Įkraunama...
Įkraunama...

Robotai siurbliai, plovėjai

QUOTE(elifė @ 2015 02 27, 13:32)
bandysiu. bet kad laiko ir nervų gaila doh.gif

Aš tikrai reikalaučiau pakeitimo, arba grąžinčiau. Negalima nusileisti tokiems schmoll.gif .
Papildyta:
QUOTE(Kikker @ 2015 02 27, 13:37)
Tai tradicinis kurjerių atsakymas...tieisog nepriimate siuntos jai tai fiksuoja ir siunčia atgal į firmą...tada jau bendraujate dėl kokių priežasčių nepriėmete siuntinio....
Visiems ir visada siūlau ardyti ir žiūrėti ar tai ta prekė...yra vuve atveju kada vieto DVD grotuvo įdėta buvo medinė lenta....klientas pasirašė reikškės gavo....ką gavo nežiūrėjo ...kieno kalbė pirkėjo.... 4u.gif

Oho... blink.gif . Niekad netikrindavau siuntinių, gal reiikės pradėt unsure.gif . O kaip su siuntų terminalais? Juk nėra ten liudininko šalia, kad patvirtintų, jog ne tai atsiųsta.
Teisingai, kurjeriai ne prie ko - ką jiems duoda, tą ir veža, o jei siuntos pakuotė nesugadinta, vadinas jie savo darbą padarė gerai. Man buvo atvejis, kai pirkome daug šviestuvų iš Senukų, atvežė visą paletę supakuotą - kur ten sutikrinsi viską doh.gif . Ir ką, vienas gaubtas buvo sudaužytas, nors pakuotė nepažeista. Galvojau - viskas, teks visą šviestuvą naują pirkt. Bet, susisiekiau su pardavėjais ir be problemų naują gaubtą atsiuntė, tik dar saugiau supakuotą, net nereikalavo senojo, kaip įrodymo.
O Top Shop'ui nereikia taip nuleisti tokio kliurko schmoll.gif .
Atsakyti
QUOTE(Juodai @ 2015 02 27, 12:52)
Aš tikrai reikalaučiau pakeitimo, arba grąžinčiau. Negalima nusileisti tokiems  schmoll.gif .
Papildyta:

Oho...  blink.gif . Niekad netikrindavau siuntinių, gal reiikės pradėt unsure.gif . O kaip su siuntų terminalais? Juk nėra ten liudininko šalia, kad patvirtintų, jog ne tai atsiųsta.
Teisingai, kurjeriai ne prie ko - ką jiems duoda, tą ir veža, o jei siuntos pakuotė nesugadinta, vadinas jie savo darbą padarė gerai. Man buvo atvejis, kai pirkome daug šviestuvų iš Senukų, atvežė visą paletę supakuotą - kur ten sutikrinsi viską  doh.gif . Ir ką, vienas gaubtas buvo sudaužytas, nors pakuotė nepažeista. Galvojau - viskas, teks visą šviestuvą naują pirkt. Bet, susisiekiau su pardavėjais ir be problemų naują gaubtą atsiuntė, tik dar saugiau supakuotą, net nereikalavo senojo, kaip įrodymo.
O Top Shop'ui nereikia taip nuleisti tokio kliurko schmoll.gif .

Siuntinių terminalas irgi nieko netikrina kas yra viduje ...bet tai apsaugo nuo to kad jai išsipakavote vienas niekas neįdorys kad viduje buvo ne ta prekė...išsipakavus prie kurjerio tai jau fiksuoja kurjeris kodėl klientas atsisako prekės.....bet kokiu atveju kurjeris ne prie ko bet prie to pačio:)
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2015 02 27, 14:13)
Siuntinių terminalas irgi nieko netikrina kas yra viduje ...bet tai apsaugo nuo to kad jai išsipakavote vienas niekas neįdorys kad viduje buvo ne ta prekė...

Na, aš norėjau pasakyti, kad gavus prekę per siutų termilalus, pakuok tu ją kur nori, niekam nieko neįrodysi, jei jau apie įrodymus kalba pasisuko. Čia jau tik pardavėjo sąžinės reikalas.
O prei kurjerio, žinoma, galima (o pasirodo ir reikia) patikrinti drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(Juodai @ 2015 02 27, 13:17)
Na, aš norėjau pasakyti, kad gavus prekę per siutų termilalus, pakuok tu ją kur nori, niekam nieko neįrodysi, jei jau apie įrodymus kalba pasisuko. Čia jau tik pardavėjo sąžinės reikalas.
O prei kurjerio, žinoma, galima (o pasirodo ir reikia) patikrinti  drinks_cheers.gif

Esmė yra tame kad gave prekę turi pasirašyti kad ją gavote ....tai ar yra prekė reikia išsipakuoti....ir tuo atveju kai dar nepasirašete galima kreiptis pas pardavėją ar tai brokuota prekė ar tai ne ta prekė ar dar kitos priežastys...bet esmė tame kad kurjeris turi fiksuoti pas save dėl kokiu priežasčių Jus nepriimate siuntinio.
Pardavėjas gali būti nesažiningas todėl visada reikia apsidrausti kad nesusidurti kad pakeitė brangesnę prekę į pigesnę...jai šiuo atveju pirkėja būtų nepriėmusi siuntinio ji būtų be problemu įrodžiusi kad negavo reikiamos prekės. 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2015 02 27, 14:31)


Tai vat, kol nesusiduri su tokio plauko aferistais, net nepagalvoji apie tai doh.gif .

Beje, Elife, ar Jūs bent kreipėtės į Top Shop dėl ne to siurblio? Ar tik pati išmąstėt, kad nieko jiems neįrodysit? Jei nesikreipėt, manau, kad būtinai reikėtų kreiptis. Raštiškai. Kad būtų visi klausimai - atsakymai juodu ant balto.
Atsakyti
QUOTE(Juodai @ 2015 02 27, 13:52)
Aš tikrai reikalaučiau pakeitimo, arba grąžinčiau. Negalima nusileisti tokiems  schmoll.gif .
Papildyta:

Oho...  blink.gif . Niekad netikrindavau siuntinių, gal reiikės pradėt unsure.gif . O kaip su siuntų terminalais? Juk nėra ten liudininko šalia, kad patvirtintų, jog ne tai atsiųsta.


paskaityki doh.gif lp express
Atsakyti
QUOTE(elifė @ 2015 02 27, 15:57)

Matyt reikia ir jums kreiptis į žinesklaidą .... Pasirodė, redakcija kreipėsi į LP EXPRESS 24“ savitarnos terminalus, prašydama pakomentuoti situaciją ir sulaukė atsakymo “…
Atsakyti
QUOTE(Juodai @ 2015 02 27, 16:44)
Tai vat, kol nesusiduri su tokio plauko aferistais, net nepagalvoji apie tai doh.gif .

Beje, Elife, ar Jūs bent kreipėtės į Top Shop dėl ne to siurblio? Ar tik pati išmąstėt, kad nieko jiems neįrodysit? Jei nesikreipėt, manau, kad būtinai reikėtų kreiptis. Raštiškai. Kad būtų visi klausimai - atsakymai juodu ant balto.


tai kad net nesiteikė atskamibinti (buvo informuoti apie problemą telefonu). šiandien paskambino, atseit viską sutvarkysim. žiūrėsim
bet kam toks daiktas, kuris dirbs dvi savaites, o 3 mėnesius kaskart truks tampymasis keičiant. tai per metus max jis dirbs pas mane 1,5 mėn. doh.gif
Papildyta:
QUOTE(Kikker @ 2015 02 27, 17:46)
Matyt reikia ir jums kreiptis į žinesklaidą .... Pasirodė, redakcija kreipėsi į LP EXPRESS 24“ savitarnos terminalus, prašydama pakomentuoti situaciją ir sulaukė atsakymo “…

jau parašiau į nevartok.lt. nesitikiu, kad jie išspręs už mane, bet nors kiti gal bus atsargesni 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Kikker @ 2015 02 27, 12:37)
Tai tradicinis kurjerių atsakymas...tieisog nepriimate siuntos jai tai fiksuoja ir siunčia atgal į firmą...tada jau bendraujate dėl kokių priežasčių nepriėmete siuntinio....
Visiems ir visada siūlau ardyti ir žiūrėti ar tai ta prekė...yra vuve atveju kada vieto DVD grotuvo įdėta buvo medinė lenta....klientas pasirašė reikškės gavo....ką gavo nežiūrėjo ...kieno kalbė pirkėjo.... 4u.gif

NIekada neardžiau, nes kurjeriai pastoviai skuba. Dar kita karta eini į lauka pasiimti prekės. Bet ardymui reik būti pasiruošus.
Atsakyti
QUOTE(Mergelė @ 2015 02 27, 18:22)
NIekada neardžiau, nes kurjeriai pastoviai skuba. Dar kita karta eini į lauka pasiimti prekės. Bet ardymui reik būti pasiruošus.

Tegu jie skuba kiek jie nori tai jiems budingas bruožas bet būnakad pristatymo sąlygų vartotojai neskaito ir susiduria su problemomis
Prekių priėmimo sąlygos:

Dėmesio! Priimant prekes, būtina apžiūrėti siuntą ir esant matomiems išorės pažeidimams privaloma tai pažymėti siuntos priėmimo dokumentuose ir surašyti siuntos pažeidimo aktą, Jums neatlikus šių veiksmų mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu. Klientui apžiūrėjus prekę ir pasirašius ant siuntos priėmimo dokumento yra laikoma, kad prekės yra įteiktos tinkamos kokybės.
Atsakyti
Siek tiek pagyvinti tema prisiduodu ispudzius po geru triju menesiu naudojimo Rumba 870 (siurbiantis) - su 180 kv ploto namu susitvarko gan puikiai - naudoju kas diena/kas antra, jokiu pasikeitimu del baterijos sedimo kol kas nepastebejau. Sepetelius pravalau kas dvi savaites, siuksliu talpykla - kas antra/trecia diena. Ant visu kilimu, vaiko ismetytu smulkiu kilimo/puzles detaliu graziai uzlipa ir pervaziaves nulipa. Siurbia tikrai kokybiskai - kilima labai graziai "pasiausia".

Vienintelis kol kas pastebetas minusas - viename kambaryje turime visiskai juoda kilima - ant jo uzlipes supranta, kad "nieko nemato" ir issijungia, todel ijungiam "sieneles". Kita vertus visose instrukcijose raso/kai bandem matem, kad ant visai visai juodo pavirsiaus jam sunkiau, nors pvz musu juodas grindis siurbia be problemu (matyt ne aklinai juodos:) Tikiuosi kam nors pravers komentaras - pati kazkada labai ieskojau kai rinkausi...
Atsakyti
QUOTE(Gar_bane_ @ 2015 03 21, 12:30)
Siek tiek pagyvinti tema prisiduodu ispudzius po geru triju menesiu naudojimo Rumba 870 (siurbiantis) - su 180 kv ploto namu susitvarko gan puikiai - naudoju kas diena/kas antra, jokiu pasikeitimu del baterijos sedimo kol kas nepastebejau. Sepetelius pravalau kas dvi savaites, siuksliu talpykla - kas antra/trecia diena. Ant visu kilimu, vaiko ismetytu smulkiu kilimo/puzles detaliu graziai uzlipa ir pervaziaves nulipa. Siurbia tikrai kokybiskai - kilima labai graziai "pasiausia".

Vienintelis kol kas pastebetas minusas - viename kambaryje turime visiskai juoda kilima - ant jo uzlipes supranta, kad "nieko nemato" ir issijungia, todel ijungiam "sieneles". Kita vertus visose instrukcijose raso/kai bandem matem, kad ant visai visai juodo pavirsiaus jam sunkiau, nors pvz musu juodas grindis siurbia be problemu (matyt ne aklinai juodos:) Tikiuosi kam nors pravers komentaras - pati kazkada labai ieskojau kai rinkausi...

rolleyes.gif Laba lauksiu atsiliepimu dar po tryju menesiu kadangi dauguma atsiliepimu del bateriju po puses metu pasipila biggrin.gif
Atsakyti