QUOTE(me2za @ 2014 08 13, 23:28)
Esu ne kartą gavusi su tuo magnetu, bet net nekilo mintis siųsti atgal, nueini į parduotuvę ir nuiima
Pinigus už tokią prekę susigrąžinti beje irgi nekilo mintis
Siuntimas gal ir pigesnis bus, bet kai gausit laišką iš muitinės, tai nepasirodys pigu
beda tame, kad nenueme mums jo parduotuveje, nesiausi ir dokumetus , kad parodyt kaip pirkta ir kas atsitiko, bandem aviteloje , pazystamas dirba, tai nikaip
megstukas nertas toks, aisku galima iskirpt ir taisyt.... bet pirmiausia kilo mintis parasyt ir paaiskint, as gi buciau ir issiuntus pakeitimui, ko ir prasiau, bet jokio atsakymo , diskusiju nebuvo, vienintelis laiskelis kad jau bus grazinti pinigai, tuo ir dziaugiuosi, jei tai kainuotu 5 svariukai dar puse bedos, bet kai mokejom 19, nu tai nesinori karpyt, draskyt ar kitaip gelbet
QUOTE(chris @ 2014 08 14, 10:23)
Bėda ta, kad per parduotuvės klausimų sistemą neleidžia man išsiųsti užklausimo, kai nėra užsakymo nr. T.y. nerandu aš, kaip tą padaryti... Bandžiau tiesiogiai nurodytu el. paštu, bet gaunu klaidos pranešimą
Gal kažkas yra rašęs jiems tiesiogiai?
Taip, kai ner siuntos numerio gal ir problema, as pasiunciau tiesiogiai per SD puslapy, o atrase atsakyma , sis emailas, gal bandykit cs@sportsdirect.com