QUOTE(zuikis5 @ 2014 06 20, 12:01)
Na nežinau, ar paliekančius tarpus galima vadint žioplinėtojais - laikant egzaminą buvo reikalaviamai, koks tarpas turi būti iki mašinos priekyje. Dabar jau primiršau, bet mieste ar ne 3 sek. mažiausiai, o už miesto - 4 ar 5 sek. Ir matyt ne šiaip tai sugalvota...
Aš tai dar neturiu tokios reakcijos, kad staigiai sureaguot kai duobė ar staigiai stabdo prieky, tai tikrai esu iš tų "žioplinėtojų" ir tarpą pasilieku. O pati tai labai nemėgstu, kai man "prilimpa" prie paties užpakalio - nesvarbu, ar kamštis ar ne kamštis, vis tike labai blogai jaučiuosi, tai stengiuosi praleist visus kas tik labai skuba, bet kartais būna nesuprantamų man atvejų, kai važiuoja prilipęs tiesiog prie užpakalio ir nelenkia
jei primažinu greitį ir pasitraukiu - nelenkia, bet jei padidinu greitį - tuoj pasiveja ir vėl važiuoja prilipę... kas čia per psichologija?
Man instruktorius aiškino, kad turiu sustoti taip, kad dar matyčiau priekyje sustojusios mašinos maždaug pusę galinių ratų
Mano irgi reakcija dar lėta, pažioplinėju dažnai
Irgi pasitaikė tu prilipusių, ypač užmiestyje - irgi pasitraukiu, kad lenktų, o tie nelenkia
Bet ir pati esu važiavusi prilipusi, nes kurį laiką vis nesiryžtu lenkti