QUOTE(Gemma @ 2014 08 18, 07:18)
man geriausias "vaistas" gabaritų pajautimui buvo praktika. tik važiuojant atsiranda tas pajautimas, kiek reikia pasukt vairą, kad posūkyje įsipaišyt, kad ant bordiūro neužvažiuot, kad vietoj prisiparkuot.
man taip pat labai nefaina buvo, kai mašiną apibraižė porąkart: vairuotojo pusėj dureles ir galinio bamperio kampą vairuotojo pusėj (net raudonų dažų ant manosios likę). ir viskas prekybcentrio aikštelėj.
o vienąkart labai pasisekė. jau ėjau prie mašinos, buvau palikus gatvėj (Karaliaus Mindaugo pr.), o tuo metu gatve lėkė toks apynaujis džipas, ir tik staiga, kad pakrypo, kad pradėjo eit žiežirbos ir žviegt, ogi jo ratas atsilaisvino ir nuskriejo gatve. ir visu greičiu lėkdamas atsitrenkė į šalia manosios stovėjusią mašiną, po to dar truputį pariedėjo ir į kitą mašiną jau tik lengvai stuktelėjo. tos pirmosios savininkas irgi kaip tik tuo metu grįžinėjo, tad viską matė. per plauką mano mašinos neužkabino
paskui nuvažiuodama mačiau, kaip vairuotojai ginčijosi
Ir aš galvoju tik praktika padeda pajausti gabaritus. Jau minėjau, kad sėdu į naują mašiną, prašau mb pastovėt prie kiekvieno kampo, priekio ir galo, kol apsižiūriu gerai kur kas baigiasi. Man tai padeda.
Iš esmės pavažinėjus tokiais tiltukais, greit pojūčiai ateina
pirmą kartą buvo labai baisu, važiavau protarpiais per vidurį, ir visados su avarinėm. Signalas, kad bijau siauro kelio. Nutirpo visas kūnas. Ir baisiausiai, kad lekia eismas 70-80km/h.
Kaip čia
Su savo tanku net nelenkiu sunkvežimio kaip šis žmogus bando, nes netilptumėm abu saugiai
Baisus šis tiltas, avarijų jame per pusę daugiau nei kituose dvejuose kartu sudėjus pagal statistiką, netoli ęsančiuse. Bet jis geriausioj vietoj, tai tenka rinktis šitą
Dar yra netoli namų labai siauras kelias, nenormalus toks. Išmokau kur turi juosta " lyst" po kapotu, kad važiuočiau teisingoje pozicijoje, ir nenunesčiau veidrodžių eismui iš priekio
Nesuprantu kam daryt tokius kamikadzinius kelius, kai mašinos parduodamos vis didesni tankai
: