QUOTE(stripulis @ 2014 09 09, 01:53)
Aš tai kai atsakinėjau, tėtį mama laikiau
. O ką, toks nikas - bet kieno gali būt. Bet koks skirtumas, manau, tėtis atėjęs su gėlių puokšte pas logopedę gali gauti dar ir daugiau informacijos nei mama, toks jau gyvenimas
aš pvz. tėtuką į darželį užrašinėt pas direktorę siunčiau.
Ką norėjau užklaust, gal katro vaikas disc testą darėsi būdamas 2 su puse ir dar atsimenat, ko klausinėjo? Nes manoji darėsi 3-ų, tai jaučiu skiriasi užduotys?
Draugė smalsauja, jos vaikui darys - aišku, principe koks skirtumas, kokios ten užduotys, vis tiek per porą savaičių neišmokys, jei ko nors nemoka, o bet tačiau.
darėmės mes panašaus amžiaus disc testą, tiksliau kai buvo du ir kai buvo trys metai, kadangi vaikas nekalbantis, tai daug ir neklausinėjo, jam reikėjo parodyti tuos daiktus, kuriuos psichologė prieš tai parodė, prašė ant, po, už padėti, surūšiuoti, o mūsų klausė kiek laiko pats vienas gali pažaisti, ar ant puodo daro ar į sauskelnes, kaip valgo ir panašių dalykų. Žinoma buvo daugiau, bet dabar nepamenu
dar vienas pastebėjimas- kažkaip nematau tikslo bandyti išmokyti vaiką užduočių, kurias reikės daryti per disc vertinimą...jau geriau vaiką ir toliau lavinti bendra tvarka, nebandant šokinėti nuo vieno prie kito ir tada per disc vertinimą bus galima sužinoti silpnasias puses, tai su kuo reikia ir toliau dirbti...