Kita arkos pusė atrodo puošniau. Su rožinio marmuro kolonomis
ir trumpu "istorijos kursu"
Pamatome ir Piramidę (ir susirandame Museum pass)
"reversas"
"aversas"
lubos iš vidaus
Tik info. Prie nufotografuoto įėjimo gali rikiuotis eilė. Įėję leidžiamės žemyn eskalatoriumi, kur taip pat gali būti išsirikiavusios eilės. Susirandame, kur įleidžiama su Museum pass, ir pradedam savo "karališkąjį kelią". Visas veiksmas vyksta po žeme
Prieš pasukant link ekspozicijos, galima pasiimti muziejaus žemėlapį. Turbūt geriau taip ir padaryti, nes darbuotojai darbo metu turi kitą užsiėmimą. Gyvasis Luvro eksponatas - pagyvenusi Miegančioji gražuolė
Eksponavimui pritaikyti net buvę vidiniai kiemeliai, uždengus juos šviesai laidžiomis konstrukcijomis. Šioje "salėje" eksponuojami Marli kūriniai
Laipioti pirmyn-atgal teks nemažai, tačiau visas nuovargis dingsta, kai tenka lipti tokiais laiptais
sietynas, skirtas laiptams apšviesti
Pastarieji (paradiniai) "veda" į ypatingą - karališkojo interjero - ekspoziciją. Kelios nuotraukos pasigrožėjimui.
Šis sietynas - karališkosios svetainės puošmena
O lubų grožis...
Tos pat svetainės "oazė"
ir "tamsioji" pusė (juokauju, taip gavosi)
Praėjimas į kitą patalpą
Valgomasis
kurio sietynas taip pat vertas atskiro dėmesio
Laipioti pirmyn-atgal teks nemažai, tačiau visas nuovargis dingsta, kai tenka lipti tokiais laiptais
sietynas, skirtas laiptams apšviesti
Pastarieji (paradiniai) "veda" į ypatingą - karališkojo interjero - ekspoziciją. Kelios nuotraukos pasigrožėjimui.
Šis sietynas - karališkosios svetainės puošmena
O lubų grožis...
Tos pat svetainės "oazė"
ir "tamsioji" pusė (juokauju, taip gavosi)
Praėjimas į kitą patalpą
Valgomasis
kurio sietynas taip pat vertas atskiro dėmesio
Eidami toliau žvilgterim pro langą. Piramidės kiemas. Matyt, žvilgterėta daugiau, negu vieną kartą, nes nuotraukos kelios
Žemyn leidžiamės nebe tokiais puošniais, matyt, tarnams skirtais laiptais:
Tačiau minčių ir vaizdinių jie sukelia tiek pat..
Visos Luvro ekspozicijos tikrai neapžiūrėjome. Liko kitam kartui. Galbūt.
Tačiau "labiausiai nusipelniusiais" (mano nuomone) eksponatais pasidalinsiu.
Netikėtoje vietoje rastas vitražas
"Grupė Draugų", primenanti H.K.Anderseno pasaką "Nauji karaliaus drabužiai". - Iš priekio tokia rimta ir protinga trijulė
išties visiškai tuščia ir net be "užpakalinės sienelės"
Juk sakiau, kad mėgstu pasižiūrėti "iš kito taško".. Štai, ir prisižiūrėjau...
Papildyta:
"Tipiškas vaizdelis" - begalvės stelos ir kitos skulptūros
net ir sparnuotoji Nikė
Nemoku daug, ko. Dalies todėl, kad "neduota" ("nestovėjau tose eilėse, kai Dievulis gebėjimus dalino), dalies todėl, kad nesuprantu, kaip.
Intriguojantis eksponatas - egiptietiška mumija.
kaip TAI padaryta, nesuprantu
Netikėtai spalvingas ir ryškus eksponatas iš egiptietiškos kolekcijos. Nedidelis - gal 12-15 cm, bet su tokia traukos jėga... - Tiesiog negalėjau nenufotografuoti.
Vienas iš padidinto lankytojų dėmesio objektų. Milo Venera.
Nei ji man labai graži, nei ką. Ir dar su prastu pedikiūru (vėl pasižiūrėjau "kitur" )
Matyt, arba visų dėmesį pritraukia nuogas biustas, arba visi ieško to išgirtojo grožio. O į kojas niekas ir nepažiūri.. Gal ir teisingai. - Jau ten tai tikrai grožio nerasta.
Papildyta:
Atėjome iki bene pavojingiausios (kišenvagių prasme) Luvro vietos. Gal garsioji Mona Liza todėl taip paslaptingai ir šypsosi? - Pati juk apsaugota kelių lygių apsauga.
Nedidelių matmenų paveikslas pritraukia nesibaigiančias spūstis norinčių jį pamatyti. Turiu nuvilti. - Geriau apžiūrėti paveikslą gali tie, kurie turi fotoaparatą su pritraukiančiu objektyvu
arba "fotoaparatų tandemą"
Tik info. Paveikslas tikrai nedidelis, paslėptas minimum už vieno stiklo sluoksnio, atitvertas mediniu barjeru ir dar juostomis ant stovų. Atstumas sąlyginai nemažas, stiklo danga. Nei šis, nei tas. Užtat saugu.
Papildyta:
Keliaujame į "juvelyrikos skyrių" (skamba pasibaisėtinai, ar ne? ).
Šioje salėje eksponuojamos karališkosios brangenybės.
Be komentarų.
Tik info. Prieiti prie jų gan sunku, fotografuoti tenka greitai. Bet užtat galima "pagauti" besigėrinčiųjų reakciją (nuotraukos antrame plane vaikinuko išraiška)
Papildyta:
Atskirai paminėsiu Karalių, aistringai mėgusį tai, kas gražu, - Karalių Saulę - Liudviką XIV. Jo portretas eksponuojamas Brangenybių salėje. Tokia prancūzų "nacionalinė vertybė", irgi leptelėjusi sparnuotą frazę ("Po manęs - nors ir tvanas.).
Papildyta:
Luvre galima pamatyti ne tik senojo meno kūrinių
krito į akį komodėlės (?) kojos - liūtai
įvairių spalvų cezariai - kiekvienam pagal pageidavimą,
bet ir modernių kūrinių
natūralaus dydžio žmogus ir natūralios spalvos kraujas. Ką norėjo pasakyti autorius, man liko paslaptimi. Bet spėju, kad tai arba neradęs išėjimo, arba menu persisotinęs ar savo menkumą suvokęs lankytojas...
Papildyta:
Turbūt pats laikas ieškot išėjimo, nes gyventi dar norisi, o ir neaplankytų Paryžiaus vietų - apstu.
Žemyn leidžiamės nebe tokiais puošniais, matyt, tarnams skirtais laiptais:
Tačiau minčių ir vaizdinių jie sukelia tiek pat..
Visos Luvro ekspozicijos tikrai neapžiūrėjome. Liko kitam kartui. Galbūt.
Tačiau "labiausiai nusipelniusiais" (mano nuomone) eksponatais pasidalinsiu.
Netikėtoje vietoje rastas vitražas
"Grupė Draugų", primenanti H.K.Anderseno pasaką "Nauji karaliaus drabužiai". - Iš priekio tokia rimta ir protinga trijulė
išties visiškai tuščia ir net be "užpakalinės sienelės"
Juk sakiau, kad mėgstu pasižiūrėti "iš kito taško".. Štai, ir prisižiūrėjau...
Papildyta:
"Tipiškas vaizdelis" - begalvės stelos ir kitos skulptūros
net ir sparnuotoji Nikė
Nemoku daug, ko. Dalies todėl, kad "neduota" ("nestovėjau tose eilėse, kai Dievulis gebėjimus dalino), dalies todėl, kad nesuprantu, kaip.
Intriguojantis eksponatas - egiptietiška mumija.
kaip TAI padaryta, nesuprantu
Netikėtai spalvingas ir ryškus eksponatas iš egiptietiškos kolekcijos. Nedidelis - gal 12-15 cm, bet su tokia traukos jėga... - Tiesiog negalėjau nenufotografuoti.
Vienas iš padidinto lankytojų dėmesio objektų. Milo Venera.
Nei ji man labai graži, nei ką. Ir dar su prastu pedikiūru (vėl pasižiūrėjau "kitur" )
Matyt, arba visų dėmesį pritraukia nuogas biustas, arba visi ieško to išgirtojo grožio. O į kojas niekas ir nepažiūri.. Gal ir teisingai. - Jau ten tai tikrai grožio nerasta.
Papildyta:
Atėjome iki bene pavojingiausios (kišenvagių prasme) Luvro vietos. Gal garsioji Mona Liza todėl taip paslaptingai ir šypsosi? - Pati juk apsaugota kelių lygių apsauga.
Nedidelių matmenų paveikslas pritraukia nesibaigiančias spūstis norinčių jį pamatyti. Turiu nuvilti. - Geriau apžiūrėti paveikslą gali tie, kurie turi fotoaparatą su pritraukiančiu objektyvu
arba "fotoaparatų tandemą"
Tik info. Paveikslas tikrai nedidelis, paslėptas minimum už vieno stiklo sluoksnio, atitvertas mediniu barjeru ir dar juostomis ant stovų. Atstumas sąlyginai nemažas, stiklo danga. Nei šis, nei tas. Užtat saugu.
Papildyta:
Keliaujame į "juvelyrikos skyrių" (skamba pasibaisėtinai, ar ne? ).
Šioje salėje eksponuojamos karališkosios brangenybės.
Be komentarų.
Tik info. Prieiti prie jų gan sunku, fotografuoti tenka greitai. Bet užtat galima "pagauti" besigėrinčiųjų reakciją (nuotraukos antrame plane vaikinuko išraiška)
Papildyta:
Atskirai paminėsiu Karalių, aistringai mėgusį tai, kas gražu, - Karalių Saulę - Liudviką XIV. Jo portretas eksponuojamas Brangenybių salėje. Tokia prancūzų "nacionalinė vertybė", irgi leptelėjusi sparnuotą frazę ("Po manęs - nors ir tvanas.).
Papildyta:
Luvre galima pamatyti ne tik senojo meno kūrinių
krito į akį komodėlės (?) kojos - liūtai
įvairių spalvų cezariai - kiekvienam pagal pageidavimą,
bet ir modernių kūrinių
natūralaus dydžio žmogus ir natūralios spalvos kraujas. Ką norėjo pasakyti autorius, man liko paslaptimi. Bet spėju, kad tai arba neradęs išėjimo, arba menu persisotinęs ar savo menkumą suvokęs lankytojas...
Papildyta:
Turbūt pats laikas ieškot išėjimo, nes gyventi dar norisi, o ir neaplankytų Paryžiaus vietų - apstu.
QUOTE(Harienė @ 2014 08 05, 12:46)
natūralaus dydžio žmogus ir natūralios spalvos kraujas. Ką norėjo pasakyti autorius, man liko paslaptimi. Bet spėju, kad tai arba neradęs išėjimo, arba menu persisotinęs ar savo menkumą suvokęs lankytojas...
Papildyta:
Turbūt pats laikas ieškot išėjimo, nes gyventi dar norisi, o ir neaplankytų Paryžiaus vietų - apstu.
Papildyta:
Turbūt pats laikas ieškot išėjimo, nes gyventi dar norisi, o ir neaplankytų Paryžiaus vietų - apstu.
Po to, kai XIX a. Napoleonas III sujungė Luvrą ir Tiuilri sodus į vieną kompleksą, neturim pasirinkimo. - Žygiuojam tiesiai į Tiuilri.
Nuotraukų nebus daug, nes tai dar fotoaparatu neištyrinėta vieta. - Kitam kartui likusi, tsakant..
Užvažiavę eskalatoriumi į viršų, išeiname į Luvro kiemą per tą pačią Piramidę
Šone randame dar vieną Liudviko XIV įamžinimą
Priešais plyti transporto žiedas. Tik šiemet krito į akis tai, kad visi važiuojantys "naudojasi" rūmų arkomis
Už žiedo auksu žaižaruoja Karuselės Arka, mažiausia iš trijų Triumfo kelio arkų, pastatyta Napoleono bei jo armijos pergalėms pagerbti. Su garsiaisiais Marli arkliais
Papildyta:
Grįžtelim į Luvrą
'
ir pro Karuselės arką, patenkame į Tiuilri sodus, kuriuose, sakyčiau, visko daug: žmonių, vandens, skulptūrų, žalumos, ir betono.
ir kraštelis Oranžeri muziejaus
Ir netgi labirintas su pusnuogėm viliokėm
Papildyta:
Vėl - žvilgsnis atgal
Ir keliaujame link Konkordo (Santarvės) aikštės, kurios puošmena - Liuksoro obeliskas ir nuostabūs fontanai. Žvelgdama į obeliską, niekaip nesupratau, KAIP jį, po velnių, atgabeno iš Egipto "tais laikais"???? Sakoma, tai viena gražiausių Paryžiaus aikščių, su ne tokia jau ir gražia istorija. - Čia buvo sumontuota giljotina, nukirsdinusi karališkąją porą - Liudviką XVI ir Mariją Antuanetę. Ir ne tik juos.
Tolumoje matosi Nacionalinė asamblėja (lietuviško seimo aititikmuo), įsikūrusi Burbonų rūmuose. Vaizdelis iš arčiau
Jau rašiau, kad Konkordo aikštė - savotiška Eliziejaus laukų pabaiga. Štai, kaip jie atrodo iš "kito galo"
Pereiname gatvę ir užfiksuojame "tris stulpus"
Nuotraukų nebus daug, nes tai dar fotoaparatu neištyrinėta vieta. - Kitam kartui likusi, tsakant..
Užvažiavę eskalatoriumi į viršų, išeiname į Luvro kiemą per tą pačią Piramidę
Šone randame dar vieną Liudviko XIV įamžinimą
Priešais plyti transporto žiedas. Tik šiemet krito į akis tai, kad visi važiuojantys "naudojasi" rūmų arkomis
Už žiedo auksu žaižaruoja Karuselės Arka, mažiausia iš trijų Triumfo kelio arkų, pastatyta Napoleono bei jo armijos pergalėms pagerbti. Su garsiaisiais Marli arkliais
Papildyta:
Grįžtelim į Luvrą
'
ir pro Karuselės arką, patenkame į Tiuilri sodus, kuriuose, sakyčiau, visko daug: žmonių, vandens, skulptūrų, žalumos, ir betono.
ir kraštelis Oranžeri muziejaus
Ir netgi labirintas su pusnuogėm viliokėm
Papildyta:
Vėl - žvilgsnis atgal
Ir keliaujame link Konkordo (Santarvės) aikštės, kurios puošmena - Liuksoro obeliskas ir nuostabūs fontanai. Žvelgdama į obeliską, niekaip nesupratau, KAIP jį, po velnių, atgabeno iš Egipto "tais laikais"???? Sakoma, tai viena gražiausių Paryžiaus aikščių, su ne tokia jau ir gražia istorija. - Čia buvo sumontuota giljotina, nukirsdinusi karališkąją porą - Liudviką XVI ir Mariją Antuanetę. Ir ne tik juos.
Tolumoje matosi Nacionalinė asamblėja (lietuviško seimo aititikmuo), įsikūrusi Burbonų rūmuose. Vaizdelis iš arčiau
Jau rašiau, kad Konkordo aikštė - savotiška Eliziejaus laukų pabaiga. Štai, kaip jie atrodo iš "kito galo"
Pereiname gatvę ir užfiksuojame "tris stulpus"
Kai dar trūksta šio bei to lauktuvėms, galima apsilankyti ir Fragonar parfumerijos muziejuje Skribe gatvėje, kurio 1-ame aukšte įsikūrusi viena iš kelių Fragonar parfumų parduotuvių. Pasirenkam būtent tą "tašką", nes ten galima ne tik įsigyti kvapių dalykų, bet ir apžiūrėti autentišką XIX a. vidurio patalpų dekorą bei iš arti pamatyti P.Suskind "Kvepaluose" aprašytus įrenginius, naudotus anų laikų parfumerijos "pramonėje". Muziejus nedidelis, greit perbėgamas (nuotraukų nebus). Galbūt didžiausias jo "pliusas" yra tai, kad yra šalia vieno garsiausių Paryžiaus teatrų - Opera Garnier. Opera, kurioje nebestatomos operos.. - Jų paryžiečiai klausosi naujojoje Opera de Bastille (Bastilijos aikštėje) - Opera, kur buvo apgyvendintas Operos Fantomas.
Detalės
Vaizdas iš šono
Nerealaus grožio šviestuvai
Statinys iš išorės padarė tokį įspūdį, kad tiksliai žinau, jog LABAI norėčiau pamatyti, kas gi viduje. Labai labai labai gražus...
Žvilgsnis iš Opera Garnier į vieną iš gatvių, "atbėgančių" į žiedą
Detalės
Vaizdas iš šono
Nerealaus grožio šviestuvai
Statinys iš išorės padarė tokį įspūdį, kad tiksliai žinau, jog LABAI norėčiau pamatyti, kas gi viduje. Labai labai labai gražus...
Žvilgsnis iš Opera Garnier į vieną iš gatvių, "atbėgančių" į žiedą
Beliko Invalidų rūmai.
Pastatų kompleksas, pastatytas kaip ligoninė ir pensionas karo veteranams ir invalidams. Dabar jame veikia Karo muziejus su tikrai įdomia ekspozicija, o rūmų bažnyčioje amžinam poilsiui atgulė Napoleonas Bonapartas. Šįkart paskutinįsyk pasinaudosim Museum pass.
Kaip atrodo šie rūmai iš kitos Aleksandro III tilto pusės jau matėm (nuotauka įdėta Eliziejaus laukų "atkarpoje"). Vaizdelis iš šios Senos pusės
Neatsispiriu norui atsigręžti (Orfėjaus sindromas )
Kairėje už tilto - Didžiųjų rūmų stogai.
Labai auksinis Šv.Liudviko soboro kupolas
Rūmų prieigos neleis pagalvoti, kad pataikėm ne ten, kur susiruošėm
Per arką įžengus, pakliūvame į akmenimis grįstą vidinį kiemą
Šalia mūsų sustojus šeimai, vaikas išsireikalavo iš mamos fotoaparatą. Iš to džiaugsmo, kad gavo, paleido iš ramkų. Šis, trinktelėjęs į grindinį, subyrėjo į dalis. Išgirdom "neverčiamą italų folklorą"...
Pastatas taip pat įspūdingas, pilnas detalių. Šie arkliukai - viena iš akį patraukusių
Gyvieji Karo muziejaus eksponatai
Iki šiol čia tebevyksta rikiuotės ir žygiavimo repeticijos, vienžo, naudojamas plotas.
Ar visa tai vyksta taip, kaip turi vykti, stebi garsiausias visų laikų korsikietis
Pastatų kompleksas, pastatytas kaip ligoninė ir pensionas karo veteranams ir invalidams. Dabar jame veikia Karo muziejus su tikrai įdomia ekspozicija, o rūmų bažnyčioje amžinam poilsiui atgulė Napoleonas Bonapartas. Šįkart paskutinįsyk pasinaudosim Museum pass.
Kaip atrodo šie rūmai iš kitos Aleksandro III tilto pusės jau matėm (nuotauka įdėta Eliziejaus laukų "atkarpoje"). Vaizdelis iš šios Senos pusės
Neatsispiriu norui atsigręžti (Orfėjaus sindromas )
Kairėje už tilto - Didžiųjų rūmų stogai.
Labai auksinis Šv.Liudviko soboro kupolas
Rūmų prieigos neleis pagalvoti, kad pataikėm ne ten, kur susiruošėm
Per arką įžengus, pakliūvame į akmenimis grįstą vidinį kiemą
Šalia mūsų sustojus šeimai, vaikas išsireikalavo iš mamos fotoaparatą. Iš to džiaugsmo, kad gavo, paleido iš ramkų. Šis, trinktelėjęs į grindinį, subyrėjo į dalis. Išgirdom "neverčiamą italų folklorą"...
Pastatas taip pat įspūdingas, pilnas detalių. Šie arkliukai - viena iš akį patraukusių
Gyvieji Karo muziejaus eksponatai
Iki šiol čia tebevyksta rikiuotės ir žygiavimo repeticijos, vienžo, naudojamas plotas.
Ar visa tai vyksta taip, kaip turi vykti, stebi garsiausias visų laikų korsikietis
Muziejaus ekspozicija tikrai verta apsilankymo. Ir įdomi, ir turtinga. Eksponuojama netgi Rytų šalių karių apranga. Tiesa, tose salėse "sudarytos sąlygos" netikusims nuotraukoms.
Tradiciškai pateikiu eksponatus, patraukusius akį.
Šarvai infantui
riteriui ir jo draugui (aš apie arklį)
šarvų "sandėlis" arba "kas pirmesnis, tas geriau apsišarvuoja"
Net ir ginklai gali būti meno kūriniai
Patrankos "rankenos"
turbūt turėjo įkvėpti karius pergalei, kad greičiau grįžtų pas savo mylimąsias.
Rytiečių karių apranga
ir šalmas
Papildyta:
Pavargus, galima prisėsti ir pasižiūrėti dokumentinius filmus arba apžiūrėti senovinį Paryžiaus taksi
Didelė ekspozicijos dalis skirta II Pasauliniam karui. Sužinojau, kad Renault sugeba gaminti ne tik vilkikus ir lengvuosius automobilius, bet ir šarvuotą techniką
irgi karo laikų "technika" - į futliarą sulankstomas motorinis dviratis
Agitacinis plakatas su Dėde Semu
Norėjau dar patalpinti ir Hitlerio agitplakatą su užrašu "Viena Tauta, vienas Reichas, vienas Fiureris", bet ten pat dar ir kabanti vėliava su svastika. Susilaikiau. - Dėl šventos ramybės.
Tradiciškai pateikiu eksponatus, patraukusius akį.
Šarvai infantui
riteriui ir jo draugui (aš apie arklį)
šarvų "sandėlis" arba "kas pirmesnis, tas geriau apsišarvuoja"
Net ir ginklai gali būti meno kūriniai
Patrankos "rankenos"
turbūt turėjo įkvėpti karius pergalei, kad greičiau grįžtų pas savo mylimąsias.
Rytiečių karių apranga
ir šalmas
Papildyta:
Pavargus, galima prisėsti ir pasižiūrėti dokumentinius filmus arba apžiūrėti senovinį Paryžiaus taksi
Didelė ekspozicijos dalis skirta II Pasauliniam karui. Sužinojau, kad Renault sugeba gaminti ne tik vilkikus ir lengvuosius automobilius, bet ir šarvuotą techniką
irgi karo laikų "technika" - į futliarą sulankstomas motorinis dviratis
Agitacinis plakatas su Dėde Semu
Norėjau dar patalpinti ir Hitlerio agitplakatą su užrašu "Viena Tauta, vienas Reichas, vienas Fiureris", bet ten pat dar ir kabanti vėliava su svastika. Susilaikiau. - Dėl šventos ramybės.
Susipažinę su ekspozicija, iš Karo muziejaus einame į Šv.Liudviko soborą. Iš priekio jis atrodo taip
Žvilgsnį prikausto labai auksinis altorius
jo viršutinė dalis
ir jokioje bažnyčioje nematytas neregėtas "krateris"
pasukę link jo šone pamatome sarkofagą
iš pradžių pagalvojam, kad jame ir ilsisi Napoleonas. Po to paaiškėja, kad tokių sarkofagų ne vienas, bet nė vienas jų nepriklauso Napoleonui.
Kadangi baisiai smalsu, einame prie "kraterio", nulenkiame galvas ir pamatome
Išorinis sarkofagas, kuriame palaidotas Napoleonas, pagamintas iš retos prabangios raudonos uolienos. Jei gerai prisimenu, iš viso yra 6 sarkofagai, sudėlioti "matrioškos" principu. Imperatoriaus apsauga geresnė, nei Monos Lizos.
Napoleono sarkofagas pastatytas -1-ame aukšte ir tas "krateris" padarytas buvo sąmoningai. - Tokiu būdu kiekvienas, pažvelgęs žemyn, atiduoda pagarbą žymiajam karvedžiui, - nulenkia prieš jį galvą.
Norint iš arčiau apžiūrėti sarkofagą, galima nusleisti už altoriaus esančiais laiptais.
Žvilgsnis į altorių iš apačios
Vienas iš amžinųjų "garbės sargybinių" prie įėjimo
Sarkofagas akių lygyje
[URL=http://www.part.lt/perziura/33c3c209498b036685864c233851be30380.JPG]
[/URL]
Dar vienas netikėtumas šiame sobore - eksponuojamos Napoleono aprangos dalys
.
Žvilgsnį prikausto labai auksinis altorius
jo viršutinė dalis
ir jokioje bažnyčioje nematytas neregėtas "krateris"
pasukę link jo šone pamatome sarkofagą
iš pradžių pagalvojam, kad jame ir ilsisi Napoleonas. Po to paaiškėja, kad tokių sarkofagų ne vienas, bet nė vienas jų nepriklauso Napoleonui.
Kadangi baisiai smalsu, einame prie "kraterio", nulenkiame galvas ir pamatome
Išorinis sarkofagas, kuriame palaidotas Napoleonas, pagamintas iš retos prabangios raudonos uolienos. Jei gerai prisimenu, iš viso yra 6 sarkofagai, sudėlioti "matrioškos" principu. Imperatoriaus apsauga geresnė, nei Monos Lizos.
Napoleono sarkofagas pastatytas -1-ame aukšte ir tas "krateris" padarytas buvo sąmoningai. - Tokiu būdu kiekvienas, pažvelgęs žemyn, atiduoda pagarbą žymiajam karvedžiui, - nulenkia prieš jį galvą.
Norint iš arčiau apžiūrėti sarkofagą, galima nusleisti už altoriaus esančiais laiptais.
Žvilgsnis į altorių iš apačios
Vienas iš amžinųjų "garbės sargybinių" prie įėjimo
Sarkofagas akių lygyje
[URL=http://www.part.lt/perziura/33c3c209498b036685864c233851be30380.JPG]
[/URL]
Dar vienas netikėtumas šiame sobore - eksponuojamos Napoleono aprangos dalys
.
Paliekame Invalidų rūmus kitiems turistams, bet dar nepaliekame Paryžiaus.
Šio fotoreportažo apie Miestą pabaigai įkelsiu kelias nuotraukas, nepakliuvusias į pasakojimą. "Kurso pakartojimui"
2014 m. balandis:
Paryžius tikrai liberalus miestas. Taikus sena ir nauja sambūvis.
Tai, ką chimeros mato kasdien. Kažkur ten - Paryžiaus "Pont zero"
Papildyta:
"Karas" baseine (kaip audra stiklinėje )
Dviratis miesto transportas
Šio fotoreportažo apie Miestą pabaigai įkelsiu kelias nuotraukas, nepakliuvusias į pasakojimą. "Kurso pakartojimui"
2014 m. balandis:
Paryžius tikrai liberalus miestas. Taikus sena ir nauja sambūvis.
Tai, ką chimeros mato kasdien. Kažkur ten - Paryžiaus "Pont zero"
Papildyta:
"Karas" baseine (kaip audra stiklinėje )
Dviratis miesto transportas