Kas su prikabinamu turistiniu nameliu esat keliavę į pietus per kalnus, prie Adrijos ar Juodosios jūrų? Na ar šiaip į kokią ilgesnę apie 5000 km kelionę... Gal galit pasidalint patirtimi ar varginanti kelionė, kaip per kalnus ar labai sunku ir t.t. ?
Teko pora kartų keliauti su prikabinamu nameliu. vienais metais keliavome po Italiją, o kitais po Šveicariją. Tiek vienu, tiek kitu kartu kalnų "išvengti" nepavyko, jie ir buvo mūsų pagrindinis tikslas. negaliu pasakyti, kad šios kelionės išvargino, tačiau važiavimas nėra toks pats, kaip ir nieko netempiant:
maksimalus greitis iki 110 km/val;
kuro sąnaudos plius 2-3 litrai;
didesni gabaritai, ne visur prisiparkuosi (miestuose).
Tačiau visus šitus nepatogumus atperka laisvė:
tikrai be problemų rasite kempingą (tu renkeisi kempingą, o ne kempingas tave), pačiose gražiausiose vietose;
gali sustoti ir vienai nakvynei;
viskas po ranka;
palikęs namelį kempinge gali judėti laisvai, kur nori.
patariu nesisrinkti namelio tokio, kokio jums nereikia, t.y. jeigu vykstate 4, tai ir rinktis keturvietį namelį, nes kiekvienas papildomas svoris daug ką reiškia. Jei turite galimybę rinkitės namelį su vilkties stabilizatoriumi (kompensatoriumi), kuris sumažina tampymo jausmą automobilyje. Apsižiūrėkite, ar yra visi prijungimai ir kabeliai ir būtinai lauko palapinė arba nors markizė. Būtinai turi būti kalnų stabdis nemelyje, jei planuojate važiuoti kalnų keliu.
Šį pavasarį keliavome kemperiu, lygindami kemperį su priekaba privalumą teikiame priekabai. Sėkmės
maksimalus greitis iki 110 km/val;
kuro sąnaudos plius 2-3 litrai;
didesni gabaritai, ne visur prisiparkuosi (miestuose).
Tačiau visus šitus nepatogumus atperka laisvė:
tikrai be problemų rasite kempingą (tu renkeisi kempingą, o ne kempingas tave), pačiose gražiausiose vietose;
gali sustoti ir vienai nakvynei;
viskas po ranka;
palikęs namelį kempinge gali judėti laisvai, kur nori.
patariu nesisrinkti namelio tokio, kokio jums nereikia, t.y. jeigu vykstate 4, tai ir rinktis keturvietį namelį, nes kiekvienas papildomas svoris daug ką reiškia. Jei turite galimybę rinkitės namelį su vilkties stabilizatoriumi (kompensatoriumi), kuris sumažina tampymo jausmą automobilyje. Apsižiūrėkite, ar yra visi prijungimai ir kabeliai ir būtinai lauko palapinė arba nors markizė. Būtinai turi būti kalnų stabdis nemelyje, jei planuojate važiuoti kalnų keliu.
Šį pavasarį keliavome kemperiu, lygindami kemperį su priekaba privalumą teikiame priekabai. Sėkmės
Viskas priklauso nuo to, kaip nori keliauti. Negalima sakyti, ked nepatogu, kempertis tikrai turi daug pliusų. Tačiau jei įsikūręs kempinge nori kažkur nulėkti, o viešo transporto infrasktuktūra atokesniuose kempinguose nevisada yra :-), tai turi susirinkti visus žaislus ir kilti. Be to, mežesniuose miesteliuose daug kur kemperiams eismas apribotas, pasitaiko, kad ir fiziškai nelabai telpi pravažiuoti su juo :-). Buvo, ad apvažiavome kelis ratus, kol radome kitą kelią kempingą, išsisukant nuo 2,5 m aukščio tunelio po viaduku :-).
Patogu, kad viskas po ranka - pakilai nuo krėslo, išsikrapštei ką nors iš šaldytuvo, susidėjai kojas kaip tik nori, vaikai išvirtę kaip tik leido fantazija (nors diržų atsisegti neleidome, tačiau vis tiek keisti padėtis daug daugiau galimybių). Mažasis "užskaitė" šį privalumą, tačiau didžiajam ūžesys kemperio viduje (nors ememe beveik naują 2013 kemperį) važiuojant šį privalumą nustelbė ir jis riebų pliusą davė kelionei su priekaba :-).
Tai tik keli pavyzdžiai apie "patogiau", "geriau" ir pan. :-)
Mes dažniausiai marštrutą planuojame taip, kad galėtume apsižiūtėti mums rūpimus objektus iki 100 km spinduliu apie sustojimo vietą. Taigi galimybė atsikabinti priekabą ir aplėti tik su lengvike yra didelis pliusas.
Važiuodami su kemperiu vežėmės dviračius, tačiau dviračiai "žvalgybos" lauką sumažina iki 10-15 km spindulio.
Važiuodami kemperiu taip ir planavome, kad viską, ką norime aplankyti ir pamatyti, turime padaryti iki sustojimo kempinge, t.y. iki vakaro. Paskui stoti nakvoti, o kitą dieną praleisti sėsliau arba kilti ir važiuoti pirmyn :-).
Patogu, kad viskas po ranka - pakilai nuo krėslo, išsikrapštei ką nors iš šaldytuvo, susidėjai kojas kaip tik nori, vaikai išvirtę kaip tik leido fantazija (nors diržų atsisegti neleidome, tačiau vis tiek keisti padėtis daug daugiau galimybių). Mažasis "užskaitė" šį privalumą, tačiau didžiajam ūžesys kemperio viduje (nors ememe beveik naują 2013 kemperį) važiuojant šį privalumą nustelbė ir jis riebų pliusą davė kelionei su priekaba :-).
Tai tik keli pavyzdžiai apie "patogiau", "geriau" ir pan. :-)
Mes dažniausiai marštrutą planuojame taip, kad galėtume apsižiūtėti mums rūpimus objektus iki 100 km spinduliu apie sustojimo vietą. Taigi galimybė atsikabinti priekabą ir aplėti tik su lengvike yra didelis pliusas.
Važiuodami su kemperiu vežėmės dviračius, tačiau dviračiai "žvalgybos" lauką sumažina iki 10-15 km spindulio.
Važiuodami kemperiu taip ir planavome, kad viską, ką norime aplankyti ir pamatyti, turime padaryti iki sustojimo kempinge, t.y. iki vakaro. Paskui stoti nakvoti, o kitą dieną praleisti sėsliau arba kilti ir važiuoti pirmyn :-).
Musu planuose birzelio vidury buvo buti Serbijoj, bet kazin kaip su tais potvyniais ten bus
QUOTE(Shalimar @ 2014 05 20, 09:23)
Musu planuose birzelio vidury buvo buti Serbijoj, bet kazin kaip su tais potvyniais ten bus
Mes tokiu pačiu laiku būsim Serbijoj, bet pažiūrėjau maršrutą ir bent kol kas nusiraminau. Potvyniai prie Suvos upės ir Drinos upės, mes važiuosim pro Novi sad ir Belgradą, ten tik Dunojus gali kelti grėsmę, bet per kelias savaites gal viskas susitvarkys, jei ne- teks keisti maršrutą. Mes vienais metais važiavom per potvynius Lenkijoj ir Slovakijoj, tai nieko baisaus, padaryti apvažiavimai ir nuorodos visur buvo, tikrai be problemu pravaziavom.
QUOTE(nodo @ 2014 05 20, 13:28)
Mes tokiu pačiu laiku būsim Serbijoj, bet pažiūrėjau maršrutą ir bent kol kas nusiraminau. Potvyniai prie Suvos upės ir Drinos upės, mes važiuosim pro Novi sad ir Belgradą, ten tik Dunojus gali kelti grėsmę, bet per kelias savaites gal viskas susitvarkys, jei ne- teks keisti maršrutą. Mes vienais metais važiavom per potvynius Lenkijoj ir Slovakijoj, tai nieko baisaus, padaryti apvažiavimai ir nuorodos visur buvo, tikrai be problemu pravaziavom.
Musu planas buvo is Skopje-Belgradas-Novy sad ir i Vengrija Tikiuosi viskas bus gerai iki tada..
Sveikos,
Rugpjūtį/rugsėjį galvojam pavažiuot automobiliu į Čekiją/Slovakiją. Gal kas galėtų pasidalinti maršrutu? Kad ir pamatyt, ir pailsėt.
Rugpjūtį/rugsėjį galvojam pavažiuot automobiliu į Čekiją/Slovakiją. Gal kas galėtų pasidalinti maršrutu? Kad ir pamatyt, ir pailsėt.
QUOTE(Rinesa @ 2014 06 15, 14:53)
Sveikos,
Rugpjūtį/rugsėjį galvojam pavažiuot automobiliu į Čekiją/Slovakiją. Gal kas galėtų pasidalinti maršrutu? Kad ir pamatyt, ir pailsėt.
Rugpjūtį/rugsėjį galvojam pavažiuot automobiliu į Čekiją/Slovakiją. Gal kas galėtų pasidalinti maršrutu? Kad ir pamatyt, ir pailsėt.
Labai gražu Slovakijos sostinė - Bratislava Rami sostinė, nedidelė, kaip mūsų Vilnius. Mums po Čekijos - Prahos įtemptos dienos, kur buvo daug srauto žmonių, tai Bratislavoje pasijaučiau, kaip Lietuvoje.
Tik jau Čekijos keliai neduok Dieve kokie nesutvarkyti dar vos neišprotėjau, autostrados išdaužytos fūrų vietom siauri keliai, ypač tas ruožas nuo Dresdeno link Prahos šita atkarpa, labai sunkiai ir ilgai važiavom, siauri keliai, vietomis veda per kalnus, fūrų daug, jų nei aplenksi nei nieko
Praleidę dieną Prahoje išvažiavome į Bratislavą, ten jau visur autostrada, bet galvojau, kad kelias bus geresnis kažkokia tragedija, man net galva įsiskaudėjo kol nuvykome, tiek išdaužytas kelias nuo sunkiasvorių mašinų
trečias kelias Čekijoje išbandėm, grįžtant po ilgos kelionės iš Kroatijos per Slovėniją ir Austrijos pusę. Tai iš Austrijos kirtom per Brno miestą link Krokuvos. Čia gal geriausias buvo kelias, nes šitoje atkarpoje mažiau srauto mašinų, tai pusę velnio, jau važiuoti galima
Slovėnijos keliai labai geri.
Bratislavoje mes buvome apsistoje prie Dunojaus pakrantės esantis laivas, iš padarytas viešbutis Botel Gracia Labai geras maitinimas, švaru iki centro trys minutės, labai patogi vieta, o be to kai atvykome vėlai naktį vaizdas į pagrindinį tiltą
Nakvynė laive Bratislavoje
vaizdas įvažiavus 0.30 nakties iš Prahos atsivėrė štai toks prieš akis, nerealaus grožio tiltas ir tolumoje apšviesta didelė balta pilis
vaizdas ryte iš laivo mūsų viešbučio atsikėlus
Ryte patraukėme į centrą aplankėme Primatial
rūmus
kurių kieme stovi ŠV. Jurgio skulptūra
ŠV. Mykolo vartus
ten galima pakilti laiptais į bokšto viršūnę, kur atsiveria visa Bratislavos panorama, labai gražus vaizdas atsiveria į Bratislavos pilį. Pakilimas į šį balkoną suaugusiajam kainuoja apie 4 eurus.
Senoji Rotušės aikštė, čia vaizdas į senamiestį, į rotušę. Turistų nebuvo labai daug lyginant su Prahos senamiesčiu birželio vidurys, nes po Prahos šurmulio, begalinio srauto turistų man Bratislava daug labiau sužavėjo gal dėl to.
vėliau pakilome į Bratislavos pilį, vaizdas iš arčiau ji
QUOTE(Rinesa @ 2014 06 15, 14:53)
Sveikos,
Rugpjūtį/rugsėjį galvojam pavažiuot automobiliu į Čekiją/Slovakiją. Gal kas galėtų pasidalinti maršrutu? Kad ir pamatyt, ir pailsėt.
Rugpjūtį/rugsėjį galvojam pavažiuot automobiliu į Čekiją/Slovakiją. Gal kas galėtų pasidalinti maršrutu? Kad ir pamatyt, ir pailsėt.
O nenorit reportazu perziuret? http://www.supermama...
Keliaujantiems po Europą info:
Lichtenšteino tarpeklis Austrijoje uždarytas iki rugpjūčio 8 d.
Lichtenšteino tarpeklis Austrijoje uždarytas iki rugpjūčio 8 d.