QUOTE(denaxa @ 2014 06 18, 22:03)
Del pasipriesinimo ratams paduodamas didesnis kuro kiekis.Man irgi buvo staigmena ta suzinojus,o suzinojau mokydamasi CE-negalejau suprasti kodel masina trukcioja aiksteleje vaziuojant tik su sankaba ir stabdziu ir nesupratau kodel instruktorius reikalauja vaziuoti tik su sankaba nelieciant stabdziu,tai kai neklausiau-isaiskino visa mechanika smulkiai
Neseniai teko dirbti su masina,kuri rode momentines kuro sanaudas-stabdant ant pavaros jos buvo didesnes nei tolygiai vaziuojant ,stabdant su retarderiu-mazesnes
Neįsižeiskite, bet rašote visiškas pievas...
Stabdant neišmynus sankabos (kaip ir tiesiog atleidus akseleratorių) kuro padavimas yra sustabdomas visiškai. Jį pradeda tiekti tik tada, kai variklio apsukos nukrenta iki 1200-1400rpm, nes tada jau pradeda grėsti visiškas variklio užgesimas, kai paspaudus gazą ir pradėjus tiekti kurą, variklis nebeįsisuks.
Išmynus sankbą tai variklis dirba laisva eiga ir tiek. Net teoriškai stabdymas nieko įtakoti negali. Ten gal ta mašina grybus pjovė, sankaba gal normaliai neišsispausdavo?
Papildyta:QUOTE(Taurė @ 2014 06 18, 22:10)
na ne, nedėčiau tokio lipduko, nes taip negalvoju. Tik nesuprantamas nepilimas benzino į mašiną, dėl papildomo svorio.
Tai man irgi nesuprantamas toks nepylimas. Važinėju kol užsidega kuro lemputė, tada pilu pilną baką ir tiek.
Bet tai vistiek niekaip nepaneigia to fakto, kad mašina su apytuščiu baku vartos kuro mažiau, nei masina su pilnu kuro baku. Negi jums sunku suvokti, kad kiekvienas vežamas papildomas kilogramas didina kuro suvartojimą?