Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 28 tema

QUOTE(Orginalus @ 2014 07 24, 12:39)
1. Ar ant ekovatos reikalinga kazkokia tai priesvejine medziaga?
2.siam mazge sienos pulistirolas sueina su ekovata, klausimas ar galima pulistirola dakelti iki pat difuzines pleveles, be tarpu? nes kiek girdejau turi buti paliekamas oro tarpas apie 1,2 cm? jei taip kaip ispresti si mazga?
3.Ar butina apsiltinti vidine siena pulistirolu, ar tai bus salcio tiltas? Jei reikia, koks storis tai turetu buti, ir nuo kur ji reiketu pradeti klijuoti? nuo stygu pradzios ar auksciau?
Kaip pas cibuli irengti groteliu nelabai imanoma, nes tai yra kotedzas viena siena ribojasi su kaimynu, kitoje galima butu, taciau nemanau, kad irengus vienoje sienoje oras ljudes.


1. atsakyma turetu pateikti medziagos gamintojas.
2. sienos apsiltima (da) kelk iki stogo apsiltinimo virsaus. naudosk antikondensacine plevele.
3. cia turi buti toks pats apsiltinimo mazgas, kaip (2) ir stogas paremtas ne ant muro o ant medines karkasines sienos.
Atsakyti
Padarytas skliautu karkasas. Bus OSB plokste ir plonas EPS del tinko.
Gal yra minciu del siltinimu sujungimo?
Fasadas 25 NEPS, eis iki OSB ir viduj susijungs su perdangos siltinmu {30 EPS tarp stygu}.


[quote=BangaS,2014 07 24, 07:23]
Tik yra maždaug metus pavėluota, nes tokius esminius mazgus reikia nuspręsti dar ant popieriaus.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo arkava: 24 liepos 2014 - 17:34
QUOTE(cibulis @ 2014 07 24, 09:14)
Šita labai gera išeitis. Tik kol dar darbai nepabaigti norisi viską kaip reikiant padaryti, nes po kelių metų nieko nematysi ir nieko nenorėsi tvarkyti kol pats tinkas nepradės griūti, luptis, banguoti.
Papildyta:

1. Galvojau dar statybos stadijoje apie medinę tos dalies konstrukciją, bet atsisakiau. Ir manau, kad labai gerai. Kuo daugiau visokių medžiagų įvedimą, kuo daugiau skirtingų meistrų dirba prie to pačio rezultato (čia kalbame apie sieną), tuo prastesnis rezultatas. Sienas turi daryti - mūrininkas, o jei prie jų nagus dar prikiš ir stalius, bus bardakas. Čia mano asmeninė patirtis.

2. Tikrinom. Štai čia tuo Bostik užteptas tarpas. Imituotas tarpas tarp čerpės (paimtas skarda) ir EPS. Čia gal geriau matyti. Tepta prieš 2 dienas. Reikės šiandieną pažiūrėti dar kartą, bet lyg ir nieko nenutiko. Tiesa, tepimas su visokiom mastikom blogas tuo, kad neišeis palįsti po po ta čerpės dalimi, kuri liečiasi su fasadu. O būtent šita vieta ir yra silpniausia.

3. Galvojau, bet kažkaip neįtikinamai pasirodė. Fasadininkai tuos juostos ten neįkištų, o jei dėtų stogdengiai, tai jau geriau dėti skardą, nes čerpės bus nuimtos.

4. Ačiū už idėja. Čia gal būtų idealiausias variantas: ir sandaru, ir gražu. Tik jis brangus. Vieni nuardo čerpes, kiti - tepa, tada vėl viską sudeda. Bet rezultatas būtų toks pats kaip su skarda tik vizualiai daug gražesnis, nes skarda būtų išlindusi, o čia nieko nesimatytų.


daug prirasiai ir foto pridetos tik neaisku, del kokiu priezasciu reikia uztaisyti tarpa?
ar tai nebus paranoja tarpams?
Papildyta:
[quote=arkava,2014 07 24, 17:32]
Padarytas skliautu karkasas. Bus OSB plokste ir plonas EPS del tinko.
Gal yra minciu del siltinimu sujungimo?
Fasadas 25 NEPS, eis iki OSB ir viduj susijungs su perdangos siltinmu {30 EPS tarp stygu}.
[quote=BangaS,2014 07 24, 07:23]
Tik yra maždaug metus pavėluota, nes tokius esminius mazgus reikia nuspręsti dar ant popieriaus.
[/quote]
ir dabar dar nevelu paimti popieriaus ir piestuka.
uzleisi stogo apsiltinima ant sienos apsiltinimo ir bus sujungimas
Atsakyti
QUOTE(zigiz @ 2014 07 24, 21:25)
daug prirasiai ir foto pridetos tik neaisku, del kokiu priezasciu reikia uztaisyti tarpa?

ar tai nebus paranoja tarpams?

Kolega, labai neatidžiai skaitote (jei skaitote). Esmė tokia: jei po čerpe yra palindęs tik armavimo mišinys, o tinkas ateina tik iki čerpės, tai bus problemų. Stogas vaikšto. Čerpę per gerus metus atsiplėš nuo tinko. Toje vietoje bus trūkis, po tinku gali pradėti kauptis vanduo. O jis kaip žinia šyla, šąla ir atlieka ardomąjį procesą.

Toje vietoje, kur tarp tinko ir čerpės didelis tarpas, problemos nebus. Meistrai turėjo galimybę tinklelį, armavimo mišinį ir tinką pakišti iki 2-3 cm į gylį, aukštyn į čerpės vidurį. Ten vanduo nepapus. Ten nebent širšės apsigyvens. O kur nėra tarpo tarp čerpės ir tinko, ten gali būti problema. Štai apie kokius tarpus aš kalbu.

O kai kurie tarpai man patinka, pvz., moteriški.

P.S. Nedėkite tokių didelių nuotraukų - į ekraną netelpą. Dėkite nuorodas į jas. Bus daug geriau.
P.S.S. Beje, žodis "prirašei" gale rašomas su "ei", o ne su "iai".
Papildyta:
QUOTE(BangaS @ 2014 07 24, 08:23)
Jeigu jau čerpės bus nuimtos, tai derėtų nepatingėti ir nuarmuoti NEPS viršų, kuris bus po čerpėmis, bet tai gali trukdyti sumontuoti čerpes atgal.

Vakar sakiau, kad jūsų mintis geniali, bet pasirodo, kad kai kas ją patobulino, t.y. mano statybininkai. Pabandysiu paaiškinti. Nuardžius kraštines čerpes armavimo mišinio nepavyks pakišti ir ant horizontaliaus EPS paviršiaus. Trukdo difuzinė ir grebėstai.

Galima tokia išeitis (čia apie tą patobulinimą kalbu). Reikia nupjauti dalį grebėsto - kokius 5 cm pločio. Tada teks užlenkti ir difuzinę plėvelę. Toje vietoje liks tarpas. Tada ant EPS klijuoti naują EPS sluoksnį: kokių 4 cm aukščio ir nupjauto 5 cm pločio. Štai tuomet reikėtų dėti kampinį armavimo tinklelį ir būtų galima nuarmuoti ir padengti tinku ne tik sieną iki pat viršaus, bet ir EPS viršų. Tai būtų idealus variantas, nes tokia strukūra būtų beveik amžina, nebijanti vandens, o sienos ir stogo sandūra atrodytų - nepriekaištingai. Tik įgyvendinimas dabar jau - post factum. Per brangus ir beprasmis.

Čiupinėjau šiandieną šią mastiką. Ji pagaliau sustingo (stingimo laikas apie dvi paros). Jokios žalos per dvi paras EPSui nepadarė. Prie skardos prilipo nerealiai. Tokiu dalyku galėčiau užsandarinti. Tik ar verta? Dar lieka skarda.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 24 liepos 2014 - 22:10
QUOTE(biesas66 @ 2014 07 22, 07:20)
Vata uzdengiau su spec kartonu (man art taip ar taip reikejo dengti nes ekovata puciau) Galima ir difuzine deti jei yra noro.

Ekovata putet tarp stygu? Palikot tarpa vedinimui, ar sienu putu pulistirola priglaudet prie difuzines, kaip cibulis?kas per specialus kartonas, ir ar jis butinas? o kokiu budu uzdenget, kai pute vata, nes poto neisivaizduoju kaip padaryti nes nebutu priejimo.
Papildyta:
QUOTE(zigiz @ 2014 07 24, 14:05)
1. atsakyma turetu pateikti medziagos gamintojas.
2. sienos apsiltima (da) kelk iki stogo apsiltinimo virsaus. naudosk antikondensacine plevele.
3. cia turi buti toks pats apsiltinimo mazgas, kaip (2) ir stogas paremtas ne ant muro o ant medines karkasines sienos.

1. reiks susisiekti su gamintoju.
2. Kurioje vietoje naudoti antikondensacine plevele?
3. Stogas paremtas ant murloto matosi brezinyje ne ant sienos, tik ar reikia tokiu paciu storiu siltinti vidine siena kaip ir isore?
Atsakyti
Ar tas skliautas karkasinis dėl šalčio tilto per frontono skliauto apatinį pjūvį? Man atrodo nėra tas šalčio tiltas toks platus ir nuostoliai nebus žymūs. Gal pigiau ir paprasčiau būtų išmūryti skliautą iki viršaus ir apšiltinti tokiu pačiu storiu iš vidaus(tik palėpės trikampį) kaip ir išorėje.



[quote=arkava,2014 07 24, 17:32]
Padarytas skliautu karkasas. Bus OSB plokste ir plonas EPS del tinko.
Gal yra minciu del siltinimu sujungimo?
Fasadas 25 NEPS, eis iki OSB ir viduj susijungs su perdangos siltinmu {30 EPS tarp stygu}.
[quote=BangaS,2014 07 24, 07:23]
Tik yra maždaug metus pavėluota, nes tokius esminius mazgus reikia nuspręsti dar ant popieriaus.
[/quote]
Atsakyti
QUOTE(arkava @ 2014 07 24, 17:32)
Padarytas skliautu karkasas. Bus OSB plokste ir plonas EPS del tinko.
Gal yra minciu del siltinimu sujungimo?
Fasadas 25 NEPS, eis iki OSB ir viduj susijungs su perdangos siltinmu {30 EPS tarp stygu}.

Apatinė skliauto sija susitrauks/išsiplės bent 5 mm dėl natūralių drėgmės pokyčių lauke, jeigu dabar mediena jau sausa. Kartu vaikščios ir į ją atremti statramsčiai su OSB.
Tinkas labai standžiai (tik per 5cm EPS) susijungia su šia konstrukcija ir nėra iš ko kompensuoti skliauto karkaso vaikščiojimą. Tie 5 mm dar koncentruosis į tą vietą, kur OSB susijungia su pagrindiniu NEPS. Teoriškai čia turėtų skliti tinkas, bet praktiškai gali ir neskilti, nes dabartiniai stipriausi armavimo tinkleliai išlaiko virš 4000kg metrui.
EPS yra per minkšta medžiaga, kad nutrauktų tokius tinklelius, todėl nuplyšti turėtų tinkas nuo EPS arba EPS sudirbs kaip kempinė.
Galima išdalinti tą 5 mm (ar net 10 mm) karkaso deformaciją į dvi vietas apatinę OSB imant tik apie 60-80cm aukščio ir standžiai pritvirtinant tik jos apačią prie skliauto sijos apačios, o viršuje prie statramsčių tvirtinti pragręžiant didesnes skyles su laisvumu, tokiu pačiu principu, kaip tvirtinami fasado plokščių kraštai.
Aukščiau esančią OSB tvirtinti prie statramsčių standartiškai, bet atitraukiant kokius 8-10 mm nuo apatinės OSB.
Tokiu būdu atsirastų dvi "vaikštančios" siūlės ir deformacijos būtų mažiau koncentruotos. Jau galima rizikuoti.
Jeigu sija būtų šiltoje namo erdvėje tai jos deformacijos dėl drėgmės pokyčių būtų mažesnės.


QUOTE(Orginalus @ 2014 07 24, 12:39)
sprendziu ir as stogo siltinimo problema kaip ir cibulis, pabraiziau namo stogo pjuvi:
1. Ar ant ekovatos reikalinga kazkokia tai priesvejine medziaga?
2.siam mazge sienos pulistirolas sueina su ekovata, klausimas ar galima pulistirola dakelti iki pat difuzines pleveles, be tarpu? nes kiek girdejau turi buti paliekamas oro tarpas apie 1,2 cm? jei taip kaip ispresti si mazga? irengti kazkoki tai priesvejini barjera kaip cia:
tik ar neispus jos vistiek?
3.Ar butina apsiltinti vidine siena pulistirolu, ar tai bus salcio tiltas? Jei reikia, koks storis tai turetu buti, ir nuo kur ji reiketu pradeti klijuoti? nuo stygu pradzios ar auksciau?
4.Kaip pas cibuli irengti groteliu nelabai imanoma, nes tai yra kotedzas viena siena ribojasi su kaimynu, kitoje galima butu, taciau nemanau, kad irengus vienoje sienoje oras ljudes.


1. Taip ir ypač kaip purškiama saujuoju būdu. Celiuliozinė vata nėra sandari medžiaga ir priešvėjinis sluoknis yra reikalingas užtikrinti vatos funkcionavimą net tuo metu kai nepučia vėjas.
2. Tegul paaiškina kodėl reikalingas oro tarpas virš EPS po difuzine plėvele. Manau, kad pas Cibulį gerai padaryta, jeigu dar murlotas bus apšiltintas putplasčiu. Maždaug taip ir rekomenduočiau šiltinti šią vietą, nes geriau nelabai ir įmanoma.
Vyrauja nuomonė, kad vatai nereikalingas priešvėjinis sluoknis kai šiltinama perdanga, bet taip tik pateisinamas lengvas apšiltimo procecas, o vatai nesudaromos sąlygos tinkamai funkcionuoti ir bent kažkiek priartėti prie deklaruojamos šiluminės varžos.
Taip, uždengti vatą po pripūtimo bus sunku ar net neįmanoma kai kuriose vietose, todėl apie tai galima pagalvoti iš anksto ir pūsti ne elementariai ant perdangos, bet įrengus sandarią "dėžę" t.y. sukalti karkasą su medžio plaušo plokštės ar kitokiu difuziškai atviru, sandariu viršumi ir į šią "dėžę" pūsti vatą. Pirmus metus bus idealu, bet vata lieka vata, po kurio laiko sukris, atsiras 1-3 cm tarpas "dėžės" palubėje ir vėk efektyvumas kažkiek nukentės arba reiks papildyti vatos.
Dar iš bėdos galima vatą dengti difuzine plėvele ir užkloti baldiniu kartonu, kuris sėstų kartu su vata, bet nepasieksite sandarumo problematiškose vietose, kas būtų lengviau pasiekiama įrengiant "dėžę" ir tik tada pučiant vatą.
Jeigu naudotumėte kietą apšiltinimo medžiagą tokių niuansų nebūtų, nereikėtų jokios dėžės.
3. Išsikišusias į lauką Vidines sienas reikia šiltinti, ypač kai jos ne iš akytbetonio ar putstiklio, tai yra šalčio tiltas.
Šiltinimo aukštis yra proporcingas sienos medžiagos šilumos laidumo koeficientui. Kuo laidesnė šilumai siena, tuo aukštesnį jos plotą reikia apšiltinti.
Apačioje pradedant tokiu storiu, kokiu yra apšiltintos sienos ir proporcingai mažinant apšiltinimo sluoksnį kylant į viršų.
Silikatiniai ir keraminiai blokeliai būtų vieni iš problematiškiausių. Silikatiniai turi vieną iš aukščiausių šilumos laidumo koeficientų, o keraminiai turi daug vertikalių oro kamerų ir yra labai nesandarūs kai netinkuoti, bus didelė konvekcija, todėl juos šioje vietoje galima drąsiai prilyginti silikatiniams, nes šilumos laidumas į viršų bus visai nebepanašus į Lambda 0,25, o spėčiau, kad apie ~0,4-0,5, t.y. ~7-10 kartų prasčiau nei vata. Iš to seka, kad kai vatos dedama 30cm, tai tokią sieną reikėtų apšiltinti ~2 metrus į viršų.
Šltesnių blokelių sienas atitinkamai mažiau, ~ 1m. Keramikos viršų dar užtinkuočiau, kad neliktų ventiliacinių "kaminų", kuriais šiltoji namo erdvė susisiekia su lauku.
Hiperbolizuotas, bet vaizdiškai labai gerai iliustruojantis pvz. http://www.youtube.c...h?v=6PIDE8JFtlI
Tokių sienų palėpėje geriau vengti dar projektavimo etape, tas pats galioja ir parapetams.
4. Tokiu atveju reikėtų ventiliacinio kaminėlio prie kaimyno ir grotelių priešingo skliauto apačioje, vėdinimas gali būti net efektyvesnis nei grotelių priešinguose skliautuose atveju.

Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2014 07 25, 08:37)


Dar iš bėdos galima vatą dengti difuzine plėvele ir užkloti baldiniu kartonu, kuris sėstų kartu su vata, bet nepasieksite sandarumo problematiškose vietose, kas būtų lengviau pasiekiama įrengiant "dėžę" ir tik tada pučiant vatą.
Jeigu naudotumėte kietą apšiltinimo medžiagą tokių niuansų nebūtų, nereikėtų jokios dėžės.       



O as dabar galvoju vatai reikia kvepuojancios medziagos priesvejinio sluoksnio o kazin kaip jei uzdengti minkstu kokiu 5 cm storio eps sluoksniu. ar eps sluoksnio garu laidumas nebutu per mazas? kazkaip uzsifiksave kad eps panasus savybemis i medi. tai gal uztektu visa vatos sluoksni uzdengti EPS ( palepeje vietos turiu sociai priejimas puikus galiu dengti kuo noriu tad ir svarstau visokius variantus)
Atsakyti
turiu klausima pasyviesiems
kadangi pas jus naudojama rekuperacijos sistema
ar yra galimybe imti siliuma is vieno kambario ir ja perskirstyti i kitus be papildomu nepatogumu ir t.t.?

Klausimo esme paprasta:
yra granuline krosnele su uzkeltu boileriu, kuri gali dar nuo saves pusti silta ora i patalpa iki uzduotos temp.
nuostoliai i kamina ir nesandarumas kolkas nedomina (zinau kad pasyvaus namo reikalavimas), domina tik pati esme
Atsakyti
QUOTE(mantesas @ 2014 07 25, 09:11)
O as dabar galvoju vatai reikia kvepuojancios medziagos priesvejinio sluoksnio o kazin kaip jei uzdengti minkstu kokiu 5 cm storio eps sluoksniu. ar eps sluoksnio garu laidumas nebutu per mazas? kazkaip uzsifiksave kad eps panasus savybemis i medi. tai gal uztektu visa vatos sluoksni uzdengti EPS ( palepeje vietos turiu sociai priejimas puikus galiu dengti kuo noriu tad ir svarstau visokius variantus)


Medžio plaušo plokštes paprasčiau sujungti ir užsandarinti nei EPS.
EPS per mažai laidus garui kad būtų galima jį montuoti ant vatos. Nebent pas jus superinis sandarumas ir aliuminio folija išklijuota po vata, drėgmė iš patalpų nebepatenka į vatą, tada būtų galima rizikuoti.
Atsakyti
QUOTE(BangaS @ 2014 07 25, 10:17)
Medžio plaušo plokštes paprasčiau sujungti ir užsandarinti nei EPS.
EPS per mažai laidus garui kad būtų galima jį montuoti ant vatos. Nebent pas jus superinis sandarumas ir aliuminio folija išklijuota po vata, drėgmė iš patalpų nebepatenka į vatą,  tada būtų galima rizikuoti.


na reikes kazka ziuretis nes 100 proc sandarumo is apacios tikrai nera ir nebus smile.gif o medzio plauso ploniausia ka radau 12 mm arba jau grindu paklotas 7.6 mm tik gaila kad jis mazom plokstem http://plokstes.eu/i...2...t&id_lang=2
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2014 07 24, 22:08)
Kolega, labai neatidžiai skaitote (jei skaitote). Esmė tokia: jei po čerpe yra palindęs tik armavimo mišinys, o tinkas ateina tik iki čerpės, tai bus problemų. Stogas vaikšto. Čerpę per gerus metus atsiplėš nuo tinko. Toje vietoje bus trūkis, po tinku gali pradėti kauptis vanduo. O jis kaip žinia šyla, šąla ir atlieka ardomąjį procesą.

Toje vietoje, kur tarp tinko ir čerpės didelis tarpas, problemos nebus. Meistrai turėjo galimybę tinklelį, armavimo mišinį ir tinką pakišti iki 2-3 cm į gylį, aukštyn į čerpės vidurį. Ten vanduo nepapus. Ten nebent širšės apsigyvens. O kur nėra tarpo tarp čerpės ir tinko, ten gali būti problema. Štai apie kokius tarpus aš kalbu.

tapote mados daryti stogus be atbrailu auka.
darant stoga be atbrailu sienu virsutiniu daliu apdaila turetu buti is vandeniui atspariu medziagu, kaip stogams, pvz zvyneliu.
puciant stipresniam vejui vanduo iveiks ir 2-3cm. uzlaida.
siules tarp sienos ir stogo uztaisymas hermetiku leistu nusiraminti,
nors lietus visa siena drekins daugiau nei siule prie stogo dangos.
Atsakyti