Įkraunama...
Įkraunama...

Besimokinančioms vairuoti

QUOTE(denaxa @ 2014 11 25, 21:34)
Tam,kad nepakenkti varikliui(nes tie,kurie sumaste eko vairavima,dar neturi duomenu kaip tai veikia variklius-dalykas dar palyginti sviezias),reikia ji tinkamai priziureti,ir retkarciais nepatingeti gerai pragainioti aukstom apsukom.Tarpines negalejo pridegti nuo vazinejimo 5 pavara mieste,kazkas kitko dar ten matyt buvo... g.gif 

Na masina juk ne nauja buvo, neaisku kaip kiti savininkai vazinejo. Bet nuvezus i servisa ir kai apziurejo varikli pirmas klausimas buvo: prie zemu apsuku vazinejai? As servise klausiau del savo masinos, nes kompas siulo vazinet prie zemu apsuku, tai man pasake, kad cia jau naujos kartos deze ir variklis ir kad galima. Netikiu as tokiu eko vairavimu, kuomet siuloma pavaras perjungti pagal greiti. Juk reik ziuret i apsukas.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2014 11 26, 13:26)
Na masina juk ne nauja buvo, neaisku kaip kiti savininkai vazinejo. Bet nuvezus i servisa ir kai apziurejo varikli pirmas klausimas buvo: prie zemu apsuku vazinejai? As servise klausiau del savo masinos, nes kompas siulo vazinet prie zemu apsuku, tai man pasake, kad cia jau naujos kartos deze ir variklis ir kad galima. Netikiu as tokiu eko vairavimu, kuomet siuloma pavaras perjungti pagal greiti. Juk reik ziuret i apsukas.

Tas eko pritaikytas naujoms masinoms-jis juk atsirado neprseniausiai,tai senesnems nei 2000 velnias zino kaip ten...juk net dyzeliui kartais reikia duoti "prasitrysti" ant aukstu apsuku,kad issivalytu ten viskas...mano astra zemas gerai laiko (96m.),bet jai remontuotas variklis ir kazkiek minimaliai prizeminta galva,kas pridejo siek tiek galios,aplamai as prie to "naujo" variklio labai ilgai pratinausi,apie pora menesiu ir gal dar ilgiau,baisiai keistai vaziavosi,niekaip negalejau jo galimybiu perprasti doh.gif . Vakar specialiai atkreipiau demesi kada pejungiu zemesne pavara,tai pasirodo-prie 800rpm (nes paprastai vaziuodama i apsukas neziuriu,jungiu kaip variklis praso),jei ikalne tai greiciausiai anksciau,bus kokie 1500 gal... g.gif
Tai vat kad tos naujos gal ir tinka pagal greiti,jos ten mazdaug vienodos dabar visos gaminamos,gamintojai smaugte smaugiasi kas taupesne pagamins doh.gif O musu senutems jau kiti niansai,prie kiekvienos reikia taikytis ax.gif
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 11 26, 10:53)
na, kas liečia eko vairavimą, aš jo tiesiog negaliu pernešti biggrin.gif  aš geriau sumokėsiu keliais litais  į mėn daugiau, bet važiuosiu taip, kaip man patogu  smile.gif

Kodel? lotuliukas.gif
Man patinka,pagauna azartas kiek dar galima isspausti.Jei tai butu letas vaziavimas-nepatiktu,bet tai nera letas vaziavimas,greiciau jau situaciju analizavimas ir pasinaudojimas jomis,o tai man idomu ax.gif Bet dabar,vazinejant i darba po 4km saltu varikliu,sudas gaunasi is tos eko,tuo labiau,kad i darba vaziuoju greitai-gatves tuscios,o man reikia atsibusti,tai muzikele ir minu gaza doh.gif
Kas idomiausia,ekovairavimo pamokoj vaziavimas iprastai uztruko siek tiek ilgiau,negu vaziavimas pagal eko,isejo taip,kad pagal eko pravaziavau ir greiciau,ir taupiau ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 26 lapkričio 2014 - 17:56
na, tiesiog perjungiant per anksti, jaučiama traukos duobė, jeigu galima taip pasakyti, mano akimis, tai taksisto vairavimas, jie visuomet taip važiuoja smile.gif taip man nepatinka, o ir šiaip mano važiavimas su ekonomiškumu nelabai ką bendro turi, kaip ten madinga čia sakyti, truputį kelių vištelė esu biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo džu: 26 lapkričio 2014 - 20:18
Traukos duobes neturi jaustis,jei ja pagauni-reiskia per anksti tavo masinai...Ant renuko yra borto kompiuteris,sekiau momentines sanaudas,tai jei pagauni traukos duobe-kuro sanaudos dar didesnes...pagaudavau kol dar nebuvau prie tos masinos pripratus-nuo astros ryskiai skiriasi.Ir vis tiek kai su renuku vaziuoju seku apsukas,o kai su astra to nereikia,jauciu kada perjungti ir laiku pataikau smile.gif bet su renuku ir vazineju labai retai. Esme tame,kad reikia kuo greiciau isibegeti ir tolesniam vaziavime isnaudoti masinos inercija,man vat sis momentas ir patinka,kai vaziuoji beveik be gazo,skrendi smile.gif praktiskai beveik vien is inercijos smile.gif Su darbine jau seniai ta praktikuoju,nes ji pas mus i kalna netraukia (20km ,pirma pavara reikia laikyt),tai visada stengiuosi inercija tinkamai isnaudoti. Ir isvis labai faina,kai gazo nebespaudi,o masina greiteja kai tinkamas apsukas pagauni(ten automatas) smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo denaxa: 26 lapkričio 2014 - 21:09
ne, aš nieko neįkalbinėju, kaip elgtis, tiesiog, kas liečia mane, retai kada leidžiu važiuot iš inercijos, na, gal, jeigu matau tolumoj kliūtį, grūstį, raudoną šviesoforą, o iš galo irgi nieko nėra, tuomet laisvai, neskubant atriedu. smile.gif bet ne man visas tas taupymas, kartais visai malonu išgirst v6 parėkaujant, na, ne v8, bet vistiek, arba vteką jungiantis blush2.gif
Šią žiemą bandau awd malonumus, vis laukiu, kada čia toji tikroji žiema pagaliau ateis su giliomis pusnimis wub.gif
Atsakyti
Tai as irgi-kas liecia mane,taip sakant,dalinames,kas kam labiau patinka biggrin.gif O jau kiekvienas daro kaip geriau jam asmeniskai.Jei man nepatiktu-fig as naudociau ta eko doh.gif Siaip tai vaziuojant tinkama pavara is inercijos (nelieciant gazo pedalo) kuro sanaudos nulines.Astroj dar tam reikalinga salyga kad apsuku butu ne maziau 2000(tai greitis taip riedant jau nemazas turi buti,paprastai 4 pavara,jei uz miesto-5),o renukui visada rodo nulines jei tik gaza atleidi.
Atsakyti
Mergaitės, turiu prašymą.

Gal kuri nors, kuriai puikiai sekasi parkavimas galėtumėte surašyti, teoriškai kaip ką kada reikia daryti. Pirma parkavimosi pamoka buvo puiki, antra - tragedija, nieko neatsimenu, darau klaidas, neįvažiuoju į garažą, įstrižai 45 laipsnių kampu ir palei šaligatvį....
Instruktorius liepė teoriškai susirašyti, kada ką turiu daryti, į kurią pusę vairą sukti, ką kuriame veidrodėlyje matyti, kokiu atstumu būti... Bet kaip man tą padaryti, kai neišeina praktiškai? sad.gif

Labai lauksiu Jūsų pagalbos blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Shokoladka @ 2014 11 30, 20:18)
Mergaitės, turiu prašymą.

Gal kuri nors, kuriai puikiai sekasi parkavimas galėtumėte surašyti, teoriškai kaip ką kada reikia daryti. Pirma parkavimosi pamoka buvo puiki, antra - tragedija, nieko neatsimenu, darau klaidas, neįvažiuoju į garažą, įstrižai 45 laipsnių kampu ir palei šaligatvį....
Instruktorius liepė teoriškai susirašyti, kada ką turiu daryti, į kurią pusę vairą sukti, ką kuriame veidrodėlyje matyti, kokiu atstumu būti... Bet kaip man tą padaryti, kai neišeina praktiškai? sad.gif

Labai lauksiu Jūsų pagalbos blush2.gif


Jeigu moki rusiskai-video su idealiu paaiskinimu https://www.youtube....h?v=IY98K4HNq-I ,yra ten visokiu variantu,yra ir regitros filmukai,bet sitas labai geras (yra ten video visiems parkavimams). O aplamai tai reikia suprasti,kad masinos stumti galu nereikia-ja reikia vairuoti,gala vairuoji lygiai taip pat,kaip ir prieki,o jei pradesi galvoti kur kada ziureti ir kiek kartu vaira pasukti-nieko gero nebus is to. Juk i prieki vaziuodama posukiuose tikriausiai negalvoji i kuria puse vaira sukti ir kur ziureti? vat ir su galu tas pats...O instruktoriui velniu reikia atrasyt,nes moko egzamina islaikyti,o ne vairuoti... Pasiimk namie zaislini masinos modeliuka ir pasipraktikuok namie ant stalo-padeda bendram suvokimui. Orientuotis reiketu pagal galini masinos rata. Vnz.,sekmes,ismoksi ir viskas bus gerai,cia toks dalykas kad ir neturi is karto gautis 4u.gif
Atsakyti
Ačiū už palaikymą smile.gif
Atsakyti
Marijampolej dar ir T forma aikstelej atlikineja doh.gif
Atsakyti
nuo sausio 1 isvis nebeliks aiksteliu...
Atsakyti
QUOTE(BRASKYTTT @ 2014 12 03, 20:29)
nuo sausio 1 isvis nebeliks aiksteliu...

Kas dieną po naujieną 4u.gif biggrin.gif
Nežinau ar čia džiaugtis ar ne doh.gif
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2014 11 30, 19:37)
Jeigu moki rusiskai-video su idealiu paaiskinimu  https://www.youtube....h?v=IY98K4HNq-I  ,yra ten visokiu variantu,yra ir regitros filmukai,bet sitas labai geras (yra ten video visiems parkavimams). O aplamai tai reikia suprasti,kad masinos stumti galu nereikia-ja reikia vairuoti,gala vairuoji lygiai taip pat,kaip ir prieki,o jei pradesi galvoti kur kada ziureti ir kiek kartu vaira pasukti-nieko gero nebus is to. Juk i prieki vaziuodama posukiuose tikriausiai negalvoji i kuria puse vaira sukti ir kur ziureti? vat ir su galu tas pats...O instruktoriui velniu reikia atrasyt,nes moko egzamina islaikyti,o ne vairuoti... Pasiimk namie zaislini masinos modeliuka ir pasipraktikuok namie ant stalo-padeda bendram suvokimui. Orientuotis reiketu pagal galini masinos rata. Vnz.,sekmes,ismoksi ir viskas bus gerai,cia toks dalykas kad ir neturi is karto gautis  4u.gif

Ačiū už video,man pravers 4u.gif
Atsakyti