QUOTE(Dalyte:) @ 2015 02 10, 16:14)
arba kitą karta uždavė domui tokia užduoti, piešinys su veiksmais pridėti atimti ir pagal suma spalvini. Tu veiksmų, mechaniškų gal 40, kam tiek laiko skirti tam/ man svarbu atrodo pati principą suprasti, o ne darbą dėl darbo daryti
su ta daugyba išvis perdaug , net aš nemoku visos daugybos lentelės...iš tų vaikų norima per daug ir tą ir aną....mb jau retai supranta užduotis. man ta matematika grynas vaikų išdūrinėjimas, kai per vairuotojų teorijos egzaminą
teisingai, gi ir kolegija ten yra, iš mūsų kaimo kelis jaunuoliai ten studijuoja nuotoliniu ir dieniniam
su ta daugyba išvis perdaug , net aš nemoku visos daugybos lentelės...iš tų vaikų norima per daug ir tą ir aną....mb jau retai supranta užduotis. man ta matematika grynas vaikų išdūrinėjimas, kai per vairuotojų teorijos egzaminą
teisingai, gi ir kolegija ten yra, iš mūsų kaimo kelis jaunuoliai ten studijuoja nuotoliniu ir dieniniam
Aš tai nieko prieš, kad lavintų vaikų loginį mąstymą, duodant įdomias užduotėles su paskatinimais, bet tie piešiniai nėra labai įdomūs mano nuomone, o ir mano vaikui tai nėra stimulas, nes jis jau mato, kas gausis, dabar va turi vieną parsinešęs ir ten net nepradėjus spręsti ir spalvoti matosi, kad tai ančiukas donaldas, koks skirtumas kaip jis bus nuspalvotas, man atrodo įdomiau būtų jei tik išsprendęs užduotėles pamažu matytum kas bus piešinyje, o ne kokios spalvos rūbais ančiukas donaldas apsirengęs.
Prieš daugybos lentelę neturiu irgi nieko prieš, gal kai kurie dalykai turi būti iškalti, nes tai kaip aš suprantu vistiek pagrindas skaičiavimui. Tam reikia įdėti darbo. Loginiai uždaviniai skatina mąstyti, ieškoti sprendimo. Manau tai labai naudinga, mūsų laikais tai pradinėse nebuvo tokių užduočių ir mūsų mąstymas nebuvo realiai lavinamas, turėjom viską daryti ir mąstyti pagal paduotas klišes. Iškalei klišes ir viskas, o vat kai reikia pradėt mąstyti ir šnipštas, jaučiamės kaip išdūrinėjami .