QUOTE(Eosta @ 2014 06 20, 11:05)
Tas tiesa, bet pasakysiu bjauriai...tai kodėl nekompensuojama prarastoji diena keliaujantiems...? Kur dėtis mamoms su kūdikiais, kurie priversti po 10 val trintis orouostuose..? Man atrodo, jog jei jau yra problema, turi b8ti ir atsitinkamas "atsiprašymas". Taippogi jei jau nusitęsia grandinė keliom dienom ar savaitėm, juk galima išanksto informuoti skrendančiuosius, tai tikrai įmanoma, net aplle programėlė yra kur visi lėktuvai matomi su jų numeriais, parskridimo ir atskridimo laikais ir pan...Tai netikiu, kad kelionių atstovai nieko tokio neturi...matyt visur yra tas lietuviškas požiūris: "ne man skristi, tai ne man ir sukt galvą"... Šiaip esu labai ramus ir tolerantiškas žmogus, na bet kai pagalvoju apie mamas su vaikais po 8 val oro uostuose...juolab, kad u= tai mokama ir yra už informaciją atsakingi atstovai kelionių agentūrose
Pilnai sutinku su Jumis. Bet... yra vienas "bet":
Jeigu velavimai vyksta del kelioniu organizatoriaus kaltes - tokiais atvejais kelioniu organizatoriai privalo kompensuoti proporcinga dali.
Taciau, siuo atveju velavimai yra NE del organizatoriaus kaltes (oras, gedimai, kt.). O cia jau tik organizatoriaus "zmogiskumo" klausimas. Vieni kompensuoja iskarto, kiti grieztai ir sausai laikosi sutarties salygu (pretenziju rasymas, nagrinejimas ir visa kita biurokratija). Kuo organizatorius didesnis, tuo sunkiau jiems spresti problemas "personaliai".
As pilnai suprantu mamos reakcija, kai 8 val. veluoja lektuvas, o vaikas nevalges ir nemiegojes. Taciau suprantu ir organizatoriu, kad praktiskai neimanoma "patenkinti" visus nepatenkintus velojanciu skrydziu keleivius iskarto. Jug mama rupinasi savo vienu vaiku, o organizatoriai tokiu "vaiku" turi po 200 kiekviename lektuve
Problema didele, ir jos sprendimas galimas tik kompleksinis. Vieno veiksmo, kuris galetu istaisyti situacija tiesiog nera.
O keleiviu teises yra cia:
http://www.caa.lt/index.php?1352663921
O mano asmenine nuomone, kai keliones metu vyksta tokie "Force Majoure", stengiuos negadinti nei sau, nei kitiems nuotaikos. Barniai oro uoste niekam nepadeda, o tik trukdo. Veluoja lektuvas - sedi i taksi, varai i viesbuti. Paskui isstatai saskaita. Viskas gi paprasta
Dzoni.
Papildyta:
QUOTE(gazele @ 2014 06 20, 11:17)
gyvenime dar nesu tiek pykus melagiu melagiai Novaturas ir tezturas, negalejo zmonems paaiskinti is karto, kad nesusitvarke lektuvo ir viskas kartosis...
Melavo susiriesdami,net tada kai paskambinau agentei ir pasakiau,jog nuo pat pradziu nusileidima Vilniuje rodo 3 nakties, audros dar ne kvapo nebuvo,sudziai...
Small planet pasiunciu kuo toliausiai-viesiems laikams....
Skridom is Burgaso, oras- gal tik valanda zaibavo, bet ne 8....
Nei Novaturas, nei Teztour lektuvu tikrai netaiso
O agente gali Jums suteikti TIK OFICIALIA informacija, kuria gavo is aviakompanijos ar kelioniu organizatoriaus. O jeigu tokios informacijos ji nera gavusi, tai ir pasakyti ji Jums nieko ne ti kad negali, bet ir neturi teises.
Dzoni.