosiu dabar mirksiukas.gif

Papildyta:
QUOTE(Lisbeta @ 2014 10 13, 17:46)
Sveikos, pagaliau įveikiau regitrą  lotuliukas.gif
Dėkui visom už patarimus.  smile.gif
Beje egzaminatorius buvo tas pats kaip ir pirmą kartą. Tai kai pamačiau jį net nežinojau ar čia džiaugtis ar čia verkt  biggrin.gif

Sveikinu 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Irce6 @ 2014 10 13, 15:56)
4u.gif  noriu paklausti  4u.gif  kaip jus mokino (ar mokina) instruktoriai pristabdyti pries posuki, ar stabdot mazinant pavaras ar galima pristabdyt su stabdziu iki reikiamo greicio ir tada pavara mazinti?Nezinau ar klausima teisingai suformulavau, bet su posukiais vargstu juodai....

Mane mokė panašiai kaip ir delfiuka, prieš posūkį lėtini darbiniu stabdžiu arba tiesiog atleidi gazą, jei greitis nėra labai didelis, pasieki 30 km/h ar žemesnį greitį, tada jungi antrą pavarą ir suki. Nespauskite gazo posūkiuose (na nebent mašiniukas labai sunkiai juda, bet šiaip mane mokė negazuoti susukus vairą), sankabą posūkyje galima nuspausti tik esant labai stačiam ir siauram posūkiui (egzamine žymės klaidą, jei posūkį atliksite nuspaudus sankabą ten, kur nėra reikalo). Šiaip galite bandyti kol nėra ledo ir su laisva pavara iki to posūkio pririedėti, tik jau prieš sukimą įsijungsite antrą, čia alia ekologinis vairavimas, bet pvz mane mokė, kad jei aš per anksti įsijungsiu laisvą pavarą ar sustabdysiu nepasiekus posūkio, tada irgi bus klaida. Pasibandykite su vyru įvairius variantus 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Tikrė @ 2014 10 14, 07:20)
Mane mokė panašiai kaip ir delfiuka, prieš posūkį lėtini darbiniu stabdžiu arba tiesiog atleidi gazą, jei greitis nėra labai didelis, pasieki 30 km/h ar žemesnį greitį, tada jungi antrą pavarą ir suki. Nespauskite gazo posūkiuose (na nebent mašiniukas labai sunkiai juda, bet šiaip mane mokė negazuoti susukus vairą), sankabą posūkyje galima nuspausti tik esant labai stačiam ir siauram posūkiui (egzamine žymės klaidą, jei posūkį atliksite nuspaudus sankabą ten, kur nėra reikalo). Šiaip galite bandyti kol nėra ledo ir su laisva pavara iki to posūkio pririedėti, tik jau prieš sukimą įsijungsite antrą, čia alia ekologinis vairavimas, bet pvz mane mokė, kad jei aš per anksti įsijungsiu laisvą pavarą ar sustabdysiu nepasiekus posūkio, tada irgi bus klaida. Pasibandykite su vyru įvairius variantus 4u.gif

Dekui labai 4u.gif smagu, kai pataria, butinai pasibandysiu smile.gif
Atsakyti
O galit paaiškinti, kuo naudingas tas važiavimas laisva pavara? Manęs niekada taip nemokė važiuot, o teorijai ruošiaus savarankiškai, tai man išliko mintyse ankstesni reikalavimai, kad jokio riedėjimo laisva pavara... Tai nežinau, kodėl jis staiga toks rekomenduojamas tapo smile.gif
Atsakyti
Kiekvienas instruktorius turi savo mokymo metoda,man pvz niekada neleisdavo davaziuot laisva pavara,ja galejau naudotis tik laukiant zalio,prie sviesoforo. O greiti mazinti darbiniu stabdziu,sumazejus,jungiant zemesne pavara. Posuki issukti antra pavara,saugiau,nebent ten visai nedidukas tas posukis,tad nereikia, ir zinoma sankaba,posukyje negalima jos iminti,klaida,cia ir budavo mano dazniausia klaida,taip bijodavau pagesti biggrin.gif arba tiesiog per velai pradedavau daryti veiksmus,.

Taip pat pasidomekite nauja ket taisykles,sukant i desine esant papildomai zaliai rodyklei,butina sustoti pilnai. 4u.gif
Papildyta:
QUOTE(delfiuka @ 2014 10 14, 09:02)
O galit paaiškinti, kuo naudingas tas važiavimas laisva pavara? Manęs niekada taip nemokė važiuot, o teorijai ruošiaus savarankiškai, tai man išliko mintyse ankstesni reikalavimai, kad jokio riedėjimo laisva pavara... Tai nežinau, kodėl jis staiga toks rekomenduojamas tapo smile.gif

Niekada neleido,ir nerekomendavo man ja vaziuoti. Nors regitra nedraudzia,bet tada nesiskaito ekonominis vairavimas. Daug kartu instruktorius liepe ziureti i kuro sanaudas riedant laisva ir mazinant greiti begiu. Ir visu pirma taip saugiau sakydavo.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Nesta123: 14 spalio 2014 - 08:12
QUOTE(Nesta123 @ 2014 10 14, 10:11)
Kiekvienas instruktorius turi savo mokymo metoda,man pvz niekada neleisdavo davaziuot laisva pavara,ja galejau naudotis tik laukiant zalio,prie sviesoforo. O greiti mazinti darbiniu stabdziu,sumazejus,jungiant zemesne pavara. Posuki issukti antra pavara,saugiau,nebent ten visai nedidukas tas posukis,tad nereikia, ir zinoma sankaba,posukyje negalima jos iminti,klaida,cia ir budavo mano dazniausia klaida,taip bijodavau pagesti biggrin.gif arba tiesiog per velai pradedavau daryti veiksmus,.

Taip pat pasidomekite nauja ket taisykles,sukant i desine esant papildomai zaliai rodyklei,butina sustoti pilnai.  4u.gif
Papildyta:

Niekada neleido,ir nerekomendavo man ja vaziuoti. Nors regitra nedraudzia,bet tada nesiskaito ekonominis vairavimas. Daug kartu instruktorius liepe ziureti i kuro sanaudas riedant laisva ir mazinant greiti begiu. Ir visu pirma taip saugiau sakydavo.

Kad saugiau tai jau tikrai, tai va, smalsu, kodėl pradėjo taip mokyti kiti ir sako, kad būtent riedėjimas laisva pavara yra ekonomiškas važiavimas..
Šiek tiek papildyčiau pristabdymą, pirma pradedam stabdyti varikliu (nebespaudžiam gazo), tada šiek tiek stabdžio iki reikiamo greičio, antra pavara ir jau viską susitvarkę neskubėdami, ramiai važiuojam į posūkį. Skaičiau vieno profesionalo vairuotojo patarimus, kad esant blogoms oro sąlygoms reikia vengti nuspausti sankabą, nes automobilis dar labiau nevaldomas tampa, manau, kad posūkyje irgi panašus pavojus iškyla. Sankaba naudojama tik keičiant pavarą, kuo trumpiau ją laikant ir kai labai mažas greitis (važiuojant pirma pavara, kaip aikštelėje, pajudant iš vietos nuo visiško sustojimo, kai eismas lėtas ir prieš visišką sustojimą), jei važiuojama su antra, užgesimas tikrai negresia ir sankabos nereikia (bent man taip sakė blush2.gif )
O kaip su sankabos įminimu ir pavaros keitimu sankryžoje, kai nuo visiško sustojimo reikia iškart pasukti į kairę ar dešinę? Nežinau, ar čia skaitos posūkis... Kaip kitos važiuoja sankryžoj, jei pvz. sustoji prieš raudoną, o užsidegus žaliai reikia iškart pasukti?
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 10 14, 09:34)
Kad saugiau tai jau tikrai, tai va, smalsu, kodėl pradėjo taip mokyti kiti ir sako, kad būtent riedėjimas laisva pavara yra ekonomiškas važiavimas..
Šiek tiek papildyčiau pristabdymą, pirma pradedam stabdyti varikliu (nebespaudžiam gazo), tada šiek tiek stabdžio iki reikiamo greičio, antra pavara ir jau viską susitvarkę neskubėdami, ramiai važiuojam į posūkį. Skaičiau vieno profesionalo vairuotojo patarimus, kad esant blogoms oro sąlygoms reikia vengti nuspausti sankabą, nes automobilis dar labiau nevaldomas tampa, manau, kad posūkyje irgi panašus pavojus iškyla. Sankaba naudojama tik keičiant pavarą, kuo trumpiau ją laikant ir kai labai mažas greitis (važiuojant pirma pavara, kaip aikštelėje, pajudant iš vietos nuo visiško sustojimo, kai eismas lėtas ir prieš visišką sustojimą), jei važiuojama su antra, užgesimas tikrai negresia ir sankabos nereikia (bent man taip sakė  blush2.gif )
O kaip su sankabos įminimu ir pavaros keitimu sankryžoje, kai nuo visiško sustojimo reikia iškart pasukti į kairę ar dešinę? Nežinau, ar čia skaitos posūkis... Kaip kitos važiuoja sankryžoj, jei pvz. sustoji prieš raudoną, o užsidegus žaliai reikia iškart fpasukti?

Taip taip,visiskai teisi,tik as nesurasiau taip smulkiai smile.gif sankaba ispaudus atjungiama nuo variklio,kazkaip taip aiskino man smile.gif
O del posukio,tai man leisdavo esant tokiai situacijai posukyje keisti pavara,pirma pavara tik pajudeti is vietos,ir kaip sakei letam vaziavimui,aikstelej. Kazkada pacioj pradzioj vaziavau per didele sankryza ir pirmu begiu,tai instruktorius vajei sako,kokios kuro sanaudos,antra jungti reikia,o as sakau nesugebu atlikti dvieju veiksmu vienu metu dar biggrin.gif biggrin.gif zodziu savo mokslus prisimenu su sypsena,nors tada bunant visai zaliai neatrode taip juokinga lotuliukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Nesta123: 14 spalio 2014 - 08:45
QUOTE(delfiuka @ 2014 10 14, 08:02)
O galit paaiškinti, kuo naudingas tas važiavimas laisva pavara?

Kai ruošiausi egzaminui, laisva pavara riedėdavau tik prieš šviesoforą, kai jau matydavau, kad raudonas ir reikės sustoti, instruktorius leisdavo ir prieš posūkius laisva riedėti, bet man kažkaip labai baisu būdavo, dabar po išlaikymo su savo automobiliu ir žinomais keliais dažnokai laisvą jungiu, kai jau tikrai žinau, kur reikia važiuoti. Matysiu kaip seksis užledėjusiais keliais važinėti, tuomet laisvą pavarą naudoti yra nesaugu.
QUOTE(delfiuka @ 2014 10 14, 08:34)
jei važiuojama su antra, užgesimas tikrai negresia ir sankabos nereikia

Gal neteko susidurti, bet tikrai įmanoma užgesti darant staigų posūkį labai sulėtinant antra pavara g.gif Kaip Jūs pvz į kokią stovėjimo aikštelę įsuksit? Pradedi sukti antra pavaria, nes esi įsibėgėjęs, bet jei vietos nedaug, turi atsargiai įsukti, iškarto stabdai, automatiškai per didelė tampa antra pavara.
QUOTE(delfiuka @ 2014 10 14, 08:34)
O kaip su sankabos įminimu ir pavaros keitimu sankryžoje, kai nuo visiško sustojimo reikia iškart pasukti į kairę ar dešinę? Nežinau, ar čia skaitos posūkis... Kaip kitos važiuoja sankryžoj, jei pvz. sustoji prieš raudoną, o užsidegus žaliai reikia iškart pasukti?

Mane mokė, kad sankryžoje, atliekant posūkį, negalima laikyti vairo viena ranka, čia yra klaida. Tai pvz, kai stovi laukiančių automobilių eilėje antras, be problemų spėsi antrą pavarą įjungti prieš pat vairo susukimą, o va kai pirmas, tai jau įvažiavai pirma pavara ir pabaik tą posūkį pirma. Man akcentavo, kad geriau jau šitu atveju viršyčiau apsukas, nei paleisčiau vairą.
Atsakyti
QUOTE(Tikrė @ 2014 10 14, 11:35)
Kai ruošiausi egzaminui, laisva pavara riedėdavau tik prieš šviesoforą, kai jau matydavau, kad raudonas ir reikės sustoti, instruktorius leisdavo ir prieš posūkius laisva riedėti, bet man kažkaip labai baisu būdavo, dabar po išlaikymo su savo automobiliu ir žinomais keliais dažnokai laisvą jungiu, kai jau tikrai žinau, kur reikia važiuoti. Matysiu kaip seksis užledėjusiais keliais važinėti, tuomet laisvą pavarą naudoti yra nesaugu.

Gal neteko susidurti, bet tikrai įmanoma užgesti darant staigų posūkį labai sulėtinant antra pavara g.gif Kaip Jūs pvz į kokią stovėjimo aikštelę įsuksit? Pradedi sukti antra pavaria, nes esi įsibėgėjęs, bet jei vietos nedaug, turi atsargiai įsukti, iškarto stabdai, automatiškai per didelė tampa antra pavara.

Mane mokė, kad sankryžoje, atliekant posūkį, negalima laikyti vairo viena ranka, čia yra klaida. Tai pvz, kai stovi laukiančių automobilių eilėje antras, be problemų spėsi antrą pavarą įjungti prieš pat vairo susukimą, o va kai pirmas, tai jau įvažiavai pirma pavara ir pabaik tą posūkį pirma. Man akcentavo, kad geriau jau šitu atveju viršyčiau apsukas, nei paleisčiau vairą.

O kuo grindžiamas tas riedėjimas laisva? Kokia nauda automobiliui iš jo? Gal kam instruktorius aiškino, nes kadangi manęs taip nemokino, tai nesuprantu, kam dar apsikraut galvą ta laisva pavara, kai pvz. žiemą vis tiek reikės standartiškai stabdytis arba rizikuot, kad automobilis įlėks į griovį arba kitą automobilį.
Prieš įvažiavimą iš anksto įsijungčiau pirmą pavarą, nes greitis tikrai mažas būtų ir neapsimokėtų ta antra... Bent jau man liepdavo prieš įvažiuojant į mokymo aikštelę arba kiemą, kur mokyklėlė, įsijungt pirmą, man atrodo, kad iš trečios jungdavau iškart pirmą, o šiaip posūkių kažin ar yra tokių staigių. Bet čia ir nuo automobilio priklauso, vienų automobilių antra pavara vos ne tas pats, kas ir pirma.. smile.gif
Ačiū už patarimą dėl sankryžos, man nieko nesakydavo, jei stengdavaus kuo greičiau antrą įsimest, jei šiek tiek daugiau vietos būdavo, pvz. sukant į dešinę. O sankabą jau kada atleidžiat sankryžoje? Va su pirma pavara tai jau man panika, kada sankabą paleist, kai reikia tuo pačiu metu ir sukti, nei to sukibimo taško jaučias, nei automobilio girdisi, kai stresas apima greičiau iš tos sankryžos dingt ax.gif
Atsakyti
QUOTE(delfiuka @ 2014 10 14, 11:53)
O kuo grindžiamas tas riedėjimas laisva? Kokia nauda automobiliui iš jo? Gal kam instruktorius aiškino, nes kadangi manęs taip nemokino, tai nesuprantu, kam dar apsikraut galvą ta laisva pavara, kai pvz. žiemą vis tiek reikės standartiškai stabdytis arba rizikuot, kad automobilis įlėks į griovį arba kitą automobilį.

... O sankabą jau kada atleidžiat sankryžoje? Va su pirma pavara tai jau man panika, kada sankabą paleist, kai reikia tuo pačiu metu ir sukti, nei to sukibimo taško jaučias, nei automobilio girdisi, kai stresas apima greičiau iš tos sankryžos dingt  ax.gif


Aš mokiausi, kol dar buvo draudžiama laisva išvis važiuot, o laikiau egzą kaip tik kai jau leido... bet greitai persiorientavau, nes pvz. prieš sankryžą taip geroookai patogiau - išsijungi sau ir riedi, pririedi - tada arba sustoji, arba įsijungi reikiamą pavarą pagal greitį (jei jau prieky judėt pradeda). O žeminant pavaras daug junginėjimo.. Dėl naudos automobiliui tai skaičiau visokių nuomonių, bet logiškai galvojant - jis atjungiamas nuo variklio ir rieda iš inercijos, kiek suprantu g.gif

Laikant egzaminą posūkio negalima buvo daryt neatleidus sankabos jokiais būdais, tai jei stovėdavau pirma - pirma pavara ir sukdavau, o jei yra pakankamas atstumas - tada vos pajudėjus įsijungt antrą galima. Man rodos, kartą ir pergazavau sukdama pirma pavara, bet klaidos nežymėjo.

Prieš posūkį ar įvažiuojant į aikštelę ar kitu pan. atveju mane mokė taip: 1. Negazuoju. 2. Kai jau priartėju, jei greitis dar per didelis - spaudžiu stabdį. 3. Kai greitis atitinkamai nukrenta - spaudžiu sankabą (stabdį laikau nuspaudus kiek reikia, nereik atleidinėt). 4. Jau prie pat posūkio ar įvažiavimo jungiu reikiamą pavarą (1-2-3 pagal poreikį ir greitį), atleidžiu visus pedalus.
Atsakyti