QUOTE(denaxa @ 2014 06 09, 00:00)
Tai ten daugiausia ir yra restauruotos-bet to niekas ir neslepia,etiketeje prie kainos nurodyta,kokia tai padanga
Maxej naujos buna nebent kinietiskos,visos kitos-restauruotos (bent kiek teko matyt),o kainos tai...
,tokiam Ermitaze,Senukuose turetu buti geresnis pasirinkimas,bet as kazkaip linkusi gumas specializuotose vietose pirkti...
Rimtai?
Niekad aš ten rimtai į padangas nesidairydavau, tik įdomumo dėlei akį į kainas užmesdavau ir tiek. Bet visad galvojau, kad ten visos padangos yra naujos. Pamenu vienoj stat. prekių parduotuvėj žiūrėjau tokias pat, kaip pati buvau neseniai nusipirkusi, tai neva su didele nuolaida jos kainavo brangiau, nei man be nuolaidos specializuotoj parduotuvėj.
QUOTE(Gemma @ 2014 06 09, 10:00)
mano vasarinės - Barum iš jutos, pernai vasaros pradžioj pirktos. tai norėčiau atkreipti dėmesį, kad jos Lenkijoj gaminamos. aišku, kaina jų prieinamesnė nei continental
O kas čia tokio?
Aš jau irgi mieliau rinksiuos pigesnes europietiškas, nei neaiškias kiniškas.
QUOTE(valkata @ 2014 06 09, 11:10)
Beje, yra žymiai geriau slystantis priekis, nei slystantis galas. Slystantis priekis - mašina slys tiesiai ir tiek. Dažnu atveju pastabdymas (papildomai svorio ant priekio) duos reikiamą sukibimą ir išsuksite. O slystantis galas - beveik garantuotas suktukas, gerai, jei ne į priešpriešinę eismo juostą...
Vadinasi teisingai aš samprotavau. Aš anksčiau irgi visada visur girdėdavau, kad geresnes padangas riekia montuoti ant varančių ratų, bet paskui kažkur perskaičiau, kad būtinai geresnes reikia dėti ant galo. Ir tikrai juk logiška - stabdant priekinių ratų sukibimas gerėja nepriklausomai nuo to, kurie yra varantieji.