Įkraunama...
Įkraunama...

Ar Dievas egzistuoja? (2 tema)

QUOTE(xor @ 2017 07 18, 22:48)
Ne vaižgatės "blogos energijos" esmė, o esmė tame, kad žmonės ieško dievo tik ten kur jų manymu jis "gali slėptis" ir retai pagalvoja, kad bijo peržengti tam tikras ribas, atsisakyti stereotipinio mąstymo. Kai esi pats drąsus, tai kito drąsa nemalonaus jausmo nesukelia.

Ir dabar yra tikima ką proteviai sake. Keičiasi santvarkos, tai tuo pačiu keičiasi tai ką mūsų tėvai ar proteviai kalbėjo ir kalba ir tuo yra tikima, ar ne taip ?


Nezinau, galimai jums atrodo, kad visi zmones aplinka vertina kaip jus, ju intencijas inspiruoja tik jus asmeniskai itakojantys faktoriai....

Itariu man teks jus nuvilti, bet bent jau man net neidomu kur neva slepiasi Dievas. Kai mastau apie Dievo buti-egzistencija, sis klausimas net neiskyla. Bet konkretaus oponento atzvilgiu jauciu panasiai, ne del jo Dievo paiesku, o bendravimo forume. Neatmetu tikimybes, kad galimai ir kiti zmones gali jausti antipatija man. Mano galva tai normalu. Bet tikrai nedrisciau ta antipatija dangstyti, neva kad oponentui stinga drasos izvelgti daugiau, nei sugebu as brangute. Jei buti saziningais, tai isvis nieko bendro su tema neturi.

***********************

Zmogau, is kur jus traukiate tas banalybes?
Kodel jus jas pateikiat kaip aksioma?

Prie ko cia santvarkos? Jei butu taip kaip teigiate jus, mes visiskai nesuprastumeme zmoniu kurie pries simta, tukstanti, ar dar daugiau metu.

Kaip patvirtinima mano izvalgos pateikiu jums rubajata kuri Omaras Chajamas aprase galima sakyti 1000 metu atgal.

Tu nieko nezinai sioj butyje, tu - niekas,
Tu vejo sukurys dykumoje, tu - niekas.
Tu visas tarp dvieju bedugniu - nebuciu,
Ir kas aplink tave, ir viduje tu - niekas.

Kas cia nesuprantama...

O siaip, mastantys zmones visada kvestionuoja kitu teiginius, nesvarbu kas jie proteviai, autoritetai, ar siaip prasalaciai.


Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2017 07 19, 09:31)

Itariu man  mirksiukas.gif
Bet nesivelk i beprasmybes. Neverta, NESUPRAS. Jei galesi apsiribok temos ribomis.

Juk pati manai, kad tik neva ji geriausiai viska ZINO, nes mate, uoste, ragavo, liete. Tiesa irodyti negali, bet tiek to, ar verta del to gincytis. Zmogus tuo TIKI.

Kai mes TIKINTIEJI tampame itakoti puikybes vien todel kad kvestionuojam jos neva zinojima. Jei jai nuo to geriau, del to jausciasi pakyleta, teisesne, velgi ar tai problema. Mes gi turime savo tikejima.

Tai as taip ir supratau biggrin.gif ir pasiuliau praleisti arba nereaguoti i mano postus ir supratima, kad temos rietenomis neterst. Bet ziuriu beprasmiska biggrin.gif .
Papildyta:
QUOTE(vaižgantė @ 2017 07 19, 07:59)
O ką tai turi bendro su šia tema? Ar čia rašo egzoterikai, būrėjos ir šarlatanai?
Sakyti, kad visus permatai, yra puikybium elementarum  biggrin.gif



Rasyti, kad zinai kiek turesi vaiku ir anuku ir ka jie veiks yra okultizmas ir sarlatanizmas.
Beje paskutiniu tu atsiliepi apie Jezu mirksiukas.gif
Papildyta:
QUOTE(vaižgantė @ 2017 07 18, 12:45)

Pamąsčiau, kad Jėzus jokių stebuklų neparodė...Tai, ką jis darė, dabar daro daugybė žmonių, pabaigę elementarius parapsichologijos mokslus...Tarkim, vandens pavertimas vynu ar psichinės ligos perkėlimas į kiaules yra grynas šarlatanizmas. O prisikėlimą iš mirusiųjų galima padaryti nesunkiai, pasinaudojant laiko tuneliu- mirusį paimi, gyvas ateina... Taigi jokios mistikos... Asmenybė ir jos veikla mistifikuojama, siekiant apipudrinti žmonių smegenines, kad jie tikėtų, melstųsi ir maitintų agregorus...

Atsakyti
QUOTE(cambala @ 2017 07 18, 22:02)
Oho, kaip negrazu is Montevertes puses.
Stiprybes jums 4u.gif ,  nekreipkit demesio, juk viskas grizta bumerangu.

Taip žemai puolėt ir tikite sapalionėmis kaip eilinė žemesnio intelekto forumietė?
Papildyta:
QUOTE(vaižgantė @ 2017 07 18, 22:23)
Būtų įdomu pasvarstyti, kodėl Perkūną savinasi lietuviai popc1.gif

Tai kad jo savintis nereikia, ar yra Žemėje vieta, kur griausmo, žaibo negirdėt, nematyt?
Papildyta:
QUOTE(cambala @ 2017 07 19, 11:23)
Rasyti, kad zinai kiek turesi vaiku ir anuku ir ka jie veiks yra okultizmas ir sarlatanizmas.

O tame žinojime kas nors blogo? Sakyčiau, kad blogai tada, kai žmogus visai nežino nieko apie save, nei savo paskirties, yra aklas ir nematantis. Va tada jį gali paveikti bet kas ir jis tikės bet kuo, mėtysis, pradedant Dievais, baigiant žmonių "tiesiomis". Kaip ir jus vakar paveikė. Išsidavėt pati, kad tikite viskuo net be įrodymų ir tuo, kas garsiau ir graudžiau pavirkauja biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2017 07 19, 11:06)
Itariu man teks jus nuvilti, bet bent jau man net neidomu kur neva slepiasi Dievas. Kai mastau apie Dievo buti-egzistencija, sis klausimas net neiskyla. Bet konkretaus oponento atzvilgiu jauciu panasiai, ne del jo Dievo paiesku, o bendravimo forume. Neatmetu tikimybes, kad galimai ir kiti zmones gali jausti antipatija man. Mano galva tai normalu. Bet tikrai nedrisciau ta antipatija dangstyti, neva kad oponentui stinga drasos izvelgti daugiau, nei sugebu as brangute. Jei buti saziningais, tai isvis nieko bendro su tema neturi.

Prie ko cia santvarkos? Jei butu taip kaip teigiate jus, mes visiskai nesuprastumeme zmoniu kurie pries simta, tukstanti, ar dar daugiau metu.



Tema yra labiau diskusijai, o ne bendravimui. Ne jus mane nuviliat, nuvilia tai, kad naudojam kaip ir tą pačią kalbą, bet dalis bėdų iškyla, kai yra nesuprantama kas norėta pasakyti ir nereikia į protėvius net darytis, nes irgi bus ne taip suprasti smile.gif

Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2017 07 19, 11:54)


Tai kad jo savintis nereikia, ar yra Žemėje vieta, kur griausmo, žaibo negirdėt, nematyt?



Tas Perkūnas, apie kurį kalbu, neturi nieko bendro su žaibais ir griausmais. Gi aiškiai įvardijau, kokius asmenis jame matau. Mane išties labai menkai domina, kas užsiima žaibais ir griausmais, nes tai žemesnis lygmuo. Tai ne dievų lygmuo.
Man įdomiau, tarkim, kuo skiriasi Šakti ir Vaisgamta. Kaip suprantu šiuo metu, Vaisgamta apima plačiau ir giliau nei Šakti. Ir Perkūnas apima plačiau ir giliau nei Šiva. mastau.gif
Papildyta:
QUOTE(cambala @ 2017 07 19, 11:23)


Rasyti, kad zinai kiek turesi vaiku ir anuku ir ka jie veiks yra okultizmas ir sarlatanizmas.
Beje paskutiniu tu atsiliepi apie Jezu mirksiukas.gif



Jei dabar būtų 1980 m., tokį požiūrį suprasčiau, bet kadangi už lango 2017 m., toks požiūris kvepia tiesiog davatkizmu: gyvenu skarelę ant ausų ir akių užsismaukus, kad tik nieko neišgirsčiau ir nepamatyčiau...

Jėzaus nepavadinau nei šarlatanu, nei okultistu, tik pastebėjau, kad tai, ką jis darė, šiuo metu daro daugybė išmanančių parapsichologiją. Pvz., ir man teko mokytis vandenį paversti vynu. O ligas permetinėja visi bioenergetikai, kurių dabar begalė. Būtent davatkoms lengva buvo įteigti, kad Jėzus yra mitinis personažas, kuriam reikia lankstytis ir garbinti. Nemąstančiam žmogui lengva įteigti bet kokią religiją.
Atsakyti
QUOTE(vaižgantė @ 2017 07 19, 12:14)
Tas Perkūnas, apie kurį kalbu, neturi nieko bendro su žaibais ir griausmais.

Kam tada klaidintis viena kitą ir vadinti jį Perkūnu? https://www.google.l...1k1.ZC3dPVaH4ys


Papildyta:
QUOTE(vaižgantė @ 2017 07 19, 12:14)
Tas Perkūnas, apie kurį kalbu, neturi nieko bendro su žaibais ir griausmais. Gi aiškiai įvardijau, kokius asmenis jame matau. Mane išties labai menkai domina, kas užsiima žaibais ir griausmais, nes tai žemesnis lygmuo. Tai ne dievų lygmuo.

Klysti dėl žemumo. Dievas ir lieka Dievu, nesvarbu, kad jį sumitologizuoja kaip pasireiškiantį kartais per žaibą. Jo galia nuo to neslopsta visiškai.
Atsakyti
QUOTE(xor @ 2017 07 19, 12:05)
Tema yra labiau diskusijai, o ne bendravimui. Ne jus mane nuviliat, nuvilia tai, kad naudojam kaip ir tą pačią kalbą, bet dalis bėdų iškyla, kai yra nesuprantama kas norėta pasakyti ir nereikia į protėvius net darytis, nes irgi bus ne taip suprasti smile.gif


Nejaugi? Viel banalios ir mentorines tiesos, kurios nieko bendro su paties veiksmais temoje nesusije.

Tuomet, gal pasivarginsite perskaityti savo pacio man dedikuotus postus, atsiminti primetamas savo paties jausenas man, suprask tu taip galvoji, jauti. Tad galimai suvoksite kad jusu teiginiai neatitinka tikroves, nes pats nesilaikote neva deklaruojamu diskusijos remu. Pgalaiau ar pastabos, izvalgos apie oponento jausenas yra susijusios su bendravimu? O jus tikras kad jau mano postus jus suprantate tiesingai? As abejoju. Bet gi jums tai netrukdo rasyti atsiliepimus, rasyti savo pastabas, beje dazniausiai su gvildenamu kalusimu visai nesusijusias.

Kita vertus, butu kvaila neigti, kad jauciama oponentui simpatija ir antipatija ne itakoja teksto suvokima. O teksto suvokimas, butent ir yra teksto interpretacija, ka reiskia jog suteikiam jam savo asmenini suoprati, kuris negali buti siejamas su oponentu. Problema buna tik tuomet, kai zmogus nesuvokia to.

Interpretacijos yra interpretacijomis, bent jau kai asmuo vertindamas oponuojancia puse, nesivargindamas kontrargumentuoti, pradeda rasti kad oponento izvalgos, poziuris yra pimityvus, ar tarkim mato tik "knygos virseli" ir t.t. nes nesutampa su jo pozicija. Tai tikrai nediskusija, cia tiesioginis bandymas menkinti oponenta, nes nesugeba konstruktyviai oponuoti i jo izvalgas.

O diskusija tam ir skirta, kad suprasti t.y. priarteti prie supratimo, pasiekti konsensusa.

Beje jus, nesivarginate pateikti savo minciu pagrindimo, nes dazniausiai absiribojete frazemis, kaip aksioma. Del to jas subanalindami. Ir visai nesvarbu kad jas kazkada istare isminciai, nes jos tampa banalios istrauktos is konteksto.

Jei tarkim manes kas nors nesurpanta, galimai as blogai sugebu isdesyti savo mintis, nuostatas, izvalgas. Dazniausiai pateikiu, ta pati rasydama keliais variantais, juk tai nesunku kai tu suvoki apie ka kalbi, galvodama kad oponentui isties idomu suprasti mane, beje uz tai bunu kaltinama paklodziu rasymu, Bet tiek to, man patinka butent argumentuotai diskutuoti, skaityti pagristas oponento izvalgas, verciancias mane kvestionuoti savo pacios pozicija diskutuojamu klausimu.

Tas kas nori mustis, lazda visada ras, o svarbiausia, kaltins kitus bet ne save branguti.

Beje, ar pastebejote, kad izvalgu i tema, i mano kotrargumetus jus nereguojate, iskart blusinejates, kai galejote tai palikti be atsako. Taigi, deklaracijos lieka deklaracijomis.
Papildyta:
Man visa Dievas buvo, yra ir bus siejamas su dvasingumu, morale-dorove.

Visi tie ieskojimai, kaip pasireiskia Dievas, kaip ji garbinti, kur jis gyvena, kuo jis minta ir t.t. Bent jau man NEIDOMU. Dievas yra auksciau. Kad butu suprantama, sielai maisto nereikia, ji nemirtinga. Kunas Sielai tik indas. O Dievas yra daugialypis, jo zmogaus protas neparepia, kaip nesgeba aprepti TIESOS, nes neturi SVERTU (pakankamo ziniu bagazo), nes tai yra siekiamybe t.y. kiek bezinotum, tu zinosi nepakankamai, nes esi ZMOGUS, ne DIEVAS. Bet zinoma, tai neturi buti stabdis siekti ziniu, bet tikrai nemanau, kai kalba eina apie Dieva, tikejimo i ji formos, ar Dievu kiekis yra esminis TIKEJIMO aspektas.

(Beje, ar atkreipete demesi, as visus savo teiginius siam poste argumentavau).
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Moonte: 19 liepos 2017 - 11:59
QUOTE(Moonte @ 2017 07 19, 12:44)
Man visa Dievas buvo, yra ir bus siejamas su dvasingumu, morale-dorove.

Kodėl tuomet anot jūsų žmonės būna amoralūs, nedorovingi ir visokie kitokie ne- ? Iš kur jie tai paėmė, jei Dievai (ar Dievas pagal jus) to nė krislelio neturi?
Atsakyti
QUOTE(vaižgantė @ 2017 07 19, 09:28)
Xor, kaip manai:
1. Ar negalėjo būti taip, kad tuo metu, kai Šakti buvo vadinama Vaisgamta (Lietuvos teritorijoje), Šiva ir Perkūnas buvo lyg broliai dvyniai? Ar kartais jų atsiskyrimas neįvyko dėl atėjusios krikščionybės?
2. Kur galėjo būti Vaisgamtos ir Perkūno "būstinės"?
3. Koks Vaisgamtos ir Perkūno vaidmuo buvo Radvilų klestėjimo laikais?


1. Kaip ir pati jau paminėjai, tai Vaisgamta buvo visaapimantis įsikūnijimas ir neturėjo fizinio pavidalo. Šakti buvo arčiau fizinio pavidalo. Šiva ir Vaisgamta yra ta pati esybė, tik yra pasidalinta į skirtingas buvo/egzistavimo/įsikūnijimo formas.
Su Perkūnu ir Šiva buvo panašiai kaip su Šakti ir Vaisgamta. Perkūnas visaapimantis, o Šiva buvo įsitvirtinęs žemesniame lygmenyje nei Perkūnas.
2. Tuo metu jie buvo tokiame pavidale,tai žodis "bustinė" yra per ankštas dalykas.
3. Radvilų klestėjimas buvo kaip rusenančios ugnelės pakurstymas, mėginimas palaikyti, atkurti. Tai buvo suplanuota, kaip gelbėjimo planas, kai buvo įvesta kriškčionybė. Krikščionybės įvedimas sugriovė viską, kad iki tol buvo sukurta ir puoselėjima. Lietuvos krašte ir aplink apimančiose teritorijose (Latvija, Baltarusija,Lenkija) tai buvo unikalus dalykas smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2017 07 19, 12:49)
Kodėl tuomet anot jūsų žmonės būna amoralūs, nedorovingi ir visokie kitokie ne- ? Iš kur jie tai paėmė, jei Dievai (ar Dievas pagal jus) to nė krislelio neturi?


Geras klausimas. Žmonės turi tai, ką gavo iš dievų...
Papildyta:
QUOTE(Monteverte @ 2017 07 19, 12:31)


Klysti dėl žemumo. Dievas ir lieka Dievu, nesvarbu, kad jį sumitologizuoja kaip pasireiškiantį kartais per žaibą. Jo galia nuo to neslopsta visiškai.


Gal projekto klestėjimo laikais Perkūnas ir orų valdymu rimčiau užsiėmė, bet dėl krikščionybės atėjimo projektas žlugo, todėl, manyčiau, orų vandymas buvo pavestas programai...
Atsakyti
QUOTE(Monteverte @ 2017 07 19, 12:49)
Kodėl tuomet anot jūsų žmonės būna amoralūs, nedorovingi ir visokie kitokie ne- ? Iš kur jie tai paėmė, jei Dievai (ar Dievas pagal jus) to nė krislelio neturi?


O todel kad zmones ne Dievai. Jiems suteikta teise rinktis, kokiais buti. Bet si tese, ne vien suteikia bet ir ipareigoja, nes ateityje uz savo paties pasirinkima teks nesti atsakomybe.

Setonas yra Dievo tvarinys. Kaip ir visi Dievo tvariniai turintys Dieviskas savybes, bet nera Dievais. Jei tarkim Setono galios, itaka didesne nei eilinio zmogaus, jis netampa Dievu. O kaip mes zinome, Setonas yra amoralus, o amoralumas ir yra jo asmenine savasties dalis, kuri isskiria ji is kitu.

Kiekvienam zmogujue gyvena Dieviskasis pradas, tik nuo musu priklauso, kiek leisime apsesti mus t.y. isileisti i save Setonisko prado.
Atsakyti
QUOTE(Moonte @ 2017 07 19, 13:05)
O todel kad zmones ne Dievai. Jiems suteikta teise rinktis, kokiais buti. Bet si tese, ne vien suteikia bet ir ipareigoja, nes ateityje uz savo paties pasirinkima teks nesti atsakomybe.




O tai dievai neturi teisės rinktis? Tik žmonės?
Atsakyti