QUOTE(elifė @ 2015 02 27, 13:32)
Aš tikrai reikalaučiau pakeitimo, arba grąžinčiau. Negalima nusileisti tokiems

Papildyta:
QUOTE(Kikker @ 2015 02 27, 13:37)
Tai tradicinis kurjerių atsakymas...tieisog nepriimate siuntos jai tai fiksuoja ir siunčia atgal į firmą...tada jau bendraujate dėl kokių priežasčių nepriėmete siuntinio....
Visiems ir visada siūlau ardyti ir žiūrėti ar tai ta prekė...yra vuve atveju kada vieto DVD grotuvo įdėta buvo medinė lenta....klientas pasirašė reikškės gavo....ką gavo nežiūrėjo ...kieno kalbė pirkėjo....
Visiems ir visada siūlau ardyti ir žiūrėti ar tai ta prekė...yra vuve atveju kada vieto DVD grotuvo įdėta buvo medinė lenta....klientas pasirašė reikškės gavo....ką gavo nežiūrėjo ...kieno kalbė pirkėjo....

Oho...


Teisingai, kurjeriai ne prie ko - ką jiems duoda, tą ir veža, o jei siuntos pakuotė nesugadinta, vadinas jie savo darbą padarė gerai. Man buvo atvejis, kai pirkome daug šviestuvų iš Senukų, atvežė visą paletę supakuotą - kur ten sutikrinsi viską

O Top Shop'ui nereikia taip nuleisti tokio kliurko
