[quote=Rukstite,2015 01 30, 17:04]
cia buvo juoko forma
Papildyta:
Gal zinote kiek kainuoja papildoma pamoka vairavimo, mano instruktorius ima 15 Eur.
[/quote]
pas mane buvo super instruktorius jai esi is vln galiu rekomenduot
[/quote]
Esu is Kauno Gal kaunietes gali rekomenduoti gera instruktoriu?
Apmirus tema...
[quote=Taurida,2015 02 02, 13:35]
pas mane buvo super instruktorius jai esi is vln galiu rekomenduot
[/quote]
Esu is Kauno Gal kaunietes gali rekomenduoti gera instruktoriu?
Apmirus tema...
[/quote]
Paulius is arv auto
pas mane buvo super instruktorius jai esi is vln galiu rekomenduot
[/quote]
Esu is Kauno Gal kaunietes gali rekomenduoti gera instruktoriu?
Apmirus tema...
[/quote]
Paulius is arv auto
QUOTE(takemyscars @ 2015 01 27, 10:02)
Sveikos. Pradėjusi ir aš šiuos mokslus krimst. Teorija jau išlaikyta, praktikos dvi pamokas turėjau. Bet jau taip man sunku... Automobilio prieš tai nebuvau čiupinėjus nei karto. Per pirmą pamoką iškart išvažiavom į gatves. Galvojau, kad paklaiksiu - nei žinau, ką daryt, nei suprantu, ar tiesiai važiuoju, ar netiesiai, kiek posūkiuose vairą pasukt - išvis mįslė, o kad aplink dar suspėt dairytis - neįmanoma. Antra pamoka jau buvo kiek geresnė. Bet vis tiek po kelią pavingiuoju, nesusivokiu, kaip ta mašina stovi eismo juostoj, atstumų nelabai jaučiu. Gal su pedalais jau truputį geriau elgtis pradėjau, bet pavaras junginėju iš to streso per grubiai ir su jėga, gaunu nuo instruktoriaus pylos. Vairo sukimas vis tiek dar mįslė, nelieka aišku, kiek sukt, kad važiuotų taip, kaip noriu. Žodžiu, jaučiuosi kol kas beveik beviltiškai. bet reikia išmokt, niekur nedingsiu. Sunkinanti aplinkybė, kad nėra kam su manim užsiimt "po pamokų". Tikiuosi, kad vis dėlto pavyks...
Aš lygiai tą patį galėčiau pasakyti kol kas neviltis ima ir atrodo, kad niekaip aš to neišmoksiu. Universitetą baigti atrodo lengviau nei išmokti vairuoti
QUOTE(Taurida @ 2015 01 30, 12:44)
sako ar as tau daviau komanda?
Maniškis panašus, nors aš dar tik dvi pamokas turėjau, tai gal vėliau taip nebesakys. O kokia instruktoriaus pavardė ? Kokioj mokykloj mokaisi ?
QUOTE(takemyscars @ 2015 01 27, 09:02)
Sveikos. Pradėjusi ir aš šiuos mokslus krimst. Teorija jau išlaikyta, praktikos dvi pamokas turėjau. Bet jau taip man sunku... Automobilio prieš tai nebuvau čiupinėjus nei karto. Per pirmą pamoką iškart išvažiavom į gatves. Galvojau, kad paklaiksiu - nei žinau, ką daryt, nei suprantu, ar tiesiai važiuoju, ar netiesiai, kiek posūkiuose vairą pasukt - išvis mįslė, o kad aplink dar suspėt dairytis - neįmanoma. Antra pamoka jau buvo kiek geresnė. Bet vis tiek po kelią pavingiuoju, nesusivokiu, kaip ta mašina stovi eismo juostoj, atstumų nelabai jaučiu. Gal su pedalais jau truputį geriau elgtis pradėjau, bet pavaras junginėju iš to streso per grubiai ir su jėga, gaunu nuo instruktoriaus pylos. Vairo sukimas vis tiek dar mįslė, nelieka aišku, kiek sukt, kad važiuotų taip, kaip noriu. Žodžiu, jaučiuosi kol kas beveik beviltiškai. bet reikia išmokt, niekur nedingsiu. Sunkinanti aplinkybė, kad nėra kam su manim užsiimt "po pamokų". Tikiuosi, kad vis dėlto pavyks...
Oi kaip aš tave suprantu, nes taip pat lygiai jaučiausi pradėjusi mokytis vairuoti. Ir nors vairuoju 7 metai, atstumų nejaučiu Esu ir per bordiūrus posūkyje pavažinėjusi, ir vat neseniai aikštelėj kitai mašinai buferį nubraukiau Sunkiausia tai, kad kažkur neteisingai pradėjusi važiuoti (posūkis, parkingas ir pan.) nebežinau kaip išsilyginti mašiną ar kaip pasitaisyti toje situacijoje
Kas dėl mašinos stovėjimo/važiavimo eismo juostoje, instruktorius davė gerą patarimą - šoniniame dešiniajame veidrodėlyje kelkraščio linija turi eiti per vidurį veidrodėlio, tuomet mašina bus viduryje juostos. O man visada ji nuvingiuodavo į kairę Kol mokiausi juk ir taip negreit važinėdavau, tad po truputį taip išmokau mašiną išlaikyti savo juostoje. O paskui praktika davė savo.
Pikkolo- atstumams pajausti ir aplamai parkavimui yra labai geras vaistas- gyvatele atbuliniu Aiksteleje susistatai kokius 5-6 bambalius nuo alaus ar limonado ir vazineji-i prieki ir atgal,ziuredama tik i soninius veidrodzius. Atstumas tarp "fiskiu" -masinos ilgis + dar du metrai (zingsniai).Labai smagus pratimas ir labai naudingas
priminė man, kai mokiausi vairuoti, pagrybaudavau sankryžos vidury, kai tavo juostos sukantiems į kairę ir iš priekio irgi sukantiems į kairę dega žalia be rodyklės ir abi susitinka sankryžoje ir laukia progos pasukti. Tai čia aš mėgdavau per toli nulįst, tada anie susisukę būdavo
Mano vaikui irgi buvo neaisku su sita vieta-kur sustoti Tai nupaisiau sankryza ir parodziau konkreciai Siaip nulysti reikia pakankamai toli- kad uzsidegus raudonai pradeje vaziuoti kertamuoju keliu neturetu galimybes palikti taves stoveti vidury sankryzos per raudona Bet tuo paciu ir neislysti i priespriesa Mane sito kolegos pamoke,visada taip ir darau
QUOTE(denaxa @ 2015 02 04, 22:39)
Mano vaikui irgi buvo neaisku su sita vieta-kur sustoti Tai nupaisiau sankryza ir parodziau konkreciai Siaip nulysti reikia pakankamai toli- kad uzsidegus raudonai pradeje vaziuoti kertamuoju keliu neturetu galimybes palikti taves stoveti vidury sankryzos per raudona Bet tuo paciu ir neislysti i priespriesa Mane sito kolegos pamoke,visada taip ir darau
Nu pagal taisykles, jei įvažiavai į sankryžą, tai net ir užsidegus raudonam šviesoforo signalui turi teisę baigti manevrą. Tad ten kur intensyvesnis eismas, geriau yra įvažiuoti kuo toliau į sankryžą, kad užsidegus raudonam galėtum užsukti. Nes yra tokių sankryžų, kur piko metu niekaip kitaip ir neužsuktum į kairę.
QUOTE(pikkolo @ 2015 02 06, 10:44)
Nu pagal taisykles, jei įvažiavai į sankryžą, tai net ir užsidegus raudonam šviesoforo signalui turi teisę baigti manevrą. Tad ten kur intensyvesnis eismas, geriau yra įvažiuoti kuo toliau į sankryžą, kad užsidegus raudonam galėtum užsukti. Nes yra tokių sankryžų, kur piko metu niekaip kitaip ir neužsuktum į kairę.
Butent taip ir yra ,deja,to nepaaiskinsi tiems,kurie tu taisykliu matyt gyvenime neskaite,ir vazineja kaip jiems patinka... Todel kartais pypsinu nedrasuoliams- taip padrasinanciai,kad vaziuotu giliau,nes paciai visai nesinori likti paskui uztverusiai puse sankryzos ir pesciuju pereja,jei anas neisdris pravaziuoti uzsidegus raudonai tai buna "spaudziu",bet nepiktai Pasiziurek,kas piko metu darosi- jau seniai dega raudona,pravaziavimo uz sankryzos nera,o vis dar vaziuoja per ta raudona ir stovi paskui vidury sankryzos kai kitiems jau seniai dega zalia,cia is serijos-as negaliu pravaziuoti,tai ir tu nepravaziuosi... kai kuriose sankryzose piko metu budi pareigunai,tai kai jie budi- pralaidumas n kartu didesnis ir tokiu baisiniu kamsciu nera,nes is esmes tuos kamscius ir sudaro vairuotojai vaziuojantys taip kaip jiems norisi,o ne pagal ket. Man labai patinka kad pareigunai nuolat piko valandom budi Konstitucijos prospekte iskart uz sankryzos su Kalvariju- ten tam tikrom valandom lengvosioms draudziama sukti i kaire Ju deka minia zmoniu Europos aikstes stoteleje sulaukia autobuso laiku Gerosios Vilties ziedas- rytais visada budi,ir,jei matosi kad kazkuris srautas negali ilgiau pravaziuoti ir darosi kamstis- pareguliuoja
QUOTE(denaxa @ 2015 02 06, 19:24)
Butent taip ir yra ,deja,to nepaaiskinsi tiems,kurie tu taisykliu matyt gyvenime neskaite,ir vazineja kaip jiems patinka... Todel kartais pypsinu nedrasuoliams- taip padrasinanciai,kad vaziuotu giliau,nes paciai visai nesinori likti paskui uztverusiai puse sankryzos ir pesciuju pereja,jei anas neisdris pravaziuoti uzsidegus raudonai tai buna "spaudziu",bet nepiktai Pasiziurek,kas piko metu darosi- jau seniai dega raudona,pravaziavimo uz sankryzos nera,o vis dar vaziuoja per ta raudona ir stovi paskui vidury sankryzos kai kitiems jau seniai dega zalia,cia is serijos-as negaliu pravaziuoti,tai ir tu nepravaziuosi... kai kuriose sankryzose piko metu budi pareigunai,tai kai jie budi- pralaidumas n kartu didesnis ir tokiu baisiniu kamsciu nera,nes is esmes tuos kamscius ir sudaro vairuotojai vaziuojantys taip kaip jiems norisi,o ne pagal ket. Man labai patinka kad pareigunai nuolat piko valandom budi Konstitucijos prospekte iskart uz sankryzos su Kalvariju- ten tam tikrom valandom lengvosioms draudziama sukti i kaire Ju deka minia zmoniu Europos aikstes stoteleje sulaukia autobuso laiku Gerosios Vilties ziedas- rytais visada budi,ir,jei matosi kad kazkuris srautas negali ilgiau pravaziuoti ir darosi kamstis- pareguliuoja
Pasiskaitykit taisykles, ka ten raso apie signalo naudojima.. Ypac mane zavi psichopatai, kurie pypina mokomiesiems automobiliams. Ir dar giriasi garsiai..
QUOTE(kice @ 2015 02 06, 21:10)
Pasiskaitykit taisykles, ka ten raso apie signalo naudojima.. Ypac mane zavi psichopatai, kurie pypina mokomiesiems automobiliams. Ir dar giriasi garsiai..
Geriau likti stoveti sankryzoje visiskai ja uzkemsant keliems sviesoforu ciklams ir sudarant avarine situacija? Ar geriau pypteleti nesaugiai ir neteisingai besielgianciam vairuotojui ir tos situacijos isvengti? Jei ne signalo naudojimas (o per diena kartais tenka tikrai gana daznai ji panaudoti)- tikrai ne viena avarija per diena butu... Tai kas geriau vis del to? Ir ka ten raso apie signalo naudojima?
Hmm...gal gali nurodyti,kur as cia gyriausi,kad mokomiesiems pypinu? Kazkaip nerandu... Beje,mokomuju nera uz ka pypinti- greta mokinio paprastai sedi instruktorius,kuris neleidzia mokiniui sudarineti pavojingu situaciju... ir elgiasi mokomieji tikrai gerokai atsakingiau nei daugelis "vairuotoju",nezinia is kur teises gavusiu...
Aš tai nekreipiu dėmesio į pypsintojus. Aišku, jei pati ką pridirbu, tai suprantu. Bet dažniausiai pypsina tokie-varyk, gali pranert, nors aš tikrai nesiardau ir neužkišinėju mašinos kitiems, kad tik gale stovintis būtų patenkintas. Kiti toks jausmas pypsina profilaktiškai, tipo lapas, nepavažiuos, tai iškart ant signalo.
Man prie namų kas rytą reikia sukt iš nedidelės gatvelės į dešinę, ir iškart į trečią juostą judrios gatvės. Tai vat ten gale kartais papysina, nes jau nepalauks 10 sekundžių. Vieną kartą gale laukė toks agresyvus, kad net puolė mane lenkt ir suktis pirmas, užkišo toms pagrindine gatve važiuojančioms, o buvo slidu, pradėjo jį mėtyt per keluas juostas, gerai, kad neužsimušė ir neužmušė kitų.
Man prie namų kas rytą reikia sukt iš nedidelės gatvelės į dešinę, ir iškart į trečią juostą judrios gatvės. Tai vat ten gale kartais papysina, nes jau nepalauks 10 sekundžių. Vieną kartą gale laukė toks agresyvus, kad net puolė mane lenkt ir suktis pirmas, užkišo toms pagrindine gatve važiuojančioms, o buvo slidu, pradėjo jį mėtyt per keluas juostas, gerai, kad neužsimušė ir neužmušė kitų.