Įkraunama...
Įkraunama...

Grindinis šildymas 3

Turiu klausimą - grindinio sildymo vamzdeliai uzpildyti vandeniu , o sildymo sistemą planuoju irengti gruodį .Baisu ,kad užšals vanduo grindyse ,kai lauke bus minusas .Kokia būtų išeitis -gal elektrinis šildytuvas padėtų ,kol įsirengsiu ?
Atsakyti
QUOTE(egilis @ 2014 10 02, 01:27)
Turiu klausimą - grindinio sildymo vamzdeliai uzpildyti vandeniu , o sildymo sistemą planuoju irengti gruodį .Baisu ,kad užšals vanduo grindyse ,kai lauke bus minusas .Kokia būtų išeitis -gal elektrinis šildytuvas padėtų ,kol įsirengsiu ?


Arba vandenį maišyti su antifrizu, arba namuose palaikyti pliusą.
Atsakyti
QUOTE(egilis @ 2014 10 01, 23:27)
Turiu klausimą - grindinio sildymo vamzdeliai uzpildyti vandeniu , o sildymo sistemą planuoju irengti gruodį .Baisu ,kad užšals vanduo grindyse ,kai lauke bus minusas .Kokia būtų išeitis -gal elektrinis šildytuvas padėtų ,kol įsirengsiu ?

Siaip per viena nakti nesusals, kelios naktys turetu buti minusines, stebek vidaus temperatura, kompresoriaus pagalba galima ir ispusti is sistemos vandenuka.
Atsakyti
QUOTE(Noriukas5 @ 2014 10 02, 19:41)
Siaip per viena nakti nesusals, kelios naktys turetu buti minusines, stebek vidaus temperatura, kompresoriaus pagalba galima ir ispusti is sistemos vandenuka.

Jau sutariau su santechnikais ,po poros dienų išsiurbs vandenį iš vamzdelių ,tikiuosi ,didelių šalčių nebus ir vamzdeliai neužšals
Atsakyti
Gal kas zinote pagal kokia formule subalansuoti uponor kolektoriu,neturint debitomaciu.Ziedu ilgius zinau.
Atsakyti
Jei paprastai - visas kilpas pilnai atsukti, o paskui prisukinėti tų kambarių kilpas, kuriuose per šilta. Reguliavimo laikotarpiu duris stengtis laikyti uždaras. Jei sudėtingai, profesionaliai - aš pasuoju...
QUOTE(zbygniev @ 2014 10 04, 20:48)
Gal kas zinote pagal kokia formule subalansuoti uponor kolektoriu,neturint debitomaciu.Ziedu ilgius zinau. <{POST_SNAPBACK}>

Kaip galvojat? Grindinio šildymo vamzdeliai plokščiame pamate jeigu eina po siena, išilgai sienos, o ne kerta ją - čia labai blogai? Kalba eina tiek apie išorines, tiek apie vidines nešančiąsias sienas. Bandau nusipiešti gražų vamzdelių išvedžiojimo paveiksliuką, tai vienodinant kilpų ilgius kai kurie segmentai lenda po sienomis.
Atsakyti
QUOTE(Milao @ 2014 10 07, 18:40)
Jei paprastai - visas kilpas pilnai atsukti, o paskui prisukinėti tų kambarių kilpas, kuriuose per šilta. Reguliavimo laikotarpiu duris stengtis laikyti uždaras. Jei sudėtingai, profesionaliai - aš pasuoju...
Kaip galvojat? Grindinio šildymo vamzdeliai plokščiame pamate jeigu eina po siena, išilgai sienos, o ne kerta ją - čia labai blogai? Kalba eina tiek apie išorines, tiek apie vidines nešančiąsias sienas. Bandau nusipiešti gražų vamzdelių išvedžiojimo paveiksliuką, tai vienodinant kilpų ilgius kai kurie segmentai lenda po sienomis.

Paprastai, is akies as jau atreguliaves,norejau profesionaliai.Aciu.
Jusu atveju tai manau po sienom geriau nevedziot,nes jei betonas sugalvos skilt tai didziausia tikimybe to skilimo ir bus po sienom ,nors ir nebutinai. g.gif
Atsakyti
Kokios temperaturos vandeni paduodat i grindis? Kazkaip is temos skaitymo man susidare ispudis kad dauguma paduoda 27-32 laipsnius, bet mums tiek per daug...
Ir kaip isvengiat temperaturos suoliu? na kad per daug neprikaitinti grindu?

ir kokia max temperatura paduodat? KNAUF pamenu vyrui patare "pavaryti" 50 laipsniu, toki vienkartini pasildyma, sako tada suzinosit ar gerai grindu plyteles priklijuotos ir pan blink.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Loreciukaz: 08 spalio 2014 - 15:33
Nesiltam name paduodavau 32-40 (priklausomai nuo lauko T), ZIEDU t SKYRESI.
Siltam , tokiu oru, uztektu zymiai maziau. Tai nesunku padaryti nuosekliai didinant T, tik aisku rezultatas po pakelimo pasijaus ir nusistovespo 4-8 val. smile.gif
Zinau, kad paleisdavo ir 60 laipsniu, be pamaisymo, tik nemanau, kad tai normalu... schmoll.gif

QUOTE(Loreciukaz @ 2014 10 08, 14:32)
Kokios temperaturos vandeni paduodat i grindis? Kazkaip is temos skaitymo man susidare ispudis kad dauguma paduoda 27-32 laipsnius, bet mums tiek per daug...
Ir kaip isvengiat temperaturos suoliu? na kad per daug neprikaitinti grindu?

ir kokia max temperatura paduodat? KNAUF pamenu vyrui patare "pavaryti" 50 laipsniu, toki vienkartini pasildyma, sako tada suzinosit ar gerai grindu plyteles priklijuotos ir pan  blink.gif

Atsakyti
QUOTE(zbygniev @ 2014 10 07, 23:13)
Jusu atveju tai manau po sienom geriau nevedziot,nes jei betonas sugalvos skilt tai didziausia tikimybe to skilimo ir bus po sienom ,nors ir nebutinai. g.gif


Jei plokščias pamatas skils, nelabai kam bus įdomūs vamzdeliai jame.
Papildyta:
QUOTE(Milao @ 2014 10 07, 19:40)

Kaip galvojat? Grindinio šildymo vamzdeliai plokščiame pamate jeigu eina po siena, išilgai sienos, o ne kerta ją - čia labai blogai? Kalba eina tiek apie išorines, tiek apie vidines nešančiąsias sienas. Bandau nusipiešti gražų vamzdelių išvedžiojimo paveiksliuką, tai vienodinant kilpų ilgius kai kurie segmentai lenda po sienomis.


Nemanau, nei kad gerai nei kad blogai. Šildami vamzdeliai po siena šildys sieną, ir jei ji ne iš "šiltų" blokelių, tai šiluma persiduos į patalpas per vidines sienas.

Vis tik po lauko sienomis nemanau, kad gera mintis šildyti, nes šiltesnės lauko sienos lems didesnius šilumos nuostolius, o bijoti, kad stovint šalia lauko sienų jausis vėsa neverta. Vidinė lauko sienų paviršiaus temperatūra ir nešildant yra beveik tokia pat kaip ir vidaus oro.
Atsakyti
Suradau ir nukopinau:

" .....Jeigu kas pamenat, buvo toks Evoy - statybininkas, jis rašė:
Trumpai apie C/S grindis ("stiažkę").

Jas teisingai įrengti- vienas sudėtingiausių darbų statyboje. "Stiažkė" primena gyvą organizmą- vien paviršiaus įtempimo jėgos gali pridaryti masę problemų. Keli patarimai iš patirties:

* Gruntas turi būti gerai sutankintas. Visais atvejais tinka polistirolas, tik vienu atveju (kai reikalinga geresnė garso izoliacija)- naudojama vata. Geresnei garso izoliacijai patartina naudoti kuo daugiau skirtingų medžiagų sluoksnių: pvz. smėliu užpilate visus vamzdžius, po to plėvelė- vata- vėl plėvelė. Naudojant vien vatą (be smėlio pasluoksnio)- tokių rezultatų nepasieksite.
* Vykdant darbus ir bent porą savaičių po to- griežtai jokių skersvėjų.
* Visa "stiažkė" privalo būti atskirta: 200 mq plėvele nuo pagrindo, ir apie 10 mm pūstojo (akytojo) polietileno plėvele ar kietesne vata (tik ne polistirolu!) nuo atitvarų.
* 50 mm "stiažkė"- "valdiškoms" grindims. Sau pradėkite bent jau nuo 60 mm.
* "Stiažkės" kokybė labai priklauso nuo vandens kiekio. Nepagailėkite kelių papildomų litų (betonuotojai paprastai turi "atsargų"), ir naudokite plastifikatorius. Jie tikrai reikalingi ne vien šildomoms grindims (kaip aiškins betonuotojai, nes su plastifikatoriumi dirbti sudėtingiau).
* "Stiažkė" turi būti trombuojama. Jokios įrangos tam nereikia- paprasčiausiai stebėti, kad betonuotojai "ištrepsėtų" visą plotą.
* Armavimo tinklas turi būti sukeltas bent centimetru (rekomenduojama per 1/5 "stiažkės" storio). Tinklo pakėlimas- užpylus mišinį, kabliu ar rankomis kilstelėti aukščiau reikiamo aukščio, ir viskas aptrombuojama koja (kitaip tinklas nusės atgal). Tinklui sukelti yra dar "grybukai", bet "stiažkininkai" paprastai jų nenaudoja. Visose vietose kur "stiažkė" bus "pjaustoma" (tarpduriai ir pan.), tinklas turi būti sukeltas iki pusės "stiažkės" storio. Jei to nekontroliuosite- 99 %, kad tinklas liks apačioje ir nieko "nedirbs". Atkasate kelias duobutes prieš pat glaistymą, ir pasižiūrite, kokiame aukštyje tinklas. Darbininkai gali "paburbuliuoti", bet lygiai taip pat juos tikrina visi rimtesni užsakovai.
* Jei norite 100 % garantijos (bei mažiau pjaustyti "stiažkę"), papildomai dėkite polipropileninį plaušą (fibrą) (betonuotojai paprastai turi "atsargų").
* "Stiažkė" pjaustoma tarpduriuose, ir dalinant stačiakampio formos patalpas (kai kraštinių santykis viršija 2x3). Kvadratai turėtų būti maždaug 3x3 m, bet jei visa kita išpildyta teisingai (anksčiau minėti patarimai), į tai galite žiūrėti šiek tiek atsainiau. Tas vietas, kur pagrindas skiriasi ("stiažkė" "užlipa" ant išsikišusio pamato, palei "vitrinas" ir pan.) pjauti (atskirti) taipogi būtina.
* Jei dėl kokių tai aplinkybių esate priversti "chalturinti" (pvz. įrenginėti 50 mm grindinį šildymą), visi ankstesni patarimai būtini, plius papildomai dedamas tinklas ant vamzdelių. Betonuojant, vamzdynas privalo būti po spaudimu.
* Jei klojant grindų dangą, apdailininkai skundžiasi užriestais kampais- tai ne būtinai "stiažkininkų" kaltė. Gal būt per ilgai "kankinote" "stiažkę" skersvėjais, ar sandėliavote kelias tonas statybinių medžiagų patalpos (išpjauto kvadrato) centre, kas yra griežtai draudžiama.

Tiek info turėtų pakakti, kad sugadinti nuotaiką betonuotojams. Patiems to darytis tikrai nerekomenduoju- daugiau kainuos išlyginamieji mišiniai ar nelygumų šlifavimas. Net ir juodgrindžių nepatarčiau- nebent vėliau planuojate smėlio pasluoksnį. Sėkmės !
EVOY
2009 04 17, 11:39
Dar vienas niuansas:

* Jei esate priversti rinktis - geriau mažesnių langelių armavimo tinklas, nei storesnė viela. Kompromisai su kokybe prasideda, pasirinkus ką tai prastesnio už 100x100x4 arba 150x150x5. Tinklą privaloma"užleisti" vieną ant kito ne mažiau 10 cm (rekomenduotina 15 cm), ir rišti.

Dar kartą sėkmės !
EVOY
2009 04 17, 12:37
Ir dar keli niuansai:

* Grindys betonuojamos po tinkavimo darbų....."
Atsakyti
Man kol kas tik vienas rimtas argumentas šauna į galvą dėl ko grindinio vamzdeliai nelabai gerai po nešančiosiomis sienomis - tai kad techniškai gali būti sunku realizuoti armatūros ir vamzdelių kombinaciją turint omeny, kad po nešančiosiomis sienomis paprastai yra stipriai armuotos standumo briaunos. Bet kol fiziškai vamzdelių dar nereikia pinti su armatūra, fantazija liejasi laisvai smile.gif Pora variantų, kas gavosi (paspaudus atsidaro didesnis paveikslėlis):
user posted image
Kvadratukuose kilpų ilgiai. Tarpai tarp vamzdžių - 4 eilės perimetru ir vonioje kas 15cm, vidutiniškai kas 20, o namo vidury kas 25. Toks tankis įvertinant, kad bus naudojami plonesni nei 20mm vamzdeliai, taip pat tai, kad grindims pagrindinis šilumos šaltinis bus saulės kolektoriai. Kai saulė nešvies, nematau tikslo elektrą varyti į betoną, geriau jau tiesiai į orą.
Tarp 2 variantų skiriasi tik svetainės išdėstymas. Svarstau kuris variantas geriau būtų. Pirmu atveju mažiau lenkimų, tai mažesnis pasipriešinimas būtų. Bet gaunasi šiltos ir šaltos zonos. Antras variantas - atvirkščiai.
Žinau kad gerai apšiltintame name ant plokščio pamato vienoks ar kitoks vamzdelių piešinukas mažai ką lems, bet išsirinkti geresnį variantą gi nieko nekainuoja - abiem atvejais 400m vamzdyno, 8 kilpos.
QUOTE(mintas @ 2014 10 09, 18:46)
Nemanau, nei kad gerai nei kad blogai. Šildami vamzdeliai po siena šildys sieną, ir jei ji ne iš "šiltų" blokelių, tai šiluma persiduos į patalpas per vidines sienas.
Vis tik po lauko sienomis nemanau, kad gera mintis šildyti, nes šiltesnės lauko sienos lems didesnius šilumos nuostolius, o bijoti, kad stovint šalia lauko sienų jausis vėsa neverta. Vidinė lauko sienų paviršiaus temperatūra ir nešildant yra beveik tokia pat kaip ir vidaus oro. <{POST_SNAPBACK}>
Atsakyti