QUOTE(xor @ 2017 07 18, 20:49)
Šakos,šaknys, šakos, šaknys... vyskta nuolatinė kaita. O medžių yra ir daugiau.
Ne kiekybeje gi esme, o tai kad kiek bebutu tu medziu, bet jie visi turi tas pacios sakas ir saknis.
As tikiuosi nepulsite aiskinti kad ju forma, spalva ir t.t. skirtinga.
Taip ir su Dievu, jo pazinimu ir t.t. Vieam svarbu forma, kitam turiinys, treciam pliuspuktu rinkimas, del viso pikto, o gal pravers, ketvirti iesko naudos sau, neva vykdo barterinius mainus, penkti per tariamas Dievo paieskas tenkina savo puikybe. Kaip jau ansciau minejau, kokie zmones, tokie ir ju Dievai.
O mano galva Dievas yra VIENAS, jam nereikia irodineti kad jis yra, kas tiki juo ir be irodymu tiki. TIKEJIMO esme TIKETI. ZINOJIMO esme ZINOTI. Kad yra aibes religiju, tai neirodymas kad Dievu yra daug, tiesiog, kiekvienai zmoniu gurpei (zmogui) pateikiama butent jiems suprantama Dievo egzistencijos versija, greiciau tai pavadinciau moraliniu nuostatu savadu, kad apsaugotu zmogu, bet ne tam kad priverstu itiketi Dievu. Prievartos faktorius atsiranda daugiau is neva Dievo tarnu zemeje puses, ar tariamu zinotoju.
QUOTE(cambala @ 2017 07 18, 18:54)
Paskaityk is naujo savo sios dienos postus. Paskui pasitaisei, kad tegu lanko, jei neturi to kazko savo molekulej ar kaip ten.
O kam iki manes buvo sunku su teksto suvokimu?
Itariu man
Bet nesivelk i beprasmybes. Neverta, NESUPRAS. Jei galesi apsiribok temos ribomis.
Juk pati manai, kad tik neva ji geriausiai viska ZINO, nes mate, uoste, ragavo, liete. Tiesa irodyti negali, bet tiek to, ar verta del to gincytis. Zmogus tuo TIKI.
Kai mes TIKINTIEJI tampame itakoti puikybes vien todel kad kvestionuojam jos neva zinojima. Jei jai nuo to geriau, del to jausciasi pakyleta, teisesne, velgi ar tai problema. Mes gi turime savo tikejima.