Vyno rūsys.
Susisiekimo su vienuolynu priemonė.
Kaip jau minėjau, antras pagal dydį yra Šventasis Varlamo vienuolynas, pastatytas 1517m. Kalbama, kad šio vienuolyno sienos slepia užkonservuotą Šventojo Jono pirštą ir Šventojo Andriaus mentį.
Vaizdas į Šv. Varlamo vienuolyną iš Megalo vienuolyno.
Šv. Barboros vienuolynas Meteorose buvo įkurtas siauros uolos viršūnėje apie 1288 metus.
Vienuolynas Agios Nikolaos Anapafsas yra vienas mažesnių Meteoros vienuolynų, pastatytas XVI amžiaus pradžioje. Tai mažutė bažnytėlė kalvos viršūnėje.
Iki šiol tiksliai nėra žinoma, kaip pirmieji vienuoliai pateko į šių stačių šlaitų viršūnes. Legenda pasakoja, jog pirmąjį atklydėlį į uolų viršūnes nuskraidino vanagai.
Tiksli Meteoros vienuolynų įkūrimo data taip pat nėra žinoma. Žinoma, kad vėlyvame XI amžiuje ar ankstyvame XII, - greta šios vietovės susikoncentravo paprasta vienuolių bendruomenė, o XII amžiaus pabaigoje atsiskyrėliai sugūžėjo į Meteoras. Ryškesnė vienuolynų plėtra pastebima tik nuo XIV a., kuomet vienuolis Afanasis, atklydęs su savo pasekėjais iš Atono, tarp 1356 ir 1372 metų, įkūrė Didįjį Meteorono vienuolyną, kuris jiems tapo priedanga nuo politinių persekiotojų.
XIV amžiaus pabaigoje, turkams užgrobus Graikiją, ši vietovė tapo tikru prieglobsčiu, o ant plikų ir nepasiekiamų uolų vienas po kito kūrėsi vienuolynai.
Pirmieji laiptai uolose buvo iškalti tik XX amžiaus pradžioje, o kelias iki vienuolynų nutiestas tik po II Pasaulinio karo, kuomet vietove susidomėjo turistai.
Vienuolynas Agios Nikolaos Anapafsas yra vienas mažesnių Meteoros vienuolynų, pastatytas XVI amžiaus pradžioje. Tai mažutė bažnytėlė kalvos viršūnėje.
Iki šiol tiksliai nėra žinoma, kaip pirmieji vienuoliai pateko į šių stačių šlaitų viršūnes. Legenda pasakoja, jog pirmąjį atklydėlį į uolų viršūnes nuskraidino vanagai.
Tiksli Meteoros vienuolynų įkūrimo data taip pat nėra žinoma. Žinoma, kad vėlyvame XI amžiuje ar ankstyvame XII, - greta šios vietovės susikoncentravo paprasta vienuolių bendruomenė, o XII amžiaus pabaigoje atsiskyrėliai sugūžėjo į Meteoras. Ryškesnė vienuolynų plėtra pastebima tik nuo XIV a., kuomet vienuolis Afanasis, atklydęs su savo pasekėjais iš Atono, tarp 1356 ir 1372 metų, įkūrė Didįjį Meteorono vienuolyną, kuris jiems tapo priedanga nuo politinių persekiotojų.
XIV amžiaus pabaigoje, turkams užgrobus Graikiją, ši vietovė tapo tikru prieglobsčiu, o ant plikų ir nepasiekiamų uolų vienas po kito kūrėsi vienuolynai.
Pirmieji laiptai uolose buvo iškalti tik XX amžiaus pradžioje, o kelias iki vienuolynų nutiestas tik po II Pasaulinio karo, kuomet vietove susidomėjo turistai.
Kerkyra - salos sostinė. Viena žymiausių vietų Kerkyroje - senoji miesto tvirtovė arba pilis - Old Fortress. Iš tolo žiūrint, šio karinio statinio griūvėsiai atrodo kaip natūralus uolienų kalnas. Ši tvirtovė, apsupta jūros (į ją patekti galima perėjus tiltelį virš kanalo, skiriančio tvirtovę nuo salos), pastatyta apginti Korfu nuo užpuolikų.
Korfu salos gyventojai daug kartų turėjo ginti savo žemes nuo nedraugiškų kaimynų. Tam XVI-XVII a.pastatyta dar viena tvirtovė, vadinama Naująja - New Fortress. Dėl to Kerkyra yra vienintelis Graikijos miestas, šitaip apsuptas gynybinėmis pilimis.
Papildyta:
Kerkyros senamiestis mums labai priminė Veneciją. Žinoma čia nėra gondolų ir vandens kanalų, bet Veneciją mums priminė pastatų spalvos ir venecijietiški balkonėliai. O gal dar ir tas, kad prieš atvykdami į Corfu skaitėme, kad sala net 400 metų priklausė Venecijai, todėl venecijiečiai padarė nemažą įtaką Corfu.
Smagu vaikščioti siauromis Kerkyros gatvelėmis. Senamiestyje daug barų, kavinių, restoranų, taip pat veikia didžiulis smulkmenėlių ir suvenyrų turgus. Kuriame kiekvienas ras ką nusipirkti pagal savo skonį ir kišenę.
Korfu salos gyventojai daug kartų turėjo ginti savo žemes nuo nedraugiškų kaimynų. Tam XVI-XVII a.pastatyta dar viena tvirtovė, vadinama Naująja - New Fortress. Dėl to Kerkyra yra vienintelis Graikijos miestas, šitaip apsuptas gynybinėmis pilimis.
Papildyta:
Kerkyros senamiestis mums labai priminė Veneciją. Žinoma čia nėra gondolų ir vandens kanalų, bet Veneciją mums priminė pastatų spalvos ir venecijietiški balkonėliai. O gal dar ir tas, kad prieš atvykdami į Corfu skaitėme, kad sala net 400 metų priklausė Venecijai, todėl venecijiečiai padarė nemažą įtaką Corfu.
Smagu vaikščioti siauromis Kerkyros gatvelėmis. Senamiestyje daug barų, kavinių, restoranų, taip pat veikia didžiulis smulkmenėlių ir suvenyrų turgus. Kuriame kiekvienas ras ką nusipirkti pagal savo skonį ir kišenę.
Sekantis mūsų kelionės tikslas buvo Pantokrator kalnas.
Pantokrator kalnas - aukščiausias kalnas saloje (906m). Nuo kalno viršūnės galima matyti pietuose esančias salas Paxos ir Anti Paxos, o daug arčiau, žvelgiant į rytus - Albanijos krantus.
Šiaurinė pusė - Albanijos krantai.
Pačioje kalnos viršūnėje stovi vienuolynas, pastatytas maždaug 1689m.
Leidžiantis link jūros, akis džiugina žydinčios gėlės.
Nusileidę nuo kalno, pasukame į siaurą vieškelį ir pavažiavę randame štai tokį paplūdymiuką.
Pantokrator kalnas - aukščiausias kalnas saloje (906m). Nuo kalno viršūnės galima matyti pietuose esančias salas Paxos ir Anti Paxos, o daug arčiau, žvelgiant į rytus - Albanijos krantus.
Šiaurinė pusė - Albanijos krantai.
Pačioje kalnos viršūnėje stovi vienuolynas, pastatytas maždaug 1689m.
Leidžiantis link jūros, akis džiugina žydinčios gėlės.
Nusileidę nuo kalno, pasukame į siaurą vieškelį ir pavažiavę randame štai tokį paplūdymiuką.
XX amžiaus pradžioje imperatorius Vilhelmas II vasaras leisdavo Achileono rūmuose. Vakarais jis palikdavo rūmus ir ieškodamas privatumo vykdavo į mažą Pelekas kaimelį ir stebėdavo saulėlydžius. Išvykos buvo reguliarios, todėl imperatorius savo patogumui pačioje kalno viršūnėje pasistatė , vadinamąjį imperatoriaus sostą - Kaisers Throne. Iš šios vietos matosi visa sala.
Kazkaip is Jusu pasakojimo nesupratau, ar Meteoros vienuolynai paliko gera ispudi? ar pateisino lukescius? Butu idomu suzinoti
Aciu, kad dalinates
Aciu, kad dalinates
QUOTE(ENR @ 2014 08 11, 10:47)
Kazkaip is Jusu pasakojimo nesupratau, ar Meteoros vienuolynai paliko gera ispudi? ar pateisino lukescius? Butu idomu suzinoti
Aciu, kad dalinates
Aciu, kad dalinates
Labai patiko
Pabuvę Kaisers Throne, pajūriu važiuojame namų link, vis užsukdami į įvairius paplūdymius.
Radome ir kopas
Radome ir kopas
Sekančią dieną suplanuojame praleisti Paleokastritsoje. Paleokastritsa žymi šešiais paplūdimiais ir vienuolynu ant kalvos šalia jūros.
Kadangi jau buvome skaitę, kad geriausia išsinuomoti kateriuką ir apiplaukti visus paplūdymius, tai taip ir padarome.
Einant link katerių nuomos.
Pamatyti šalia esančius paplūdymius galima išsinuomavus vandens dviratį. Į tolimesnius, organizuojamos 1,5val. ekskursijos. Mes nusprendžiame išsinuomoti katerį, kad nereiktų niekur skubėti, galėtume maudytis, nardyti ir nuo nieko nepriklausyti.
Katerių kainos priklauso nuo jų galingumo, t.y. nuo 40eur iki 100eur. Parplaukti reikia iki 18val. Litras dyzelino - 2eur. Mes nuomavomės nuo 12val. iki 18val. Apiplaukėm visus paplūdymius ir sunaudojom 14l kuro.
Taigi 10min. informacijos, apie katerio valdymą, ir pajudame jūros link.
Kadangi jau buvome skaitę, kad geriausia išsinuomoti kateriuką ir apiplaukti visus paplūdymius, tai taip ir padarome.
Einant link katerių nuomos.
Pamatyti šalia esančius paplūdymius galima išsinuomavus vandens dviratį. Į tolimesnius, organizuojamos 1,5val. ekskursijos. Mes nusprendžiame išsinuomoti katerį, kad nereiktų niekur skubėti, galėtume maudytis, nardyti ir nuo nieko nepriklausyti.
Katerių kainos priklauso nuo jų galingumo, t.y. nuo 40eur iki 100eur. Parplaukti reikia iki 18val. Litras dyzelino - 2eur. Mes nuomavomės nuo 12val. iki 18val. Apiplaukėm visus paplūdymius ir sunaudojom 14l kuro.
Taigi 10min. informacijos, apie katerio valdymą, ir pajudame jūros link.
Pirmiausia apiplaukėme šalia esančius paplūdymius, tuos, kuriuos galima apiplaukti vandens dviračiais.
Toliau plaukiame link paplūdymių, kurie pasiekiami kateriais arba ekskursijų metu.