QUOTE(delfiuka @ 2014 10 14, 22:38)
Smagu sužinot specialistės nuomonę
Tai kodėl reikalaujama to riedėjimo laisva pavara ir jis dar priskiriamas prie ekovairavimo? Juk jis slidžiame kelyje pavojingas ir aplinką kaip tik labiau teršia nei įprastas stabdymas...
Denaxa, o galima sustoti taip kaip aš važiuoju, kad važiuojant trečia pavara prie šviesoforo tiesiog stabdaisi, sustoji ir laisva, o ne mažinant pavaras paeiliui arba iš trečios į pirmą, kai į aikštelę pasukt reikia?
Jo nereikalaujama,cia tik rekomendacija
Tam,kad riedant su pavara butu nulines sanaudos,turi buti tam tikras apsuku kiekis,jei tu apsuku neuztenka-tada visai racionalu riedeti laisva (kuro siuo atveju ima kaip masinai stovint).Bet kol nera patirties-nereiketu labai jau isismaginti su ta laisva,nebent esi tikra,kad prireikus pavaros zaibiskai ir nemastydama isijungsi butent ta kurios reikia-atsizvelgiant i greiti ir situacija.
Nezinau kokiie dabar egzaminu reikalavimai,bet manau,kad viskas priklauso nuo situacijos,jei vaziuoji tuscia gatve,tai aisku susimazini iki trecios ir ta trecia ir privaziuoji,sakyciau-nelabai jau yra kur mazinti,bet jei eismas juda letai tai kazin ar taip iseis,gali tekti ir antra pavaziuoti...Siaip stabdyti mazinant pavaras reikia moketi-naudingas dalykas ziema. Aplamai jei kyla klausimas kokioj situacijoj kokia pavara vaziuoti-atsakymas gali buti tik vienas-priklauso nuo situacijos,nuo greicio tuo momentu.Atsakysiu vieno instruktoriaus zodziais (kai vaziuodama su fura paklausiau su kokia pavara teisingiausia posuki praeiti,kad regitroje neprisikabintu)-vaziuot reikia taip,kad masinai butu gerai,kad ji vaziuotu. As,pvz.,jei niekas neuzstabdo tai posuki i desine praeinu 4 pavara-nes greitis buna apie 50-60,jei vaziuoji letai-mazini iki antros ir suki antra.dar priklauso nuo masinos,jei pavaros trumpos-gali buti,kad ir trecia iseis uzsukti.Ziema-viskas daroma leciau. I pirma jungiama tik tada,jei buvai visiskai sustojusi ir reikia vel pajudeti is vietos,pirma yra skirta tik pajudejimui,jei visiskai nesustoji-vaziuojama antra.
Papildyta:
QUOTE(Tikrė @ 2014 10 15, 08:36)
vienas dalykas, kad gausis per staigus stabdymas, turėtum nuosekliau lėtėti 3-2-laisva, nes kaip vyksta stabdymas trečia pavara? Kerti per stabdžius jau staigiau, būtinai turi nuspausti sankabą, kitaip mašina ims "purtytis". Tokį stabdymą mums mokantis leido daryti tik kai mieste jau reikia staigiai stabdyti prieš kliūtį ir pan., bet ne prieš šviesoforą
Nesigaus staigus stabdymas,gausis pririedejimas laisva,ir tiek...mazini greiti stabdydama pamazu,apsukoms nukritus mazdaug iki 1000rpm (kai masinai jau buna per mazai ir reiketu zemesnes pavaros)-jungi laisva ir pamazu stabdydama pririedi. Niekas nesipurto ir stabdymas gaunasi lygiai toks pats staigumo atzvilgiu.Su sankaba stabdyti neprireikia nes pavara isjungiama dar galutinai nesustojus,laisva riedama vos pora metru.
Papildyta:
QUOTE(Shokoladka @ 2014 10 18, 13:03)
Gal kas buvote panašioje situacijoje (aišku, skyrybų nereikia
), kaip jums sekėsi išmokti? gal galite rekomenduoti kokį nors instruktorių papildomoms pamokoms paraleliai su turimomis mokykloje (veiksmas Vilniaus Centre), nes maniškis instruktorius "atseit" papildomai nemoko....
Ačiū
Pagal dabartinius istatymus (berods lyg dar nepakeite,nors zadejo kazka sitoj srity
),instruktoriu is kitos mokyklos papildomoms pamokoms gali imti tik jau turedama savo mokyklos baigimo pazymejima.Nelegaliai nei vienas normalus rimtas instruktorius tikrai nemokys.O savo instruktoriu gali pakeisti i kita toje pacioje mokykloje.Papildomos pamokos imanomos tik isvazinejus visas privalomas.Jei reikes gero instruktoriaus-turiu ka parekomenduoti (
toki labai afigena instruktoriu,visus ismokina)-rasyk i az.