Idomu... Mano astra pirmu begiu iki 60 vaziuoja,antras-iki 80 (kazkada aiksteleje ismeginta,kiek eina iki ribotuvo),bet variklis slabnas,1,6, 55kw tik. Mieste vaziuoju 4-5,jei letas eismas ir daug masinu-tada trecia.Dukros reno clio kilovatu 72 turi,arkliuku beveik 100,bet pavaros trumpos ir praktiskai net ten kur leistinas 40 vaziuoji penkta pavara (apsuku buna kazkur 1500rpm). Mane net smalsumas sueme,butu idomu ismegint kada tokia,kuriai 3 mieste uztenka...
Kaunietes,nevarykit man ant ARV as labai patenkinta viskuo,tiek teorija,tiek instruktorium nepasakyciau,kad visi melynanosiai,gal kai kurie is isvaizdos ir pasirode bet ir apie knyga is virselio nesprendziam,zinoma buna,kad nors uzmusk,komentarai puikus,o susitikus su instruktorium nesutampa auros(taip sakydavo arv,jei nori keist instruktoriu) Mokiausi eiguliu mokykloj
Na aš tik mokausi,nelabai gaudausi,bet mano vyro mašinoj (opel omega) tai tik 60km/h pasiekus reikia 4 pavaros.Čia su kiekviena mašina vis kitaip,kiek man suprantama
Pasiskaitinėjau senesnes temas,tai ramiau pasidarė,nesijaučiu tokia nevykėle pasirodo visoms visko pasitaiko pradžioj,kol išmoksta vairuoti,o aš vat bjauraus charakterio,kad noriu čia ir dabar nepasiseka kas ir jau pasaulio pabaiga
Pasiskaitinėjau senesnes temas,tai ramiau pasidarė,nesijaučiu tokia nevykėle pasirodo visoms visko pasitaiko pradžioj,kol išmoksta vairuoti,o aš vat bjauraus charakterio,kad noriu čia ir dabar nepasiseka kas ir jau pasaulio pabaiga
QUOTE(v-inga @ 2014 11 24, 18:48)
As kai su hyundajum mokiausi,tai tikrai 3 mieste uztekdavo.4 tik virs 50.
Ir dabar turimas citroenas taip pat vaziuoja.
Ir dabar turimas citroenas taip pat vaziuoja.
Mano dukra mokesi su astra,laike su hyundajum,tai su abiem mieste 4-5 vaziavo,bet ji is karto buvo mokoma vaziuoti pagal eko vairavima ir kitaip nemoka,as irgi eko naudoju,bet savo vaiko neperspjaunu-pas ja kuro sanaudos beveik 2l mazesnes Tiesa,instruktorius neleisdavo vaziuoti leciau nei maximalus leidziamas greitis
Papildyta:
QUOTE(Irce6 @ 2014 11 24, 19:04)
Na aš tik mokausi,nelabai gaudausi,bet mano vyro mašinoj (opel omega) tai tik 60km/h pasiekus reikia 4 pavaros.
Gal jis tiesiog iprates taip vaziuoti...kai kurie zmones pavaras persijungia kai pasiekia 3000rpm ar net daugiau,o reiketu perjungti pasiekus 2000rpm.-optimaliausias variantas,bet lygiame kelyje ar nuokalneje galima ir dar anksciau. Mano porininkas kelis kartus yra su mano masina vaziaves(atvaziavau i pamaina,o jis ja parvare prie darbo ),tai itariu,kad jis gal irgi panasiai vazineja-nes per viena parvaziavima sunaudoja tiek kuro,su kiek as visa savaite i darba vazineju Tai sakiau daugiau nevaziuosiu i pamaina su masina,nes biski per brangiai kainuoja
Pagal eko yra tokia taisykle,kad prie 20km-2 pavara,30-3,40-4,50-5,60-6,visoms masinoms.Aisku,senesnems gali buti isimciu,bet nuo 2000m gamybos kiek teko susidurti visos pagal sita principa puikiai vaziuoja As savo astroj iki 50-60 vaziuoju su ketvirta,nes penkta pavara yra nuo kito variklio ir ilgesne-per daug didelis skirtumas nuo ketvirtos ir per daug krenta apsukos. Is tikruju labai priklauso nuo pavaru ilgio sitas dalykas.
QUOTE(denaxa @ 2014 11 24, 19:14)
Mano dukra mokesi su astra,laike su hyundajum,tai su abiem mieste 4-5 vaziavo,bet ji is karto buvo mokoma vaziuoti pagal eko vairavima ir kitaip nemoka,as irgi eko naudoju,bet savo vaiko neperspjaunu-pas ja kuro sanaudos beveik 2l mazesnes Tiesa,instruktorius neleisdavo vaziuoti leciau nei maximalus leidziamas greitis
Ir mane taip moke,identiskai. Pas vyro kuro sanaudos irgi gerokai didesnes
QUOTE(denaxa @ 2014 11 24, 18:24)
Papildyta:
Gal jis tiesiog iprates taip vaziuoti...kai kurie zmones pavaras persijungia kai pasiekia 3000rpm ar net daugiau,o reiketu perjungti pasiekus 2000rpm.-optimaliausias variantas,bet lygiame kelyje ar nuokalneje galima ir dar anksciau. Mano porininkas kelis kartus yra su mano masina vaziaves(atvaziavau i pamaina,o jis ja parvare prie darbo ),tai itariu,kad jis gal irgi panasiai vazineja-nes per viena parvaziavima sunaudoja tiek kuro,su kiek as visa savaite i darba vazineju Tai sakiau daugiau nevaziuosiu i pamaina su masina,nes biski per brangiai kainuoja
Pagal eko yra tokia taisykle,kad prie 20km-2 pavara,30-3,40-4,50-5,60-6,visoms masinoms.Aisku,senesnems gali buti isimciu,bet nuo 2000m gamybos kiek teko susidurti visos pagal sita principa puikiai vaziuoja As savo astroj iki 50-60 vaziuoju su ketvirta,nes penkta pavara yra nuo kito variklio ir ilgesne-per daug didelis skirtumas nuo ketvirtos ir per daug krenta apsukos. Is tikruju labai priklauso nuo pavaru ilgio sitas dalykas.
Gal jis tiesiog iprates taip vaziuoti...kai kurie zmones pavaras persijungia kai pasiekia 3000rpm ar net daugiau,o reiketu perjungti pasiekus 2000rpm.-optimaliausias variantas,bet lygiame kelyje ar nuokalneje galima ir dar anksciau. Mano porininkas kelis kartus yra su mano masina vaziaves(atvaziavau i pamaina,o jis ja parvare prie darbo ),tai itariu,kad jis gal irgi panasiai vazineja-nes per viena parvaziavima sunaudoja tiek kuro,su kiek as visa savaite i darba vazineju Tai sakiau daugiau nevaziuosiu i pamaina su masina,nes biski per brangiai kainuoja
Pagal eko yra tokia taisykle,kad prie 20km-2 pavara,30-3,40-4,50-5,60-6,visoms masinoms.Aisku,senesnems gali buti isimciu,bet nuo 2000m gamybos kiek teko susidurti visos pagal sita principa puikiai vaziuoja As savo astroj iki 50-60 vaziuoju su ketvirta,nes penkta pavara yra nuo kito variklio ir ilgesne-per daug didelis skirtumas nuo ketvirtos ir per daug krenta apsukos. Is tikruju labai priklauso nuo pavaru ilgio sitas dalykas.
Pavaras jungia ties 2000rpm.Jis 7 metus važinėjo su senute reno laguna,tai ten kitaip tos pavaros junginėjosi,prie 40km/h jau 4 reikdavo mesti,o šitoj mašinoj truputį kitaip bėgėjasi mašina,o ir variklis silpnokas...ai nelabai gaudausi aš toj technikoj
ne, man pagrinde tik buvo klausimas, nes apskritai parašė, kad mieste užtenka 3 bėgių, bet pvz ir vilniuje yra vietų, kur greitis mieste 80, tai kaip nejungt kitų bėgių
trumpiausia dėžė, kiek teko vairuot, tai prie 70, penktu bėgiu kažkur 2200 apsukų, jei neklystu. Maniškės dabar ilgi bėgiai, bet kadangi variklis ne ekonomas, tai jokio diskomforto nejaučia, jeigu perjungiu iki 2000 rpm.
trumpiausia dėžė, kiek teko vairuot, tai prie 70, penktu bėgiu kažkur 2200 apsukų, jei neklystu. Maniškės dabar ilgi bėgiai, bet kadangi variklis ne ekonomas, tai jokio diskomforto nejaučia, jeigu perjungiu iki 2000 rpm.
QUOTE(Irce6 @ 2014 11 24, 20:03)
Pavaras jungia ties 2000rpm.Jis 7 metus važinėjo su senute reno laguna,tai ten kitaip tos pavaros junginėjosi,prie 40km/h jau 4 reikdavo mesti,o šitoj mašinoj truputį kitaip bėgėjasi mašina,o ir variklis silpnokas...ai nelabai gaudausi aš toj technikoj
Tai va tame ir visas idomumas,kad kiekviena masina vis kitokia,man asmeniskai dar nera teke dvieju identisku sutikti,net jei jos tu paciu metu gamybos ir tas pats modelis-vis tiek yra skirtumas Ir labai idomu buna ismeginti kaip ta ar kita masina vaziuoja Kiekviena turi savo charakteri-kaip ir zmones O cia ne tik nuo variklio priklauso,faktoriu yra daugiau,bet labiausiai ko gero itakos turi pavaru ilgis.Kuo ilgesne pavara-tuo veliau persijungti reikia.
Papildyta:
QUOTE(džu @ 2014 11 24, 21:03)
ne, man pagrinde tik buvo klausimas, nes apskritai parašė, kad mieste užtenka 3 bėgių, bet pvz ir vilniuje yra vietų, kur greitis mieste 80, tai kaip nejungt kitų bėgių
trumpiausia dėžė, kiek teko vairuot, tai prie 70, penktu bėgiu kažkur 2200 apsukų, jei neklystu. Maniškės dabar ilgi bėgiai, bet kadangi variklis ne ekonomas, tai jokio diskomforto nejaučia, jeigu perjungiu iki 2000 rpm.
trumpiausia dėžė, kiek teko vairuot, tai prie 70, penktu bėgiu kažkur 2200 apsukų, jei neklystu. Maniškės dabar ilgi bėgiai, bet kadangi variklis ne ekonomas, tai jokio diskomforto nejaučia, jeigu perjungiu iki 2000 rpm.
As pora metu vazinejau isimetusi deze nuo tikriausiai dyzelio,mieste varinejau tik penkta-baisiai trumpos pavaros,nuo sankryzos greit susijungi ir varai penkta Prie 100km buvo 4 tukst. apsuku -isivaizduok,kokios buvo kuro sanaudos ,tai greiciau ir nevaziuodavau bet vaziavosi labai smagiai,tokia grynai slalomine masina,afigenai geras isibegejimas Paskui atrestauravo mano senaja deze,koki menesiuka prie ilgu pavaru pratinausi Ir dziaugiausi trecdaliu sumazejusiomis kuro sanaudomis Astroj as irgi anksti jungiu,nors variklis silpnas,bet labai gerai zemas apsukas toleruoja,galima leisti nukristi iki 1000,ir tik tada variklis parodo nepasitenkinima
Perjungdavau pavaras prie 2000-2200 apsuku, ir vaziuojant iki 60 km/h greiciu tiek nepasiekdavo. Mieste rydavo 12 l, uztat uzmiestyje 7 l benzo. Tas jusu paminetas eko vairavimas yra neteisingas, nes tikrai netinka visiem varikliam. Turejo audi c4, lyg tais 2 l buvo, vyras vazinejo mieste 5 pavara, uztat variklis suejo, pridege kazkokios tarpines. Brangiai kainavo remontas. Vat jum ir eko vairavimas. Dabartinej mano masinoj kompas rodo kada perjungti pavaras, variklis 2.0 TDI, perjungti 5 pavara siulo prie 55-60 km/h geicio. 6 - 75-80 km/h.
Vazineju ne Vilniuje. Lietuvoje yra ir daugiau miestu.
Ir pavaros labiau nuo variklio galingumo ir pacio variklio, o ne nuo masinos modelio priklauso.
Vazineju ne Vilniuje. Lietuvoje yra ir daugiau miestu.
Ir pavaros labiau nuo variklio galingumo ir pacio variklio, o ne nuo masinos modelio priklauso.
QUOTE(pikkolo @ 2014 11 25, 22:02)
Perjungdavau pavaras prie 2000-2200 apsuku, ir vaziuojant iki 60 km/h greiciu tiek nepasiekdavo. Mieste rydavo 12 l, uztat uzmiestyje 7 l benzo. Tas jusu paminetas eko vairavimas yra neteisingas, nes tikrai netinka visiem varikliam. Turejo audi c4, lyg tais 2 l buvo, vyras vazinejo mieste 5 pavara, uztat variklis suejo, pridege kazkokios tarpines. Brangiai kainavo remontas. Vat jum ir eko vairavimas. Dabartinej mano masinoj kompas rodo kada perjungti pavaras, variklis 2.0 TDI, perjungti 5 pavara siulo prie 55-60 km/h geicio. 6 - 75-80 km/h.
Vazineju ne Vilniuje. Lietuvoje yra ir daugiau miestu.
Ir pavaros labiau nuo variklio galingumo ir pacio variklio, o ne nuo masinos modelio priklauso.
Vazineju ne Vilniuje. Lietuvoje yra ir daugiau miestu.
Ir pavaros labiau nuo variklio galingumo ir pacio variklio, o ne nuo masinos modelio priklauso.
Pavaros labiausiai priklauso nuo greiciu dezes ir kaip tai suderinta su variklio apsukomis.Pats variklis pavaru neturi,tai nuo jo priklausyti nelabai gali.
Tos eko taisykles yra bendros,tinkancios daugumai masinu,bet,kaip tuo paciu pazymima-atsizvelgiant i,taip sakant,"äsmenines" kiekvieno auto ypatybes (sakykim,jos tinka daugumai auto,iprastoms miesto standartinems-visoms). Kai pradejau vazineti pagal eko,kuro sanaudos sumazejo mazdaug 4l,tai manau,kad verta. Tam,kad nepakenkti varikliui(nes tie,kurie sumaste eko vairavima,dar neturi duomenu kaip tai veikia variklius-dalykas dar palyginti sviezias),reikia ji tinkamai priziureti,ir retkarciais nepatingeti gerai pragainioti aukstom apsukom.Tarpines negalejo pridegti nuo vazinejimo 5 pavara mieste,kazkas kitko dar ten matyt buvo... As savo masina retkarciais sport rezimu aiksteleje pragainioju,kaip sakau- duodu motorui "prasisikti",tai tas eko niekuo nepakenks.Dukros masina irgi gaus prasilakstyti. Siaip daug kas taip vazineja,bet dar niekam del to nera kazkas sugede (matyt,del to,kad dar sviezias dalykas sitas)...Gal po kazkiek daugiau metu jau atsiras kokiu duomenu,kaip vazinejimas zemomis apsukomis veikia varikli... Is tikruju butu idomu specialistu nuomone situo klausimu suzinoti...
Del 5 mieste-tai jo,cia ko gero tik Vilniuj tai reikalinga ir gal dar Kaune,kitur kiek teko matyti zmones normaliai vazineja,o ne kaip galvas nutruke
na, kas liečia eko vairavimą, aš jo tiesiog negaliu pernešti aš geriau sumokėsiu keliais litais į mėn daugiau, bet važiuosiu taip, kaip man patogu